Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ultras Leovardia

Gestart door Destroyer, maart 12, 2013, 21:45:01

Vorige topic - Volgende topic

punkman

#45
Hop

Dokkumer

Sorry punkman, moest even misbruik van mijn macht maken :devil

punkman

Citaat van: Dokkumer op april 25, 2013, 18:40:07
Sorry punkman, moest even misbruik van mijn macht maken :devil

:_schater

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op april 25, 2013, 18:40:07
Sorry punkman, moest even misbruik van mijn macht maken :devil

Ja.  Ik vond het toch wat te veel macht.  Kon er niet mee omgaan.  Goed dat je de macht weer hebt   :y ;)

Maar gebeurt er morgen nog wat?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Geen idee, ben er vandaag niet bij. Kan net het schermpje van mijn laptop lezen en verder is het een grote waas...
Nee, niet van de :proost :devil

Galdiano

Aub sfeerteam stop met die achterlijke rook dingen in het hek.
Vanaf west ziet het er niet uit, en het was zelfs zo belachelijk dat de Ajaxcieden er zelfs over schrijven in hun wedstrijdverslag!

Gooi een paar dikke rookbommen erneer om u tegen te zeggen of doe niets!
Het zag er niet uit!  ;(
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

TM

Die rookmachines mogen inderdaad direct afgeschaft worden. Doe dan niks.

speculeter

Het zal goed bedoeld zijn....
vond die rook in de geel en blauw kleuren wel altijd mooi.
of die wegschietende confetti.

fred

Citaat van: TM op december 17, 2013, 14:59:37
Die rookmachines mogen inderdaad direct afgeschaft worden. Doe dan niks.

Respect voor het feit dat er überhaupt (nog) energie in de sfeeracties gestoken wordt, maar als je dit filmpje ziet en vooral de reactie hoort  :zucht :zucht :zucht

http://www.youtube.com/watch?v=FXXaxsjUI3s

SCC-J

Dit was echt beschamend die paar plukjes rook.

De Jager

Citaat van: fred op december 17, 2013, 15:19:28
Respect voor het feit dat er überhaupt (nog) energie in de sfeeracties gestoken wordt, maar als je dit filmpje ziet en vooral de reactie hoort  :zucht :zucht :zucht

http://www.youtube.com/watch?v=FXXaxsjUI3s

Mooi dat er nog mensen zijn die wat doen hoor, maar ga er dan ook vol voor en zet jezelf niet zo voor lul meteen paar plukjes rook uit een machine!

TM

Wat heeft UL nou voor mooie actie opgezet? 10 jaar UL was een aanfluiting (een klein doekje die nergens zichtbaar was en rookmachines met licht erin??), als je dat vergelijkt met bijvoorbeeld De Graafschap. Die hadden groots uitgepakt met grote ZELFGEMAAKTE doeken etc. Het is zonde dat al dat geld in die nepsfeer wordt gestoken zoals rookmachines, confettikanonnen etc. Maak zelf eens een mooi publieksdoek (niet laten drukken!!) en dat soort dingen. Utrecht afgelopen weekend bijvoorbeeld dik vuurwerk op het veld, harde knallen etc. Waarom kan dat hier nooit?

speculeter

Citaat van: TM op december 17, 2013, 16:34:53
Wat heeft UL nou voor mooie actie opgezet? 10 jaar UL was een aanfluiting (een klein doekje die nergens zichtbaar was en rookmachines met licht erin??), als je dat vergelijkt met bijvoorbeeld De Graafschap. Die hadden groots uitgepakt met grote ZELFGEMAAKTE doeken etc. Het is zonde dat al dat geld in die nepsfeer wordt gestoken zoals rookmachines, confettikanonnen etc. Maak zelf eens een mooi publieksdoek (niet laten drukken!!) en dat soort dingen. Utrecht afgelopen weekend bijvoorbeeld dik vuurwerk op het veld, harde knallen etc. Waarom kan dat hier nooit?
ik zou zeggen organiseer maar!

Galdiano

Misschien eens even een mailtje sturen naar Köln, die hebben goede rook bommetjes!

http://www.youtube.com/watch?v=3qIN3DuWR-4

Even serieus, dit is wat teveel van het goede.
Gooi 20 blauwe rookpotten en 20 gele rookpotten voor noord, en klaar ben je! En ben je veel goedkoper uit dan die dure shit wat nu gebruikt wordt!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: peter op december 17, 2013, 16:53:09
ik zou zeggen organiseer maar!

Er zijn al diverse voorzetten gegeven oa door Cambuur Culture, echter wordt hier niks mee gedaan door de UL!
Probleem is volgens mij ook dat UL enige die wat mag organiseren, mede omdat ze onder de vleugels van de KVC werken.

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets