Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oefencampagne seizoen 14/15

Gestart door Lwdscc, mei 13, 2014, 15:01:08

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Er moet gewoon een centrale verdediger bij jongens.
vanuit een snikheet Turkije. ..43 graden...een fijne zondag

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

666

Citaat van: speculeter op juli 20, 2014, 13:48:01
Er moet gewoon een centrale verdediger bij jongens.
vanuit een snikheet Turkije. ..43 graden...een fijne zondag

Die temperaturen hebben we hier in het leeuwardense anders ook  :thumbsup
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Lore

Citaat van: grijskijker op juli 20, 2014, 13:24:48
Ben het met je eens...Er moet zeker een basis klant gehaald worden of een linksback of een linkercentrale verdediger.. In een gesprek met OF, zei HdJ dat hij een echte linkspoot wou op de linkerkant van de verdediging(zowel centraal als de back positie) dus Pereira is dit seizoen de stand-in voor Droste haal ik uit dat gesprek..

Er vanuitgaande dat dit lukt en dat Rusnak een contract tekent heb ik er wel vertrouwen in. Alle extras zou bonus zijn. Waarschijnlijk wel wat meer tegen doelpunten dit jaar, maar ook veel meer voor. Wordt een interessant seizoen

EastSide058

Is er morgen ook een training morgen, zoja hoelaat?
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

de Schoot

Citaat van: EastSide058 op juli 20, 2014, 23:39:19
Is er morgen ook een training morgen, zoja hoelaat?

Gaan op trainingskamp.

Dokkumer

Week 30 (21 juli t/m 27 juli)

Eerste elftal SC Cambuur:

Ma. 10.30 uur (krachttraining), daarna vertrek naar trainingskamp
Di. Trainingskamp
Woe. Trainingskamp
Do. Trainingskamp

Oefenwedstrijden:

Woe. 19.00 uur, Almere City FC - SC Cambuur, bij VV Wodanseck te Wolfheze
Za. 16.00 uur, PAOK Saloniki - SC Cambuur, Oosterbeek

HilversumOnTour

Citaat van: Dokkumer op juli 21, 2014, 12:13:14
Woe. 19.00 uur, Almere City FC - SC Cambuur, bij VV Wodanseck te Wolfheze

Wie gaat er woensdag naar Wolfheze?

flieterper

Helaas heb late dienst
Zaterdag wel aanwezig in Oosterbeek

zeewolde

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 21, 2014, 12:14:07
Wie gaat er woensdag naar Wolfheze?
zoals het er nu voorstaat ga ik daar ook even kijken.

Daddy T.

Citaat van: zeewolde op juli 22, 2014, 11:41:01
zoals het er nu voorstaat ga ik daar ook even kijken.

Ook van de partij in Wolfheze.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

HilversumOnTour

Komt deze match niet in het gedrang door de nationale dag van rouw?

Dokkumer

Nee, normale leven gaat ook gewoon door. Alleen een minuut stilte om 16:00

HilversumOnTour

Citaat van: Dokkumer op juli 22, 2014, 22:09:36
Nee, normale leven gaat ook gewoon door. Alleen een minuut stilte om 16:00

Las eerst berichten van 18:00 en 20:00 uur. Morgen maar mooi even richting Wolfheze, dan!

|:)

dit is mien club

Citaat van: Dokkumer op juli 21, 2014, 12:13:14
Week 30 (21 juli t/m 27 juli)

Eerste elftal SC Cambuur:

Ma. 10.30 uur (krachttraining), daarna vertrek naar trainingskamp
Di. Trainingskamp
Woe. Trainingskamp
Do. Trainingskamp

Oefenwedstrijden:

Woe. 19.00 uur, Almere City FC - SC Cambuur, bij VV Wodanseck te Wolfheze
Za. 16.00 uur, PAOK Saloniki - SC Cambuur, Oosterbeek

op cambuur.nl staat dat het zaterdag 17 uur begint
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it