Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

EastSide058

Liever een goed seizoen draaien met drie gehuurde joden dan weer terug naar  de  :jupiler league
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op juli 23, 2014, 19:40:18
Wat een kansloos gelul  :zucht
Marcel Keizer moet ook mar fut.. Is oek un jood :devil

Montana

Citaat van: EastSide058 op juli 23, 2014, 19:49:13
Liever een goed seizoen draaien met drie gehuurde joden dan weer terug naar  de  :jupiler league

Niveautje hoor

Dokkumer

Citaat van: Montana op juli 23, 2014, 20:14:27
Niveautje hoor
Het niveau was ingezet door Berlikum... Te vaak mee geweest in de Berlikum bus :devil

0517

Citaat van: SCCBerlikum op juli 23, 2014, 18:51:52
Waarom willen jullie alleen maar joden huren? Schenk, de sa, sana, lukoki, gravenbeek(oid). We hebben al 1 jood teveel in de selectie. Ik heb geen zin in ajaks2 te worden dan lever in mn seizoenskaart weer in. Natuurlijk begrijp ik wel dat we blij mogen zijn dat we zulke spelers kunnen huren maar er zijn wel anderen.
Er zijn genoeg andere clubs waar we eventueel spelers van kunnen huren!

Duidelijk gevalletje van twee liefdes. Zo jammer....

Collingwood

Roelof de Vries @Roelofdevries83     
Marcel Keizer en Henk de Jong hebben goede hoop dat Rusnak komt. Ze moeten er alleen nog met Manchester City uitkomen.

Kalmte alleen kan u redden.

Casuals-lwd

Er moet oek nog ff een opvolger voor Feldballe bij, die gaat waarschijnlijk weg volgens Albers.

Lore

Citaat van: Collingwood op juli 23, 2014, 21:46:14
Roelof de Vries @Roelofdevries83     
Marcel Keizer en Henk de Jong hebben goede hoop dat Rusnak komt. Ze moeten er alleen nog met Manchester City uitkomen.

:_schater :_schater Marcel en Henk zijn er net met zijn tweetjes uitgekomen!

Don

Citaat van: Galdiano op juli 23, 2014, 19:14:02
Moeten we hier nou blij mee zijn?
3de liga gespeeld!  :zucht
Heb je het nieuwe (in aanbouw) stadion van die lui gezien?! 9000 zitplaatsen en 6000(!) sta-plaatsen.

Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

sunderland

Word wel tijd dat er knopen worden doorgehakt .Nog een paar weken en we mutte los .Verl seiz hadden we geen keus maar nu moet er toch echt nog wat bij voor de competitie begint.

SCCBerlikum

Ben geloof ik de enige die zwaar anti die gasten is hehe viel me op dat hier praktisch alleen maar ajaksieden genoemd worden (op Koch na). Mja de haat tegen Ajaks is niet groter dan de liefde voor SCC  |:)

Dokkumer

Citaat van: SCCBerlikum op juli 24, 2014, 00:41:56
Ben geloof ik de enige die zwaar anti die gasten is hehe viel me op dat hier praktisch alleen maar ajaksieden genoemd worden (op Koch na). Mja de haat tegen Ajaks is niet groter dan de liefde voor SCC  |:)
Zullen ongetwijfeld meer zijn, alleen interesseert het me niet waar spelers vandaan komen. Alleen mooi dat ze voor Cambuur willen spelen.

poelie-lwd

Citaat van: SCCBerlikum op juli 23, 2014, 18:51:52
Waarom willen jullie alleen maar joden huren? Schenk, de sa, sana, lukoki, gravenbeek(oid). We hebben al 1 jood teveel in de selectie. Ik heb geen zin in ajaks2 te worden dan lever in mn seizoenskaart weer in. Natuurlijk begrijp ik wel dat we blij mogen zijn dat we zulke spelers kunnen huren maar er zijn wel anderen.
Er zijn genoeg andere clubs waar we eventueel spelers van kunnen huren!

Wat stel jij voor? Spelers huren van Achilles of Emmen? Lul niet zo dom vent, de talenten van topclubs zijn directe versterkingen voor SCC begrippen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op juli 24, 2014, 00:26:32
Word wel tijd dat er knopen worden doorgehakt .Nog een paar weken en we mutte los .Verl seiz hadden we geen keus maar nu moet er toch echt nog wat bij voor de competitie begint.

Waar is Denistel als je hem nodig hebt  :_spank nou ja vooruit, dan doe ik het wel,

:0= RUSTIG BLIEVE, KOMT GOED!!

l0l
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Sonnema

Is druk met zijn nieuwe huis en heeft tijdelijk geen internet. Maar die zal zeker zeggen
RUSTIG BLIEVE _O_