Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bekertoernooi 2013/2014

Gestart door Cambuur058, juli 04, 2013, 12:06:50

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

pfffffffffffff waar gaat dit nog over? :zucht :zucht

Len Cantello

Citaat van: denistel op september 17, 2013, 12:32:40
opgelegd door katwijk he en ook groningen naar afc een buscombi hoorde ik
De lokale driehoek zal wel bang zijn voor kwaadwillende sujetten uit Den Haag welke naar dit potje willen gaan 'for some good clean fun'....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Galdiano

Citaat van: Len Cantello op september 17, 2013, 13:10:21
De lokale driehoek zal wel bang zijn voor kwaadwillende sujetten uit Den Haag welke naar dit potje willen gaan 'for some good clean fun'....

Zal puur door de Katwijkers zelf komen! Ieder jaar zijn er meerdere incidentjes daar!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

denistel

die lui hevve incidentjes en wij mutte in een combi das de omgekeerde wereld natuurlijk

speculeter

zie het al staan...
katwijk-cambuur....
verplicte buscombi
verplichte uitkaart
prijs€32,50 :rodekaart :rodekaart

Southman

Citaat van: denistel op september 17, 2013, 13:13:32
die lui hevve incidentjes en wij mutte in een combi das de omgekeerde wereld natuurlijk
Juist! Die buscombirommel en uitkaartshit begint me een beetje de neus uit te hangen. Dit is toch werkelijk belachelijk  ;(

Destroyer

Citaat van: denistel op september 17, 2013, 13:13:32
die lui hevve incidentjes en wij mutte in een combi das de omgekeerde wereld natuurlijk

Dat vind ik ook. Gvd denk je dat vrijdag de kroon spant heb je deze belachelijke combi tegen een amateur.  :wall :R

Achterlijk  :zucht
** Poolwinner 18/19 - 21/22

dizzhead

Citaat van: denistel op september 17, 2013, 13:13:32
die lui hevve incidentjes en wij mutte in een combi das de omgekeerde wereld natuurlijk

Het is toch in feite altijd de thuisspelende ploeg die bepaald hoe er gereisd moet worden? Bij ons komen ze ook bijna allemaal met de bus-combi. Dat zou er wel mee te maken hebben dat er bij ons toch af en toe een uitzwaai-comité aanwezig was om de ramen van de uitsupportersbussen te 'lappen'. Die naam poets je niet in een seizoentje weg.

dizzhead

Toch belachelijk, een amateur bezoeken met een combi. Dus als ik nu vanuit amsterdam rechstreeks naar katwijk zou willen en gewoon een kaartje aan de kassa koop, ben ik in overtreding.... grrrrrrrr.

De Jager

Op de officiële twitter van vv katwijk word overigens gemeld dat het niet van die kant afkomt!
Kvc, kom er ook maar even in!

dizzhead

En dan kwam ik dit nog tegen (bericht van Juli 2013)
Citeer
Het bekerduel op 24 september tussen Katwijk en Cambuur Leeuwarden wordt toch in de avond gespeeld. De wedstrijd is verplaatst naar 19:30.
Eerder was het bekerduel op De Krom vastgesteld  om 17:00 uur. Op verzoek van Katwijk en in overleg met Cambuur is het duel verplaatst naar 19:30 uur.



Dus wij werken mee om daar meer (thuis-)supporters te krijgen, maar zij doen er alles aan om ons thuis te houden?

SCC-J


Dahab

Hallo,

Onze burgemeester is een angsthaas en hij zal wel voor deze buscombi gezorgd hebben. Hij zal ook zat politie op de been hebben als er een beetje volk meekomt uit Leeuwarden.  Als je niet met de combi komt kan je ook gewoon een kaartje aan de kassa kopen, als ze een uitvak creëen kan je evt met dat kaartje nog proberen om in het uitvak te komen, zo moeilijk doen ze niet bij ons. Als ze geen uitvak maken kan je gewoon rond het veld lopen, en dus bij de eigen supporters gaan staan.

Wij maken zeker een kans tegen jullie, en al helemaal als jullie een tweede team sturen. De afgelopen 4 wedstrijden was niet al te best, maar het team is op een kleine wijziging na nog hetzelfde als vorig seizoen toen we kampioen werden. Daarnaast winnen amateurclubs vaker van profclubs. GVVV won bv van Sparta en Excelsior.

Ik hoop dat er veel mensen komen, het wordt zeker een mooie pot voetbal.




Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dahab op september 17, 2013, 14:07:09
als ze een uitvak creëen kan je evt met dat kaartje nog proberen om in het uitvak te komen, zo moeilijk doen ze niet bij ons. Als ze geen uitvak maken kan je gewoon rond het veld lopen, en dus bij de eigen supporters gaan staan.

Een buscombi zonder uitvak.... 8P 8P
Henk, held, bedankt