Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

J.v.G.

#43260
Citaat van: Bankzitter op augustus 10, 2022, 12:46:06
En Bert wellicht inmiddels wel aan de onderhandelingstafel  :koffie
Volgens Booy is het verschil tussen vraag en aanbod nog wel degelijk te overbruggen, al heeft de club zijn grenzen. "Er komt natuurlijk een moment dat ook wij zeggen: tot hier en niet verder. Maar dat punt is nog niet bereikt."

Dit is een deel van een interview met Booy.

https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/1163655/van-wermeskerken-als-een-andere-en-betere-speler-terug-bij-sc-cambuur

veteraan

Dat van die vele kansen weten we nu wel !


Hoop doet leven

sunderland

Citaat van: EdsjeSCC op augustus 10, 2022, 12:51:13
Hij heeft gewoon een punt als hij zegt dat ze in die samenstelling nog niet hebben gespeeld. Die 2 tegendoelpunten was niet met die verdediging. Nu wil ik niet zeggen dat we met hun 10x de nul gaan houden, maar simpelweg kunnen we ze nog niet be/veroordelen omdat ze zo nog niet hebben gespeeld
dat was duidelijk wel met de verdediging, als Bangura iemand vertrouwd laat ie zijn man eerder los en steekt ie eerder over om de bal te blokken en nu is ie te laat.

veteraan

Citaat van: sunderland op augustus 10, 2022, 15:25:16
dat was duidelijk wel met de verdediging, als Bangura iemand vertrouwd laat ie zijn man eerder los en steekt ie eerder over om de bal te blokken en nu is ie te laat.




Backs krijgen veel meer ruimte als het centrum snel en safe kan reageren
Ook Doke|Sai

sunderland

Citaat van: J.v.G. op augustus 10, 2022, 11:18:04
Een centrale verdediger kan wel even wachten zou in de winterstop kunnen indien nodig. Voorin heb je Balk, v/d Water, Sambissa en dan een nieuwe, ik zou ook in de winterstop gaan kijken of er nog 1 nodig is. Ook dan kan je door selecteren (om maar een populaire term te gebruiken)
balk en Sambrissa hebben het nivo niet wat wij nodig hebben. Zijn ook erg wisselvallig.

sunderland

Citaat van: veteraan op augustus 10, 2022, 15:30:34



Backs krijgen veel meer ruimte als het centrum snel en safe kan reageren
Ook Doke|Sai
dat is geen antwoord toch. Ik weet wel wat je bedoelt maar ik heb het over specifiek deze wedstrijd

Bankzitter

Citaat van: zeewolde op augustus 10, 2022, 12:38:31
ik bewonder je positieve inslag, maar met 2 goals tegen tegen 1 van de zwakste broeders, zit je alweer op weg ricting de 70 (34 x 2). Mag echt nog wel versterking bij. Al is het maar met 1 CV zoals bv Letschert.

Mooie rekensom. Dan gaat Vitesse naar 170 tegengoals(5x34) 8P

sunderland

Met letschert en Bergsma heb je een centrum wat precies klopt, de 1 wil voetballen en de ander is zeer sterk in de duels en meedogenloos. Bergsma kan dan ook indribbelen wat Denistel ook bedoelde . Bij tol kan dat niet

Chipke

Citaat van: sunderland op augustus 10, 2022, 15:36:56
Met letschert en Bergsma heb je een centrum wat precies klopt, de 1 wil voetballen en de ander is zeer sterk in de duels en meedogenloos. Bergsma kan dan ook indribbelen wat Denistel ook bedoelde . Bij tol kan dat niet

Wat hebben wij aan Letchert? Totale kapitaalvernietiging gezien zijn salaris en de ontwikkeling van o.a. Smand en Tol die hij dan in de weg staat. Tol-Bergsma is een prima centrum. Tol kan verdedigen, Bergsma kan voetballen. De twee tegendoelpunten afgelopen zaterdag kwamen niet door ons centrum, maar door fouten van Maulun en Paulissen.. Juist Tol zijn  tackle en duelkracht zijn sterke wapens van hem. Dat zag je zaterdag weer. En Smand is nog jong. Kan dus nog veel leren, maar speelde heel behoorlijk. Heb hem niet kunnen betrappen op ernstige fouten.

sunderland

Citaat van: Chipke op augustus 10, 2022, 15:53:39
Wat hebben wij aan Letchert? Totale kapitaalvernietiging gezien zijn salaris en de ontwikkeling van o.a. Smand en Tol die hij dan in de weg staat. Tol-Bergsma is een prima centrum. Tol kan verdedigen, Bergsma kan voetballen. De twee tegendoelpunten afgelopen zaterdag kwamen niet door ons centrum, maar door fouten van Maulun en Paulissen.. Juist Tol zijn  tackle en duelkracht zijn sterke wapens van hem. Dat zag je zaterdag weer. En Smand is nog jong. Kan dus nog veel leren, maar speelde heel behoorlijk. Heb hem niet kunnen betrappen op ernstige fouten.
jij jou mening ik mijn mening. Als jij denk dat we het zo redden ben ik het daar niet mee eens. Jij kijkt ook anders naar smand dan ik, we zijn niet in de gelegenheid dit moment dat ie even kan leren in de basis. En ik wil daarmee niet zeggen dat ie geen potentie heeft

sunderland

En tol zijn tackels en duelkracht zijn sterke wapens denk ik ook anders over. .. maar laten we elkaar in ons waarde laten, ieder zijn mening

CambuurAmersfoort

Ik lees dat ze bij Emmen ook denken dat van Kaam en Diemers gaan komen. Voor mijn gevoel hebben wij als club toch een beter verhaal voor die spelers dan het dodelijk saaie Emmen. Benieuwd of we zulke spelers ober de streep kunnen trekken...

Galdiano

Citaat van: CambuurAmersfoort op augustus 10, 2022, 16:41:14
Ik lees dat ze bij Emmen ook denken dat van Kaam en Diemers gaan komen. Voor mijn gevoel hebben wij als club toch een beter verhaal voor die spelers dan het dodelijk saaie Emmen. Benieuwd of we zulke spelers ober de streep kunnen trekken...

Emmen is in alle opzichten een schijt club, alleen ze betalen simpelweg meer.
En alles draait helaas tegenwoordig allemaal om de poen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

moodygrunn

Citaat van: CambuurAmersfoort op augustus 10, 2022, 16:41:14
Ik lees dat ze bij Emmen ook denken dat van Kaam en Diemers gaan komen. Voor mijn gevoel hebben wij als club toch een beter verhaal voor die spelers dan het dodelijk saaie Emmen. Benieuwd of we zulke spelers ober de streep kunnen trekken...
Bij Emmen hebben ze die Lubbers. Als die met de flappen zwaait kunnen weinig clubs daaraan tippen. Kun je nog zo'n mooi verhaal hebben.
In Henk en Sandor we trust

sunderland

Citaat van: moodygrunn op augustus 10, 2022, 17:00:46
Bij Emmen hebben ze die Lubbers. Als die met de flappen zwaait kunnen weinig clubs daaraan tippen. Kun je nog zo'n mooi verhaal hebben.
tja ze hadden paar jaar geleden zelfs bijna 2 x ons begroting