Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Feldballe vertrekt, Fernando Lewis maar halen..
IN HENK WE TRUST!!!

AL

De Sa naar de eagles. Hier ook veel genoemd.
Denk overigens niet dat er nog een buitenspeler bijkomt.

Grijskijkert

Citaat van: AL op juli 24, 2014, 10:12:17
De Sa naar de eagles. Hier ook veel genoemd.
Denk overigens niet dat er nog een buitenspeler bijkomt.
Waarom niet?  De posities moeten dubbel bezet zijn imo dan tenminste.. :koffie

edit: was DdR vergeten.. dus misschien heb je gelijk..
IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

Citaat van: poelie-lwd op juli 24, 2014, 07:19:31
Waar is Denistel als je hem nodig hebt  :_spank nou ja vooruit, dan doe ik het wel,

:0= RUSTIG BLIEVE, KOMT GOED!!

l0l

In de weken van de tour is die altijd heel stil  8)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

dit is mien club

Citaat van: AL op juli 24, 2014, 10:12:17
De Sa naar de eagles. Hier ook veel genoemd.
Denk overigens niet dat er nog een buitenspeler bijkomt.

Keizer heeft gister aangegeven nog een buitenspeler te willen halen.
Montana weet meer. Want die zegt, er komt een nieuwe buitenspeler die beter is.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op juli 24, 2014, 11:18:59
In de weken van de tour is die altijd heel stil  8)
En vergeet vooral het praampjezeilen niet 8P

AL

Citaat van: dit is mien club op juli 24, 2014, 11:42:22
Keizer heeft gister aangegeven nog een buitenspeler te willen halen.
Montana weet meer. Want die zegt, er komt een nieuwe buitenspeler die beter is.

Dat zou mooi zijn!
Op links hebben we geen buitenspeler van niveau. Meleg valt mij vies tegen op de vleugel. Zet hem maar op 10 als Rusnak niet komt.

poelie-lwd

Citaat van: AL op juli 24, 2014, 10:12:17
De Sa naar de eagles. Hier ook veel genoemd.
Denk overigens niet dat er nog een buitenspeler bijkomt.

Dat denk ik wel. Net als een nr 10 en een linker centrale verdediger.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Cor

Citaat van: AL op juli 24, 2014, 11:51:14
Dat zou mooi zijn!
Op links hebben we geen buitenspeler van niveau. Meleg valt mij vies tegen op de vleugel. Zet hem maar op 10 als Rusnak niet komt.

Laten we hopen dat Rusnak wel komt, prima versterking

dizzhead

Citaat van: dit is mien club op juli 24, 2014, 11:42:22
Keizer heeft gister aangegeven nog een buitenspeler te willen halen.
Montana weet meer. Want die zegt, er komt een nieuwe buitenspeler die beter is.

Citaat van: Montana op juli 23, 2014, 23:09:20
Klopt. Feldballe heeft een jaar de tijd gehad en heeft het wanneer het moest niet laten zien.
Maar er moet zeker wat bij. Ik weet nu al dat zijn opvolger beter zal bevallen

Ik haal hier alleen maar uit dat Feldballe niks heeft laten zien. En wel zo slecht, dat hij nu al durft te stellen dat z'n opvolger beter gaat presteren. Wie dat ook moge worden.

Galdiano

Citaat van: dizzhead op juli 24, 2014, 12:39:06
Ik haal hier alleen maar uit dat Feldballe niks heeft laten zien. En wel zo slecht, dat hij nu al durft te stellen dat z'n opvolger beter gaat presteren. Wie dat ook moge worden.

Je kan het op verschillende manieren interpreteren  :proost
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

DannySCC

Zojuist tweet van Ype Smid dat Keizer zijn Engels behoorlijk verbeterd is afgelopen week hopelijk duid deze tweet op een mogelijk akkoord over Rusnak!
AMF

Marc S

Citaat van: DannySCC op juli 24, 2014, 15:59:19
Zojuist tweet van Ype Smid dat Keizer zijn Engels behoorlijk verbeterd is afgelopen week hopelijk duid deze tweet op een mogelijk akkoord over Rusnak!

Wat er wel bekend was dat er veel tussenpersonen in Manchester City zijn, dus dat hij veel engels heeft moeten praten met verschillende mensen :P Kan ook gewoon een constatering zijn. Maar hoop natuurlijk dat het rond is.

dizzhead

Citaat van: Marc S op juli 24, 2014, 16:00:37
Wat er wel bekend was dat er veel tussenpersonen in Manchester City zijn, dus dat hij veel engels heeft moeten praten met verschillende mensen :P Kan ook gewoon een constatering zijn. Maar hoop natuurlijk dat het rond is.

Op zich is het al een geruststelling om te constateren dat de tussenpersonen engels spreken. Soms hangt er een netwerk van onbekende Brazilianen en Italiaanse pizzabakkers om zulke jongens.

Galdiano

Dit bedoel ik nou met Ype Smid.
Altijd dat gedraai op Twitter. Zeg gewoon dat het rond is, of zeg niks.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets