Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - losang09

#1
Overig Voetbal / Re: Eredivisie
mei 19, 2016, 11:55:47
Het mut raar lopen wil SCC erin blieve ,
NAC gaat volle bak tegen hun buren , WII hoeft niet zo nodig . 
Dit zorgt voor verdraaide playoffs.   8P
#2
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
januari 13, 2016, 10:15:37
Waarom uitzondering. Ze hebben twee tribunes afgebroken en herbouwd.  Dat kan hier technisch ook met zuid en oost.
De grond is naar mijn mening het probleem dat dat gehuurd wordt en bij GAE denk ik hun eigendom is.
#3
Algemeen / Re: Nieuwe kledingsponsor
november 19, 2015, 17:17:14

pony
#4
Selectie en Technische staf / Re: Hoe nu verder?
november 03, 2015, 09:58:27
TRAINEN sowiezo. In jezelf investeren , juist. Maar laat Streek eens uit de basis of Bakkertje eruit. Scherp houden betekent niet altijd basisplaats. Zondag met Byrne beginnen.
#5
Selectie en Technische staf / Re: Hoe nu verder?
november 02, 2015, 14:29:40
Gewoan blieve trainen ,  rustig blieve . Grunn wurdt de test of we veerkracht hewwe.
#6
Expres 30 november, want dan zijn ze al falliet en hoeven ze niet meer te kommen.
#7
Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 08, 2015, 13:03:18
DKV meldt nu via Twitter dat deze wedstrijd 30 november gespeeld gaat worden. Dit gaat weer lekker.

Nee, hoor , dat is Chinese spelling.
#8
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
juli 08, 2015, 18:35:11
 Een prachtig Engels aandoenend , mooi. Heracles daarentegen heeft kopie Euroborg gemaakt.
#9
Overig Voetbal / Re: beker voetbal
juli 01, 2015, 19:20:59
PSV  uit oeffffffffffffffffff , gaat lekker hansie
#10
Overig Voetbal / Re: beker voetbal
juli 01, 2015, 19:20:16
Haha, de eerste fcg - twente, prachtig  gedaan door hansie  :)
#11
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
mei 18, 2015, 16:25:56
Denk oek :wall WTC plannen die we gaan krijje.
#12
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
mei 05, 2015, 11:46:20
kassahokjes weg  :rodekaart
#13
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
februari 17, 2015, 10:41:58
Schot. Tja, er was dat artikel van die aannemer ( zelfde als van Roda JC -stadion)  die een plan had liggen bij WTC.
Misschien bij komende forumavond meer duidelijkheid en evt brainstorm.
#14
Algemeen / Re: Cambuur Fryslân
februari 16, 2015, 09:45:53
Citaat van: Kunstgras op februari 15, 2015, 23:49:19
Anti fries heeft helemaal niets met dkv te maken. Wie denkt van wel snapt t niet en komt waarschijnlijk niet uit Leeuwarden.

Goed verwoordt.
#15
Overig Voetbal / Re: Eredivisie
februari 03, 2015, 11:15:35
Uiteraard heeft de locatie wel een sfeer effect. Dat staat vast . De vraag is , in hoeverre heeft het effect, als je naar Oosterpark kijkt bijvoorbeeld :  Dan vind ik : best wel gekelderd die sfeer :  De mensen zijn misschien niet veel veranderd maar in een stadionnetje moet je je thuis voelen  om de sfeer te kunnen krijgen.   
De andere voorbeelden Alkmaarderhout  met name .  Daarentegen NAC heeft het aardig goed in hun bakkie , maar dat stadion is ook wel voetbaluitstralend.