Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Trainert! op augustus 04, 2022, 22:10:02

De teleurstelling zit hem in het feit dat er in verdedigend opzicht (verdedigers) nog weinig lijkt te lukken. Terwijl hier al in een vroeg stadium is gebleken dat onze verdediging zo lek als een mandje is. Daar gaat het met alleen Bergsma en Smand geen verandering in komen.
Zoals het er nu staat alleen op de rechtsback positie een invulling nodig. Centraal achterin lijkt het wel vooralsnog wel ngevuld en links idem.

fred

Nieuwe dag nieuwe kansen  |:)
Hopelijk heeft die Noor goed geslapen bij vd Valk  :_schater

Eewal

Citaat van: fred op augustus 05, 2022, 08:59:57
Nieuwe dag nieuwe kansen  |:)
Hopelijk heeft die Noor goed geslapen bij vd Valk  :_schater
Hij  zat net aan het ontbijt in een Sparta trainingspak, een DKV muts en een Vitesse sjaal. Ben er bang voor..

poelie-lwd

Citaat van: Vlampiep op augustus 05, 2022, 08:00:31
Zoals het er nu staat alleen op de rechtsback positie een invulling nodig. Centraal achterin lijkt het wel vooralsnog wel ngevuld en links idem.

Daarom zaten ze ook achter die Portugees aan  :zucht
Iedereen heeft recht op mijn mening.

zeewolde

Citaat van: poelie-lwd op augustus 05, 2022, 09:14:04
Daarom zaten ze ook achter die Portugees aan  :zucht
goed genoeg tegen Excelsior. Maar een echte versterking rechts centraal en rechtsback zou wel heel mooi zijn.

Dan vd Water nog fit en je hebt  gewoon een sterk team staan.

Vlampiep

Citaat van: poelie-lwd op augustus 05, 2022, 09:14:04
Daarom zaten ze ook achter die Portugees aan  :zucht
Ja jonge zucht nog maar eens diep,  ut is su as ut is. :clint

Bankzitter

Ze zullen kijken of ze centraal achterin een topper kunnen vinden, zo niet dan krijgen Tol en Bergsma het vertrouwen tot de winterstop. In de breedte heeft het geen zin daar iets te halen, dat staat de ontwikkeling van Smand en vd Meer in de weg. Mac is een prima ervaren alternatief.

Rechtsback is ook simpel, we hebben er maar eentje en die komt tegen 5-3-2 in de problemen. Dus een speler halen met opbouwende kwaliteiten en genoeg persoonlijkheid om de strijd met Doke aan te gaan (Liever geen jochie van 19 die voor het eerst op zichzelf gaat wonen).

Linksback Bangura is top, wordt die toch nog verkocht,dan redt je het daar met Sylla en Sambissa wel tot de winter.
Keeper is top, die gaat heersen in de 16.

Als alles lukt op de transfermarkt, dan is alleen Bangura nog over van de verdediging van vorig seizoen:

Stevens- Doke - Mac - Schouten - Bangura
Joao - RB? - Tol- Bergsma - Bangura (Sylla?)

Dus je kan nog niet stellen dat de verdediging te zwak is.... dat moet in de competitie blijken.

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op augustus 05, 2022, 09:14:04
Daarom zaten ze ook achter die Portugees aan  :zucht
ze waren er volledig vanuit gegaan dat ie kwam. Was een tank. Nu weer verder kijken

sunderland

Dus op die positie komt er sowieso nog 1

J.v.G.

Citaat van: sunderland op augustus 05, 2022, 10:14:55
Dus op die positie komt er sowieso nog 1
Dan gaat v/d Meer verhuurd worden lijkt me

Chipke

Citaat van: sunderland op augustus 05, 2022, 10:13:42
ze waren er volledig vanuit gegaan dat ie kwam. Was een tank. Nu weer verder kijken

Dat is dus niet waar h?. We hadden een kansje, maar dat betekent niet dat ze er volledig vanuit waren gegaan dat hij zou komen. Waren veel meer clubs met interesse.

hobbes

Citaat van: Chipke op augustus 05, 2022, 10:22:41
Dat is dus niet waar h?. We hadden een kansje, maar dat betekent niet dat ze er volledig vanuit waren gegaan dat hij zou komen. Waren veel meer clubs met interesse.

Dan kunnen ze nu schakelen nu er duidelijkheid is.

sunderland

Citaat van: Chipke op augustus 05, 2022, 10:22:41
Dat is dus niet waar h?. We hadden een kansje, maar dat betekent niet dat ze er volledig vanuit waren gegaan dat hij zou komen. Waren veel meer clubs met interesse.
ik had rechtstreeks vernomen dat ze al ver waren daarmee. Chipke Booy.

Chipke

Citaat van: sunderland op augustus 05, 2022, 10:30:41
ik had rechtstreeks vernomen dat ze al ver waren daarmee. Chipke Booy.

Mijn broer heeft me toch echt anders verteld.

Cor

Lekker altijd, de wedstrijdjes ver pissen rond deze tijd. Wat maakt het uit, hij is niet gekomen, klaar. Machtig mooi dat de mensen die hier nog wat posten allemaal bronnen lijken te hebben, vervolgens ernaast zitten en dan bij voorkeur Foeke affakkelen. Zal blij zijn wanneer het 1 september is.