Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Paniekzaaierij.
Volgens Ard gaat het juist goed met de invulling van bedrijven.
Laatste bedrijf (en) zijn ze nu mee bezig.
Ziet er juist heel positief uit.

Collingwood

Ik vind het eigenlijk ook vrij positief klinken. Het ligt ook niet aan de gemeente, maar aan de projectontwikkelaar. Die moet de businesscase nog afronden, hoewel het er al goed uitziet. Met zo'n groot project is het volgens mij ook niet heel uitzonderlijk dat het een beetje uitloopt. Hoe sneller hoe beter natuurlijk, maar dat zegt De Graaf ook.
Kalmte alleen kan u redden.

Vedetski

De berichten zijn inderdaad allemaal vrij positief, mag ook wel na al die jarenlange praatjes.

Laat dat nieuwe stadion er maar snel komen, de inkomsten zullen erg belangrijk zijn voor de club!
:koffie

PePe

Je zou bijna denken dat de commerciële ruimten nog niet allemaal verhuurd zijn. Het is momenteel ook een lastige periode nu de winkel behoefte aan het afnemen is. Waar is nu behoefte aan?
Ja, ik weet het, een AZC!! Waarom ook niet, dit wil Crone vast ook wel?

Yellow Army

Citaat van: michello op januari 12, 2016, 11:05:41
Weer typisch dat Liwwadder praat.. Ik zou zeggen ga nog maar eens naar het bericht:http://www.omropfryslan.nl/nijs/syktocht-nei-bedriuwen-cambuurstadion-rint-fertraging-op en luister wat De Graaf te zeggen heeft. Dat klinkt al weer heel anders dan dat getypte stukje van een dkver op de OF redactie.

Dat stukje is idd niet gebaseerd op het interview met de Graaf
Area 58

SCC-J

Citaat van: PePe op januari 12, 2016, 13:33:51
Je zou bijna denken dat de commerciële ruimten nog niet allemaal verhuurd zijn. Het is momenteel ook een lastige periode nu de winkel behoefte aan het afnemen is. Waar is nu behoefte aan?
Ja, ik weet het, een AZC!! Waarom ook niet, dit wil Crone vast ook wel?

_O_ Chapeau! de vluchtelingencrisis betrekken bij de discussie over het nieuwe Cambuurstadion.

piene hassus

en geef se dan oek mar gratis toegang

666

Citaat van: SCC-J op januari 12, 2016, 16:06:39
_O_ Chapeau! de vluchtelingencrisis betrekken bij de discussie over het nieuwe Cambuurstadion.

Misschien wil zwartepiet ook wel een skybox in ons nieuwe stadion, maar dan wel zonder roe,  rooie lippen en messing oorringen. (anders mag het misschien wel niet van de zeurpieten  :devil)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Vedetski

Maar dan moet er zeker ook een moskee ingebouwd worden.

''Mosk-ybox''
:koffie

Bascambuur

Citaat van: Collingwood op januari 12, 2016, 13:13:57
Ik vind het eigenlijk ook vrij positief klinken. Het ligt ook niet aan de gemeente, maar aan de projectontwikkelaar. Die moet de businesscase nog afronden, hoewel het er al goed uitziet. Met zo'n groot project is het volgens mij ook niet heel uitzonderlijk dat het een beetje uitloopt. Hoe sneller hoe beter natuurlijk, maar dat zegt De Graaf ook.
Ligt natuurlijk wel grotendeels aan de gemeente, omdat die allemaal eisen heeft gesteld, terwijl we niet in een communistische staat leven. Snap ook niet dat Cambuur daar akkoord meegaat trouwens.

el haj

Citaat van: Bascambuur op januari 12, 2016, 16:56:15
Ligt natuurlijk wel grotendeels aan de gemeente, omdat die allemaal eisen heeft gesteld, terwijl we niet in een communistische staat leven. Snap ook niet dat Cambuur daar akkoord meegaat trouwens.

Procederen is een optie maar dan zijn we zomaar nóg een paar jaar verder.

hobbes

Citaat van: Bascambuur op januari 12, 2016, 16:56:15
Ligt natuurlijk wel grotendeels aan de gemeente, omdat die allemaal eisen heeft gesteld, terwijl we niet in een communistische staat leven. Snap ook niet dat Cambuur daar akkoord meegaat trouwens.

Is de beoogde grond niet van de gemeente? Dan moet Cambuur wel meegaan in de eisen.

vialli

Citaat van: CambuurPortaal op januari 12, 2016, 09:24:19
Dat is juist het probleem,
Van de KNVB mag het stadion niet meer midden in een woonwijk staan waar het al 50 jaar staat,
Er zijn namelijk allemaal klachten gekomen van de mensen er omheen
Dat er straten vol staan met auto's dit en dat

Ik zou liever ook hebben dat het stadion gewoon een upgrade zou hebben
Ook omdat het er al 50 jaar zo is
En voor veel mensen niet meer weg te denken is

En in Deventer is dat geen probleem!!

Vedetski

Citaat van: vialli op januari 12, 2016, 19:58:25
En in Deventer is dat geen probleem!!

Daar is ook net totaal gerenoveerd, maar da's puur een uitzondering joh!
:koffie

losang09

Waarom uitzondering. Ze hebben twee tribunes afgebroken en herbouwd.  Dat kan hier technisch ook met zuid en oost.
De grond is naar mijn mening het probleem dat dat gehuurd wordt en bij GAE denk ik hun eigendom is.