Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

beker voetbal

Gestart door Destroyer, januari 29, 2013, 23:28:43

Vorige topic - Volgende topic

thankyou

Sfeeractie van Groningen was niet super wel ruim voldoende ook met o.a spandoeken langs de weg, pyro acties etc.
Gun het Groningen, Zwolle niet. :koffie
Cambuur, Beer & Loyal Mates

legeips

Citaat van: Marc S op mei 03, 2015, 20:44:43
Helemaal mee eens. Hoe pijnlijk het is ook om te stellen z'n speler was eigenlijk veel te goed voor ons. Vind hem ook te goed voor groningen trouwens.

Alleen Groningen gaat flink cashen...

Maar ben blij dat we een half jaar van hem hebben mogen genieten. Hij is zeer belangrijk voor ons geweest.

Marc S

Citaat van: legeips op mei 03, 2015, 20:48:07
Alleen Groningen gaat flink cashen...

Maar ben blij dat we een half jaar van hem hebben mogen genieten. Hij is zeer belangrijk voor ons geweest.

Klopt.. helaas zijn wij nog niet zover dat we zomaar een half miljoen op tafel kunnen leggen voor een speler..

Marc S

Citaat van: Vedetski op mei 03, 2015, 20:46:07
Dat smerige Groningen wint gewoon de beker door onze scouts die een goede voetballer vinden, die vervolgens (geef hem eens ongelijk) voor het geld kiest...

Beetje jammer dat moderne voetbal maar je doet er niks aan

We hebben nog steeds een grote achterstand op groningen dit huidige seizoen verbloemde veel, maar kijk wat zij even halen in de winterstop. Wij hebben echt een nieuw stadion nodig om bij te haken.

Lore

Citaat van: Marc S op mei 03, 2015, 20:56:11
We hebben nog steeds een grote achterstand op groningen dit huidige seizoen verbloemde veel, maar kijk wat zij even halen in de winterstop. Wij hebben echt een nieuw stadion nodig om bij te haken.

Maar Groningen kan ons nog wel een plezier doen, door tussen ons en Willem II te eindigen. Dan halen wij Willem II in wat betreft televisiegelden. Scheelt toch weer een ton!

Marc S

Citaat van: Lore op mei 04, 2015, 08:37:11
Maar Groningen kan ons nog wel een plezier doen, door tussen ons en Willem II te eindigen. Dan halen wij Willem II in wat betreft televisiegelden. Scheelt toch weer een ton!

Zeker en ook niet onbelangrijk, willem 2 verliest er dan een ton aangezien willem 2 qua financien niet ver boven ons staat.

666

Citaat van: Marc S op mei 03, 2015, 20:56:11
We hebben nog steeds een grote achterstand op groningen dit huidige seizoen verbloemde veel, maar kijk wat zij even halen in de winterstop. Wij hebben echt een nieuw stadion nodig om bij te haken.

Stadion moet er gewoon komen, anders ga je het niet redden in de eredivisie.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Cambuur Groningen


moodygrunn

PSV- Cambuur
Groningen - FC Twente

In Henk en Sandor we trust

losang09

Haha, de eerste fcg - twente, prachtig  gedaan door hansie  :)

Cambuur Groningen


losang09

PSV  uit oeffffffffffffffffff , gaat lekker hansie

moodygrunn

nou hans, bedankt he
In Henk en Sandor we trust

Casuals-lwd

De kans dat je tegen de landskampioen in Eindhoven moet is minder dan 5% en toch gebeurd het  :R Hansie bedankt...

Cambuur Groningen