Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oliver Feldballe

Gestart door SCCdrachten, juli 16, 2013, 13:28:51

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Ik neem aan dat zijn contract wordt ontbonden. Het was helemaal niks met niks. Deze jongen gaat er nu ineens niet wél staan. Geloof er niks van.

papier

Citaat van: De Gast op mei 21, 2014, 12:40:24
Ik neem aan dat zijn contract wordt ontbonden. Het was helemaal niks met niks. Deze jongen gaat er nu ineens niet wél staan. Geloof er niks van.

Ja, laten we z'n contract ontbinden toch geld zat en ze hebben hem toch op basis van niks gehaald dus laat gaan

De Gast

Tweede Nuelson Wau. Zo'n speler heb je er altijd tussen. Bedrijfsrisicootje.

IsmailvanEssen

Kunnen we deze jongen niet verhuren aan een nec ofzo?
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

dizzhead

Citaat van: De Gast op mei 21, 2014, 15:35:11
Tweede Nuelson Wau. Zo'n speler heb je er altijd tussen. Bedrijfsrisicootje.

Over Neslon Wau werd door de spelersgroep niet gezegd dat het in feite een van de beste voetballers uit de selectie is.

de Schoot


sccvl

Citaat van: de Schoot op mei 22, 2014, 15:46:06
Hoop houwe!
Dat denk ik eigenlijk ook, je weet het soms maar nooit. Als ik de oefenwedstrijden bekijk en sommige trainingen zit het er absoluut wel in!

Oldskool

Ik lees in veel wedstrijdverslagen dat Feldballe bij veel goals betrokken is !!! Kan iemand dat beamen?
Zou hij de verrassing van het seizoen worden ??

Galdiano

#188
Citaat van: Oldskool op juli 23, 2014, 21:06:01
Ik lees in veel wedstrijdverslagen dat Feldballe bij veel goals betrokken is !!! Kan iemand dat beamen?
Zou hij de verrassing van het seizoen worden ??
Feldballe krijgt onder Henk vertrouwen en dat betaald zich uit.
Hij gaat de verassing van het seizoen worden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

WOrdt anders meegewerkt aan een vertrek van Feldballe. Meldt Henk A. net.

CiteerOliver Feldballe vertrekt mogelijk op de korte termijn. #Cambuur verleent daaraan medewerking. Die andere club is vooralsnog onbekend.

HJ.Wijma

Feldballe vermoedelijk naar noorse competitie clubs en speler moeten het nog eens worden.

Collingwood

Henk Albers @HenkAlbers1970
Oliver Feldballe vertrekt mogelijk op de korte termijn. #Cambuur verleent daaraan medewerking. Die andere club is vooralsnog onbekend

Net nu hij een beetje begint te draaien...

Kalmte alleen kan u redden.

EastSide058

Zonde, Schepers mocht eerder gaan vond ik.
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Dokkumer

Citaat van: HJ.Wijma op juli 23, 2014, 21:18:13
Feldballe vermoedelijk naar noorse competitie clubs en speler moeten het nog eens worden.
Noorwegen wordt net bevestigd door OA

666

Citaat van: Collingwood op juli 23, 2014, 21:18:47
Henk Albers @HenkAlbers1970
Oliver Feldballe vertrekt mogelijk op de korte termijn. #Cambuur verleent daaraan medewerking. Die andere club is vooralsnog onbekend

Net nu hij een beetje begint te draaien...

Ik vertelde een maat van mij dat die Feldballe aankomend seizoen gaat knallen,  dit was nog voor de voorbereiding. Hij moest even wennen aan zijn nieuwe omgeving en wat gebeurt er,  hij speelt goed in de voorbereiding en gaat ons verlaten.  :_schater

Echt om te gieren dit. Het mooiste is nog dat hij al veel speelminuten heeft gemaakt. Daar had ook een ander kunnen spelen die wel bij ons blijft.

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander