Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oefencampagne seizoen 14/15

Gestart door Lwdscc, mei 13, 2014, 15:01:08

Vorige topic - Volgende topic

Hasses


EastSide058

Weer Rusnak erbij betrokken volgens Cambuur NIEUWS  |:) _O_
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Tanjajeah

Citaat van: Hasses op juli 19, 2014, 16:37:36
0-3, Hemmen!

Weer via de combinatie Rusnak- Feldballe-Hemmen inderdaad

hobbes

Citaat van: EastSide058 op juli 19, 2014, 16:38:27
Weer Rusnak erbij betrokken volgens Cambuur NIEUWS  |:) _O_

In de rust maar laten tekenen

Collingwood

Ook mooi dat Feldballe al twee assists heeft gegeven!

EDIT: Helaas 1-3, Dean Koolhof.
Kalmte alleen kan u redden.

Tukker

#155
Citaat van: Tanjajeah op juli 19, 2014, 16:40:28
Weer via de combinatie Rusnak- Feldballe-Hemmen inderdaad
Het was een kopie van de eerste treffer

Zoals Hobbes opk al had gemeld zie ik nu pas  :_spank
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Eewal

Feldballe? Gaat het toch echt gebeuren? Hoop het voor hem!

Cambuur058


EastSide058

Citaat van: Cambuur058 op juli 19, 2014, 16:50:28
schepers maar verhuren
Of nog beter verkopen, ik snap nooit waarom we hem hebben binnengehaald  :wall
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Cambuur058

aanval:

linksbuiten: Meleg, de Ridder
spits: Hemmen, Barto, Ogbeche
rechtsbuiten: Narsingh, Feldballe

skepers dus verhuren en oebele ook ..

Cambuur058

Citaat van: EastSide058 op juli 19, 2014, 16:53:31
Of nog beter verkopen, ik snap nooit waarom we hem hebben binnengehaald  :wall
ik denk dat niemand een transfersom voor hem gaat betalen.

Eewal

Ik heb nog geen trainingen/oefenwedstrijden bezocht; iemand al een zicht op de wisselwerking tussen De Jong en Slot? Mooi tandem?

Cambuur058


mindra

gaat goed. Na rust ook wissels of met sterkste 11?

EastSide058

Het zat er ook wel aan te komen als je met je B team aan komt zetten
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!