Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bekertoernooi 2013/2014

Gestart door Cambuur058, juli 04, 2013, 12:06:50

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Ik denk dat het bekertoernooi moet worden gezien als een mooie mogelijkheid om onze wisselspelers nog enige wedstrijden op niveau te laten spelen. Zeker aangezien we geen belofteteam hebben.

De reserves zullen zeker gebrand zijn zich te bewijzen, en juist daardoor kunnen we bij een gunstige loting de eerste rondes misschien wel overleven. Ik acht een elftal met spelers als Pereira, Van Boxel, Dijkstra, Schokker, Van Moorsel, etcetera ook zeker wel in staat om van clubs als Katwijk te winnen.

Als we dan, laten we zeggen, de kwartfinale halen kunnen we altijd nog de sterkste elf er in zetten, maar wat mij betreft krijgt de competitie in eerste instantie de prioriteit.
Kalmte alleen kan u redden.

De Jager

Net gehoord dat dit een buscombi gaat worden. Schande cambuur! :wall

TM

Het zou te belachelijk voor woorden zijn, als dit waar is.

DayDreamer

Citaat van: De Jager op september 17, 2013, 11:46:12
Net gehoord dat dit een buscombi gaat worden. Schande cambuur! :wall

:wall Ongelofelijk.

HilversumOnTour

#79
Citaat van: De Jager op september 17, 2013, 11:46:12
Net gehoord dat dit een buscombi gaat worden. Schande cambuur! :wall

Naar een amateurclub met een combi?  Het moet niet veel gekker worden ;(

Vanuit Helmond

Citaat van: De Jager op september 17, 2013, 11:46:12
Net gehoord dat dit een buscombi gaat worden. Schande cambuur! :wall
Als dat zo is wordt het tijd voor werkelijke actie. Proberen met zo'n duizend man af te reizen naar deze wedstrijd en wel op eigen gelegenheid. Ik doe mee.

sunderland

Citaat van: denistel op september 15, 2013, 22:44:38
spelen op dinsdag en pas op zondag weer met dit team kenne we oek ver inde beker komen en het ken je
bijhoorlijke zak geld opleveren.
zal wel .ik blijf liever in de erediv

TM


denistel

opgelegd door katwijk he en ook groningen naar afc een buscombi hoorde ik

TM

Citaat van: denistel op september 17, 2013, 12:32:40
opgelegd door katwijk he en ook groningen naar afc een buscombi hoorde ik

Ja, maar hier ga je als club zijnde toch niet mee akkoord!???

Galdiano

Weet nog een wedstrijd Flevo Boys - Katwijk, waar ook het nodige aan politie inzet nodig was ivm supporters Katwijk. Kwamen toen lammer dan lam de bussen uitrollen  :_schater

Vreemd volk daar in Katwijk, en begrijp deze combi wel!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

Citaat van: TM op september 17, 2013, 12:38:01
Ja, maar hier ga je als club zijnde toch niet mee akkoord!???

denk ik niet nee maar zou dat wat helpen.

De Jager

Citaat van: Galdiano op september 17, 2013, 12:42:39
Weet nog een wedstrijd Flevo Boys - Katwijk, waar ook het nodige aan politie inzet nodig was ivm supporters Katwijk. Kwamen toen lammer dan lam de bussen uitrollen  :_schater

Vreemd volk daar in Katwijk, en begrijp deze combi wel!
Mischien kun je je oude baantje terug krijgen? :R

Dokkumer

Sorry, helemaal mijn schuld... Ik heb ooit in een jolige bui in Katwijk een grassprietje mishandeld door hem uit de grond te trekken...

SCC-J

Citaat van: Vanuit Helmond op september 17, 2013, 12:12:10
Als dat zo is wordt het tijd voor werkelijke actie. Proberen met zo'n duizend man af te reizen naar deze wedstrijd en wel op eigen gelegenheid. Ik doe mee.
Iedereen moet gewoon werken of studeren . Zal dus sowieso niet Veel volk op af komen . Een combi zou belachelijk zijn!! Bvo moet dan ook statement in nemen . Geen bussen laten rijden . Geen sponsors mee en bestuur blijft ook maar lekker thuis