Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - EastSide058

#1
Even een vraagje, wanneer komt de kvc club card over de mat?  :y
#2
Zonde, Schepers mocht eerder gaan vond ik.
#3
Liever een goed seizoen draaien met drie gehuurde joden dan weer terug naar  de  :jupiler league
#4
Citaat van: sccambuurlwdd op juli 23, 2014, 18:55:03
Alsof het uitmaakt of het een speler van Ajax, Feyenoord of PSV is. Het gaat om de beste keuze, niet om de club waar ze onder contract staan.
Neem dan direct maar het hele team van dkv  8P
#5
Wedstrijden / Re: Oefencampagne seizoen 14/15
juli 20, 2014, 23:39:19
Is er morgen ook een training morgen, zoja hoelaat?
#6
Citaat van: A.H.A.B. op juli 20, 2014, 20:17:37
Zijn zoals ik het zie overbodig bij hun en kunnen zich bij ons goed ontwikkelen dus ja dat denk ik echt! Ritzie zou denk ik zelf ook wel willen hij weet hoe mooi het hier is |:)
Serieus, hij heeft het prima gedaan maar PSV laat hem nu niet gaan, en Ritz wil zichzelf ook bewijzen in PSV 1.
van jongens als Denswil is het de vraag of hij een jaartje wil verruilen ipv een basisplaats af te dwingen bij ajax 1. Denk dat Sana en vdHoorn misschien eerder haalbaar zijn om dat deze spelers niet eens in de buurt zijn van een basisplek in ajax 1.
#7
had hem voor de breedte hier graag gewild. Hij kon nog veel stappen maken.
#8
Citaat van: A.H.A.B. op juli 20, 2014, 20:02:25
Sportief heb ik alle vertrouwen in komen seizoen zie ritzie hier nog komen denswill en een verdedigende middenvelder en je doet mee voor een plaats bij de eerste acht. DE SLAPENDE REUS IS ONTWAAKT!!
Denk je echt dat ajax en psv Denswil en Ritzmaier laten gaan  :wall

of moeten we het sarcastisch opvatten  :clint
#10
Wedstrijden / Re: Oefencampagne seizoen 14/15
juli 19, 2014, 22:21:16
Citaat van: Marc S op juli 19, 2014, 22:10:22
5-2 tegen de graafschap is eigenlijk best wel fantastisch, als je meepakt dat dat we altijd aardig veel moeite met ze hadden.
Graafschap is ook niet meer wat het is. Hetzelfde geld voor ons maar dan in tegengestelde richting als je kijkt naar een jaar geleden toen Barto ons naar de 1-2 schopte in DTC. Dat geeft een positieve ontwikkeling aan  |:)
#11
Wedstrijden / Re: Oefencampagne seizoen 14/15
juli 19, 2014, 22:15:42
Interviews HdJ, Bijker en Reijnen -  De Graafschap - Cambuur
(Omroep Abe)
http://www.omropfryslan.nl/nijs/cambuur-wint-fan-de-graafschap-1

#12
Wedstrijden / Re: Oefencampagne seizoen 14/15
juli 19, 2014, 17:36:46
Het zat er ook wel aan te komen als je met je B team aan komt zetten
#13
Wedstrijden / Re: Oefencampagne seizoen 14/15
juli 19, 2014, 16:53:31
Citaat van: Cambuur058 op juli 19, 2014, 16:50:28
schepers maar verhuren
Of nog beter verkopen, ik snap nooit waarom we hem hebben binnengehaald  :wall
#14
Wedstrijden / Re: Oefencampagne seizoen 14/15
juli 19, 2014, 16:38:27
Weer Rusnak erbij betrokken volgens Cambuur NIEUWS  |:) _O_
#15
Wedstrijden / Re: Oefencampagne seizoen 14/15
juli 19, 2014, 16:31:24
Na de wedstrijd direct maar vastleggen  _O_

Hoeveel Cambuur supporters zijn er eigenlijk in DTC ?   8)