Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong SC Cambuur – Jong DKV Maandag 5 oktober 18.30 uur

Gestart door Cambuur LWD, augustus 14, 2015, 18:46:43

Vorige topic - Volgende topic

El Ma-kri-niii

DKV meldt nu via Twitter dat deze wedstrijd 30 november gespeeld gaat worden. Dit gaat weer lekker.

Bernardo


losang09

Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 08, 2015, 13:03:18
DKV meldt nu via Twitter dat deze wedstrijd 30 november gespeeld gaat worden. Dit gaat weer lekker.

Nee, hoor , dat is Chinese spelling.

speculeter

Vond het al wat vreemd. ..maandag voor de derby de wedstrijd van de beloften.
Maar die boeren slaan er raar in om.
Helemaal van het padje.

losang09

Expres 30 november, want dan zijn ze al falliet en hoeven ze niet meer te kommen.

Bernardo

Citaat van: speculeter op oktober 08, 2015, 13:37:28
Vond het al wat vreemd. ..maandag voor de derby de wedstrijd van de beloften.
Maar die boeren slaan er raar in om.
Helemaal van het padje.

Wat is daar raar aan dan?

El Ma-kri-niii

Gerard Bos ‏@GerardBos  6 min6 minuten geleden
Wb beloftederdy. Cambuur laat weten 'later vandaag met bericht te komen'. Speelt er iets? Wie weet. Cambuur meldde 26 okt, Heerenveen 30 nov

SCC-J

Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 08, 2015, 13:03:18
DKV meldt nu via Twitter dat deze wedstrijd 30 november gespeeld gaat worden. Dit gaat weer lekker.
Laten we het hopen! toch mooi man allemaal 1 week of nog beter 1 weekend!

El Ma-kri-niii

Citaat van: SCC-J op oktober 08, 2015, 14:09:10
Laten we het hopen! toch mooi man allemaal 1 week of nog beter 1 weekend!
Nog een keer goed lezen ;)

speculeter

Citaat van: Bernardo op oktober 08, 2015, 13:39:30
Wat is daar raar aan dan?
een paar dagen voor de derby met je beloften en reserves...
Denk dat die boeren bang zijn voor nieuwe blessures. ..vandaar.

El Ma-kri-niii

DERBY DER BELOFTEN OPNIEUW VERPLAATST
8 oktober 2015, 16:58
Om de verwarring compleet te maken is de Derby der beloften opnieuw verplaatst. Dit keer komt de KNVB terug op een eerdere bevestiging van de speeldatum. De oorzaak van deze verschuiving is het drukke programma (competitie en bekerronde). In de planning is hier -naar eigen zeggen- onvoldoende rekening mee gehouden en daarom komt de bond terug op een eerder besluit.

De nieuwe en definitieve speeldatum is nu vastgesteld op maandag 30 november om 18.30 uur.

Het moge duidelijk zijn dat wij als SC Cambuur deze gang van zaken ten zeerste betreuren. In het bijzonder omdat nu voor de tweede keer de (wedstrijd)voorbereidingen moeten worden gestaakt en er bovendien veel  verwarring is ontstaan rondom de wedstrijd.

scc-aaron

Maandag hopen dat we weer wat zelfrespect krijgen. Die kut boeren afslachten

Casuals-lwd

Geen enkele alerts via FB,  Twitter,  nieuwspagina etc.  :rodekaart

AL

Als ik om me heen hoor, is hier weinig animo voor.
Ga zelf wel even kijken en probeer sowieso elke wedstrijd te kijken.
Spelen leuk voetbal!!

John Hiatt