Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - De Jager

#1
Wedstrijden / Re: Oefencampagne seizoen 14/15
juli 26, 2014, 22:05:08
De 'onrust' ontstond nadat die lui van paok i  de rust  een vlag wouden pakken van scc.
Hierna is er gereageerd van cambuur kant, met een groep toch de vlag opgehangen!
Paar stewards erbij. Maar toen was het ook afgelopen!
#2
Citaat van: Timmie op juni 23, 2014, 16:27:46
Wat doe je daar dan als ik vragen mag?!
rondbrengen
#3
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
februari 05, 2014, 12:39:02
Nu komt mij op twitter een foto voorbij dat de dranghekken voor de ingang van noord zijn vastgezet in de grond. Bij calamiteiten levensgevaarlijk! 
#4
Algemeen / Re: Kern van Cambuur (verzameltopic)
januari 25, 2014, 17:07:10
Citaat van: Eewal op januari 25, 2014, 15:13:31
waar maak je je toch druk om? als je het Fries niet machtig bent, dan snap je de vragen van de verslaggever toch ook al niet?

dat seit die toch niet ju onnozel.
Gesprek voeren in het bekrompen dialect van de vijand. Dieper zinken kan je niet!
#5
Citaat van: piene hassus op januari 21, 2014, 13:49:17
Leeuwadder (Fries) international: Bijker

jij hebt je verstand niet helemaal zeker?
#6
Algemeen / Re: Ultras Leovardia
december 17, 2013, 15:55:44
Citaat van: fred op december 17, 2013, 15:19:28
Respect voor het feit dat er überhaupt (nog) energie in de sfeeracties gestoken wordt, maar als je dit filmpje ziet en vooral de reactie hoort  :zucht :zucht :zucht

http://www.youtube.com/watch?v=FXXaxsjUI3s

Mooi dat er nog mensen zijn die wat doen hoor, maar ga er dan ook vol voor en zet jezelf niet zo voor lul meteen paar plukjes rook uit een machine!
#7
Wedstrijden / Re: Cambuur-Ajax 15 december
december 10, 2013, 13:26:56
#8
Wedstrijden / Re: Bekertoernooi 2013/2014
september 17, 2013, 13:47:26
Op de officiële twitter van vv katwijk word overigens gemeld dat het niet van die kant afkomt!
Kvc, kom er ook maar even in!
#9
Wedstrijden / Re: Bekertoernooi 2013/2014
september 17, 2013, 12:55:24
Citaat van: Galdiano op september 17, 2013, 12:42:39
Weet nog een wedstrijd Flevo Boys - Katwijk, waar ook het nodige aan politie inzet nodig was ivm supporters Katwijk. Kwamen toen lammer dan lam de bussen uitrollen  :_schater

Vreemd volk daar in Katwijk, en begrijp deze combi wel!
Mischien kun je je oude baantje terug krijgen? :R
#10
Wedstrijden / Re: Bekertoernooi 2013/2014
september 17, 2013, 11:46:12
Net gehoord dat dit een buscombi gaat worden. Schande cambuur! :wall
#11
Algemeen / Re: Kern van Cambuur (verzameltopic)
september 16, 2013, 22:14:50
Citaat van: Montana op september 13, 2013, 18:01:37
:0=
FORUMAVOND 8 OKTOBER
Burgemeester Ferd Crone is op onze invitatie ingegaan en zal op dinsdagavond 8 oktober te gast zijn in supportershome 't Hertsje.
Hij zal samen met een delegatie van de gemeente Leeuwarden plaatsnemen achter de microfoon en ongetwijfeld antwoord geven op tal van vragen vanuit het publiek.

Onderwerp is duidelijk.

IEDEREEN IS WELKOM, KOMT ALLEN!!!


De vragen van je eigen leden worden niet beantwoord? Communicatie. ....
#12
Algemeen / Re: Kern van Cambuur (verzameltopic)
september 13, 2013, 10:04:50
Citaat van: ForzaCambuur1 op september 04, 2013, 21:37:37

Wat ik vooral bedoel te zeggen is dat in ieder geval de oorverdovende stilte op het forum verbroken is en dat is een stap vooruit.

En dan vervolgens amper reageren, beste stap vooruit!
#13
Citaat van: Jules058 op september 07, 2013, 01:06:17
Beste mede cambuur liefhebbers. Helaas heb ik voor mijn studie us mooie liwwadden moeten verlaten. Ik woon nu in Rotterdam en had hier maar een club kaart voor feyenoord genomen. Mijn vraag is hoe kom ik nu bij uitwedstrijden van cambuur? Wel super balen trouwens ik ging altijd naar cambuur kan nog goed de potjes herinneren tegen top oss, telstar etc. En nu woon ik er 3jaar niet meer promoveren de jongens wel super trots op trouwens _O_

Studeerst vast geen Nederlandse taal?
#14
Algemeen / Re: Kern van Cambuur (verzameltopic)
september 03, 2013, 17:01:15
Citaat van: richard op september 03, 2013, 16:57:09
Welke maatschappij was dat want ik ga nu door als blijkt dat prijzen die cambuur hanteert veel te hoog zijn of ze de prijzen niet willen bekend maken aan KVC per onderdeel, dan zoek ik de pers op!!!

Dalstra inderdaad!
#15
Algemeen / Re: Kern van Cambuur (verzameltopic)
september 03, 2013, 16:50:03
Kan me nog heugen dat CC een bus had gehuurd naar veendam, dit  tijdens een auto combi.
Hoezo ze verhuren niet aan cambuur supporters?