Even een vraagje, wanneer komt de kvc club card over de mat?
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen Menu
league
Citaat van: sccambuurlwdd op juli 23, 2014, 18:55:03Neem dan direct maar het hele team van dkv
Alsof het uitmaakt of het een speler van Ajax, Feyenoord of PSV is. Het gaat om de beste keuze, niet om de club waar ze onder contract staan.
Citaat van: A.H.A.B. op juli 20, 2014, 20:17:37Serieus, hij heeft het prima gedaan maar PSV laat hem nu niet gaan, en Ritz wil zichzelf ook bewijzen in PSV 1.
Zijn zoals ik het zie overbodig bij hun en kunnen zich bij ons goed ontwikkelen dus ja dat denk ik echt! Ritzie zou denk ik zelf ook wel willen hij weet hoe mooi het hier is
Citaat van: A.H.A.B. op juli 20, 2014, 20:02:25Denk je echt dat ajax en psv Denswil en Ritzmaier laten gaan
Sportief heb ik alle vertrouwen in komen seizoen zie ritzie hier nog komen denswill en een verdedigende middenvelder en je doet mee voor een plaats bij de eerste acht. DE SLAPENDE REUS IS ONTWAAKT!!

Citaat van: Marc S op juli 19, 2014, 22:10:22Graafschap is ook niet meer wat het is. Hetzelfde geld voor ons maar dan in tegengestelde richting als je kijkt naar een jaar geleden toen Barto ons naar de 1-2 schopte in DTC. Dat geeft een positieve ontwikkeling aan
5-2 tegen de graafschap is eigenlijk best wel fantastisch, als je meepakt dat dat we altijd aardig veel moeite met ze hadden.
Citaat van: Cambuur058 op juli 19, 2014, 16:50:28Of nog beter verkopen, ik snap nooit waarom we hem hebben binnengehaald
schepers maar verhuren
