Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

mescc

Citaat van: Dokkumer op september 03, 2013, 16:42:19
Dus jullie krijgen dit van de busmaatschappijen te horen. Ook al zijn jullie de officiële SV van Cambuur. Ik vind het een raar verhaal eerlijk gezegd. En omdat ik momenteel zeer huiverig ben qua supportersbeleid vanuit de BVO ben ik bang dat dit een opzetje is van de BVO dat zij alleen mogen bepalen of er Cambuursupporters een bus huren. Dit om incidenten uit het verleden te voorkomen.
Dat is geen verwijt naar jou toe Montana, alleen een vermoeden wat ik durf te uiten.

Voor elkaar  :R :R :R :R :R :R :R :R

De Jager

Kan me nog heugen dat CC een bus had gehuurd naar veendam, dit  tijdens een auto combi.
Hoezo ze verhuren niet aan cambuur supporters?

Galdiano

Citaat van: De Jager op september 03, 2013, 16:50:03
Kan me nog heugen dat CC een bus had gehuurd naar veendam, dit  tijdens een auto combi.
Hoezo ze verhuren niet aan cambuur supporters?

Was via Dalstra geloof ik!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

richard

Citaat van: De Jager op september 03, 2013, 16:50:03
Kan me nog heugen dat CC een bus had gehuurd naar veendam, dit  tijdens een auto combi.
Hoezo ze verhuren niet aan cambuur supporters?

Welke maatschappij was dat want ik ga nu door als blijkt dat prijzen die cambuur hanteert veel te hoog zijn of ze de prijzen niet willen bekend maken aan KVC per onderdeel, dan zoek ik de pers op!!!

mescc

Citaat van: richard op september 03, 2013, 16:57:09
Welke maatschappij was dat want ik ga nu door als blijkt dat prijzen die cambuur hanteert veel te hoog zijn of ze de prijzen niet willen bekend maken aan KVC per onderdeel, dan zoek ik de pers op!!!

|:)

De Jager

Citaat van: richard op september 03, 2013, 16:57:09
Welke maatschappij was dat want ik ga nu door als blijkt dat prijzen die cambuur hanteert veel te hoog zijn of ze de prijzen niet willen bekend maken aan KVC per onderdeel, dan zoek ik de pers op!!!

Dalstra inderdaad!

Galdiano

Citaat van: richard op september 03, 2013, 16:57:09
Welke maatschappij was dat want ik ga nu door als blijkt dat prijzen die cambuur hanteert veel te hoog zijn of ze de prijzen niet willen bekend maken aan KVC per onderdeel, dan zoek ik de pers op!!!

Dalstra:

http://cambuurculture.nl/wordpress/fotos/2011-2012/cambuur-veendam/
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

jeff

Lijkt me toch niet meer dan logisch om uit teleggen hoe de prijs is opgebouwd.
Dus prijs kaart, prijs bus, en prijs stewards. Krijg je ook veel minder gezeik dan dat je nu hebt en voor iedereen duidelijk hoe het zit.


TM

Ik weet toevallig dat er bij Feyenoord elke uitwedstrijd een duidelijk prijsschema wordt opgesteld door de bvo. Zou zoiets hier niet mogelijk zijn? Dan ben je van al het gezeik af als bvo en heb je jezelf volledig verantwoord tegenover de supporters.

Hieronder een voorbeeld rechtstreeks van Feyenoord.nl afgeplukt. Dit prijsschema is voor de uitwedstrijd (buscombi) tegen NEC.



[verwijderd door de beheerder]

Ronald

Citaat van: jeff op september 03, 2013, 17:04:37
Lijkt me toch niet meer dan logisch om uit teleggen hoe de prijs is opgebouwd.
Dus prijs kaart, prijs bus, en prijs stewards. Krijg je ook veel minder gezeik dan dat je nu hebt en voor iedereen duidelijk hoe het zit.

Zoiets heb ik via facebook ook al voorgesteld, iedereen krijgt daar hetzelfde antwoord. Maar op die van mij geeft cambuur geen antwoord. Het zegt in mijn ogen al genoeg over het communicatie beleid van de club. Maar ja dat is mijn mening

Don

Hebben we geen stewards die vrijwillig en kosteloos mee willen naar uitwedstrijden?
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

Dokkumer

Citaat van: Don op september 03, 2013, 17:21:56
Hebben we geen stewards die vrijwillig en kosteloos mee willen naar uitwedstrijden?
Vrijwillig voor € 25,- pp ;)
Vanuit de BVO is ooit medegedeeld dat dit geprobeerd is, alleen was de animo van de vrijwillige stewards te laag.

Dokkumer

#163
Overigens een complimentje naar de KvC voor de extra korting voor KvC leden naar Deventer en de eerste verkoop voor SK houders. Alle beetjes helpen.

Edit: Ok uitkaart dus verplicht in de Eredivisie. Iemand die mij een link kan geven naar de voorwaarden van de KNVB? In de standaardvoorwaarden kan ik het niet vinden ;)

Kunstgras

Citaat van: Montana op september 03, 2013, 16:29:02
Dit hebben we van álle busmaatschappijen te horen gekregen. We willen wel, maar mogen simpelweg gewoon niet. Geen maatschappij die een bus verhuurt aan groepen Cambuur-supporters.

Volgens mij vraagt Dokkumer waarom de BVO het supporters verbiedt eigen bussen te regelen naar uitwedstrijden. In je antwoord geef je vervolgens aan dat busmaatschappijen geen bussen aan Cambuursupporters zouden willen verhuren. Dit is compleet iets anders!

Dus nogmaals de vraag:

Waarom verbiedt de BVO door supporters geregelde bussen? Waarom heeft de BVO het alleenrecht op het regelen van supportersvervoer?