Het mut raar lopen wil SCC erin blieve ,
NAC gaat volle bak tegen hun buren , WII hoeft niet zo nodig .
Dit zorgt voor verdraaide playoffs.
NAC gaat volle bak tegen hun buren , WII hoeft niet zo nodig .
Dit zorgt voor verdraaide playoffs.
WTC plannen die we gaan krijje.