Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Ajax 15 december

Gestart door Goutum, oktober 25, 2013, 20:46:44

Vorige topic - Volgende topic

TM

WIJ WINNEN! EN OPROTTEN MET DAT NEGATIEVE GELUL!

Tukker

Citaat van: DayDreamer op december 09, 2013, 12:25:40
Tis hopen op een wonder, een groot wonder.......                                                                                                   dat het bij 0-3 of 0-4 blijft.

NAC uit pak je ook geen punten, maar hopen dat we met de winterstop niet onderaan staan.

Met het voetbal van de laatste weken pakken wij geen punt meer dit jaar, Ajax is in vorm, zware wedstrijd tegen milan of niet, die gaan hier gewoon winnen, en uit bij NAC, tsja uit bij NAC uit ja.....
Ajax zal inderdaad moeilijk gaan worden. Dat is het team in vorm op dit moment en echt een scheidsrechter tegen hebben ze ook niet vaak. Maar de kans op onderschatting is huizenhoog aanwezig dus ik wanhoop nog niet. Hoe lager we staan, hoe groter de onderschatting; zeker voor de godenzonen uit Amsterdam  l0l

En ook over NAC ben ik niet erg pessimistisch. We hebben nu al 2 x niet verloren van NAC dit seizoen, dus waarom zouden we nu ineens kansloos zijn. Nu zullen velen gaan roepen dat het om een uitwedstrijd gaat nu  :zweep maar met Hemmen op scherp zie ik het wel zitten. Alles uit de kast spelen en niet met de intentie het veld op gaan om niet te verliezen. Gewoon het veld opgaan om te winnen  :y :thumbsup Het kwartje moet ook een keer onze kant oprollen.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

piene hassus

En un stuk feller in de duels daar houdt Ajax niet van en het NAC oek problemen met.

Scc01

Nu maar hopen dat het voor Ajax een zware wedstrijd wordt deze week. Dan maken we in ieder geval nog een kans, als ze ons ook nog eens onderschatten.
Zou mooi zijn als Lukoki weer eens wat gaat doen/durven. Want daar komt helemaal niets meer uit heb ik het idee...
Ik hoop op een herhaling van 11-04-1999:) We zullen zien

el haj

Citaat van: Galdiano op november 25, 2013, 11:09:56
Allemaal Gloryhunters!
Wat is Ajax nou voor een club! Stelt ook helemaal niks meer voor, afgelopen weekend zaten er naar schatting 20/25 duizend man, en maar zeggen dat ze het trouwste publiek hebben, kut club!  l8l



:P

EastSide058

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

De Jager


pjotter

Cambuur zal bijna elke wedstrijd tegen een kwalitatief/financieel betere tegenstander spelen en dus constant op hun tenen moeten lopen om een resultaat te halen.De factor geluk of pech zal dan automatisch een grote rol spelen.
Tegen een club als rkc komt er ook meer druk op en dat zie je bij de meeste spelers in minder spel terug.
dat Castelen en Sno uitvielen was het gelukje dat een punt heeft opgeleverd.
Zoals de selektie nu is denk ik dat het moeizaam zal blijven tot de laatste wedstrijd, wat overigens niks bijzonders is voor een bescheiden promovendus als Cambuur.
alle tegenstanders hebben de schurft aan Cambuur-uit. dat zal denk ik de factor geluk zijn die Cambuur in de ere divisie houdt........het GROTERE thuis voordeel.
Normaal weinig kans tegen ajax.
gelukje nu kan zijn dat ze woensdag tegen milan moeten.

Tukker

Citaat van: DayDreamer op december 09, 2013, 12:25:40
Tis hopen op een wonder, een groot wonder.......                                                                                                   dat het bij 0-3 of 0-4 blijft.

NAC uit pak je ook geen punten, maar hopen dat we met de winterstop niet onderaan staan.

Met het voetbal van de laatste weken pakken wij geen punt meer dit jaar, Ajax is in vorm, zware wedstrijd tegen milan of niet, die gaan hier gewoon winnen, en uit bij NAC, tsja uit bij NAC uit ja.....
waar zijn je dromen gebleven daydreamer ?

Misschien moet je je nick veranderen in zwartkijker  8)

oeps bijna  ;) vergeten
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Tukker

Vink als scheidsrechter. Ik ben daar niet zo heel blij mee  :(
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Destroyer

Geloof mij Ajax wordt afgepeigerd in Milaan! Cambuur zondag er vol op en die punten zijn binnen. Niks is onmogelijk vergeet niet dat Ajax ook zeventien verlies punten heeft. Van RKC thuis niet gewonnen... De jongens moeten net als egels thuis tegen zwolle er boven op zitten!

Bam bam bam knallen!!!  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

runner 1

Een kat in het nauw maakt rare sprongen ,dus wie weet gaan we dat beleven zondagmiddag.

Galdiano

We pakken Ajax! Ze liggen in puin!
Frank de Boer chagerijnig, Daley Blind te janken bij Jack van Gelder.  :D

Het gaat mooi worden zondag!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

EastSide058

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

John Hiatt

Het huilie huilie gehalte bij 020 is wel erg groot.