Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Paniekaankoop nummer 1.

Bankzitter

Even nagekeken hoe het hem bij Zwolle(middenmoter eredivisie) is gegaan na de transfer:

Eerste jaar : vrijwel alles gespeeld, afgebroken competitie
2e  seizoen : alles basis tot aan een knieblessure 12 wedstrijden voor einde seizoen.
Daarmee haast een jaar eruit en 3e laatste jaar niet meer aan bod gekomen toen hij weer fit was.

Transferwaarde voor zijn blessure: 900.000 euro.

Veel pech gehad, geen topper maar wel eredivisieniveau.

Huizen

178 - Only three Eredivisie players have won possession more often than Sai van Wermeskerken this season, the defender had already conquered possession more often than the highest ranked @PECZwolle player in 2019-20 (166, Gustavo Hamer & Pelle Clement). Blow.

Tweet van een jaar geleden

zeewolde

Oud spelers terughalen is niet zo erg maar kom dan gewoon met een Diemers of Crowley aanzetten.

Leeuwarder94

Er is echt nog wel wat budget voor 1 a 2 versterkingen. Je kan het maar 1 keer uitgeven, dus zijn ze voorzichtig. De rechtsback is geen prioriteit nummer 1 dus snap ik dat ze hier niet te veel aan uit geven. Het is jammer dat we een buitenkansje zoals Sambo net niet konden krijgen, maar zo loopt het soms. Ze zullen het geld achter de hand willen houden voor een goede linksbuiten en eventueel een andere sterkhouder. 1 september mogen we een oordeel geven, heb geduld.
De wens is de vader van de gedachte

J.v.G.

Citaat van: Bussum op augustus 08, 2022, 14:02:39
178 - Only three Eredivisie players have won possession more often than Sai van Wermeskerken this season, the defender had already conquered possession more often than the highest ranked @PECZwolle player in 2019-20 (166, Gustavo Hamer & Pelle Clement). Blow.

Tweet van een jaar geleden
@OptaJohan
? 18 feb. 2021 dus anderhalf jaar geleden is daarna zwaar geblesseerd geraakt en op de terugweg van zijn blessure niet of weinig aan spelen toe gekomen o.a. door een trainers wissel.

J.v.G.

Citaat van: Bankzitter op augustus 08, 2022, 14:01:07
Even nagekeken hoe het hem bij Zwolle(middenmoter eredivisie) is gegaan na de transfer:

Eerste jaar : vrijwel alles gespeeld, afgebroken competitie
2e  seizoen : alles basis tot aan een knieblessure 12 wedstrijden voor einde seizoen.
Daarmee haast een jaar eruit en 3e laatste jaar niet meer aan bod gekomen toen hij weer fit was.

Transferwaarde voor zijn blessure: 900.000 euro.

Veel pech gehad, geen topper maar wel eredivisieniveau.
Sai van Wermeskerken is bij Zwolle qua waarde van 350.000 naar 900.000 in de eredivisie gegaan, als je een koekenbakker bent gebeurt dat niet

sunderland

Citaat van: J.v.G. op augustus 08, 2022, 15:23:00
Sai van Wermeskerken is bij Zwolle qua waarde van 350.000 naar 900.000 in de eredivisie gegaan, als je een koekenbakker bent gebeurt dat niet
en wie bepaald die waarde dan? 1 of andere site. Heb daar niks mee.

Lars Kramer

Citaat van: sunderland op augustus 08, 2022, 15:24:57
en wie bepaald die waarde dan? 1 of andere site. Heb daar niks mee.
Transfermarkt vrijwel bekend bij iedereen in het voetbal

sunderland

Citaat van: zeewolde op augustus 08, 2022, 13:26:37
Weet niet of ik hier heel blij van wordt.....
nou ik niet iig.

sunderland

Citaat van: Bernardo op augustus 08, 2022, 13:58:52
Paniekaankoop nummer 1.
zo zie ik het ook. Volgde hem bij Zwolle en dacht dan daar gaat ie weer aan zijn kant. Aan de bal heus wel goed.

sunderland

Citaat van: Lars Kramer op augustus 08, 2022, 15:26:29
Transfermarkt vrijwel bekend bij iedereen in het voetbal
en die gaat steeds heen en weer. Senesi wie bepaalt dat 15 miljoen, kan ook 12 of 17 zijn dat bedoel ik. Sai op 9 ton of toch 4 ton zo kan ik het ook.

sunderland

Citaat van: sunderland op augustus 08, 2022, 15:30:06
zo zie ik het ook. Volgde hem bij Zwolle en dacht dan daar gaat ie weer aan zijn kant. Aan de bal heus wel goed.
maar as ie komt geef ik hem het voordeel van de twijfel. Dus zet um op Sai

poelie-lwd

Na Bergsma halen we Sai die ook niet kan verdedigen. Ik zie een trend  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Leeuwarder94

Citaat van: poelie-lwd op augustus 08, 2022, 15:41:35
Na Bergsma halen we Sai die ook niet kan verdedigen. Ik zie een trend  :_schater

En waarom zou Bergsma niet kunnen verdedigen? Veel wedstrijden 2e league Zwitserland gekeken?
De wens is de vader van de gedachte