Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Citaat van: sunderland op augustus 10, 2022, 18:56:50
6 middenvelders waarvan 3 te kort komen. Voorin is het centrum wel goed bedeeld met Uldrikus Boere en Smit ook.

6 waarvan Ter Heide nog weg moet en Breij voornamelijk als buitenspeler ingezet word

V-man

Ik kan mij niet voorstellen dat Emmen Diemers een aanbod doet waar hij financieel nog jaren mee vooruit kan. Ik lees altijd dat SCC zijn grote liefde is. Lijkt mij dan nu wel tijd om dit te bewijzen. Hij bewijst het tegendeel als hij nu kiest voor Emmen. Emmen hou toch op zeg...

Montana

Mocht Diemers naar FC H?nebed gaan dat zit de geel-blauwe deur wel heel erg dicht. Dicht gespijkerd. Wat een gotspe zou dat zijn.

denistel

Citaat van: V-man op augustus 10, 2022, 21:56:06
Ik kan mij niet voorstellen dat Emmen Diemers een aanbod doet waar hij financieel nog jaren mee vooruit kan. Ik lees altijd dat SCC zijn grote liefde is. Lijkt mij dan nu wel tijd om dit te bewijzen. Hij bewijst het tegendeel als hij nu kiest voor Emmen. Emmen hou toch op zeg...

hebben wel wat meer poen te bieden dan wij he

Bankzitter

Wij zullen pas een aanbieding doen als we een linkerspits hebben en een middenvelder kwijt zijn. Diemers zal ook niet blijven wachten tot 1 september.

Bernardo

Helemaal mee eens.

Scc4-ever

ik denk dat je t rustig kan vergeten. Diemers zal niet komen. Als hij zelf wil. Moet hij water bij de wijn doen.

Delfzijl/Cambuur

Als hij nu niet komt hoeft ie hier niet meer te voetballen..... het is nu of nooit voor m.

Scc4-ever

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 10, 2022, 22:48:48
Als hij nu niet komt hoeft ie hier niet meer te voetballen..... het is nu of nooit voor m.
inderdaad.  Sowieso gezien zijn leeftijd.  Is hij dan niet meer interessant voor ons cluppie.  Ik hoop dat hij dat ook beseft.  T is inderdaad nu of nooit.

Huizen

Mark Diemers maakt de overstap naar FC Emmen, zo meldt 1908.nl woensdagavond. De 28-jarige middenvelder wordt de rest van het seizoen verhuurd aan de club uit de Eredivisie.

:rodekaart

mario

Citaat van: Bussum op augustus 10, 2022, 23:25:31
Mark Diemers maakt de overstap naar FC Emmen, zo meldt 1908.nl woensdagavond. De 28-jarige middenvelder wordt de rest van het seizoen verhuurd aan de club uit de Eredivisie.

:rodekaart
Had ik hier graag gezien  :zucht

Delfzijl/Cambuur

Ik ook , wens m veel geluk daar in Emmen. Hoop dat Cambuur m never nooit meer n aanbieding doet.
Blijf maar lekker on  the hunebedhighway. Cambuurman....ik verdien dat ...hij niet :zucht

Montana

Naar Emmen?  :_schater

Trainert!

Diemers? Zo goed is hij niet en past perfect bij Emmen.
Nooit weer aan beginnen.

Jandehulk

Citaat van: Trainert! op augustus 11, 2022, 08:19:32
Diemers? Zo goed is hij niet en past perfect bij Emmen.
Nooit weer aan beginnen.
beter dan wat er nu loopt op het middenveld bij ons