Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oliver Feldballe

Gestart door SCCdrachten, juli 16, 2013, 13:28:51

Vorige topic - Volgende topic

ruubmac

Denk dat mocht ie gaan, dat er niks voor in de plaats komt.

Dokkumer

Citaat van: ruubmac op juli 24, 2014, 08:26:38
Denk dat mocht ie gaan, dat er niks voor in de plaats komt.
Sommige mensen zouden een voorbeeld aan mij moeten nemen...

:0=NIET DENKEN :devil

ruubmac


HilversumOnTour

Ook al speelt deze jongen misschien een goede voorbereiding, ik ben er niet rouwig om als hij weggaat. We spelen EREDIVISIE. Mooi dat hij het goed doet op trainingen en af en toe in oefenpotjes - waar geen druk op staat - leuke dingen laat zien... tot dusver heeft hij weinig tot niks gebracht in het eerste wanneer het er wel om gaat.

Meleg, Narsingh en de Ridder (laatste 2 waren gisteren lekker aan het trainen op een bijveld) hebben we veel meer aan op de flanken.

Schokker verhuren, Schepers laatste kans, extra vleugel erbij en we zijn compleet voorin  |:)

dit is mien club

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 24, 2014, 09:01:37
Ook al speelt deze jongen misschien een goede voorbereiding, ik ben er niet rouwig om als hij weggaat. We spelen EREDIVISIE. Mooi dat hij het goed doet op trainingen en af en toe in oefenpotjes - waar geen druk op staat - leuke dingen laat zien... tot dusver heeft hij weinig tot niks gebracht in het eerste wanneer het er wel om gaat.

Meleg, Narsingh en de Ridder (laatste 2 waren gisteren lekker aan het trainen op een bijveld) hebben we veel meer aan op de flanken.

Schokker verhuren, Schepers laatste kans, extra vleugel erbij en we zijn compleet voorin  |:)


Feldballe heeft meer talent dan schokker en schepers bijelkaar.
Narsing en de Ridder zijn beide heel blessure gevoelig. Sterker nog ze zijn niet wedstrijd fit op dit moment :(
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Galdiano

Heb ik liever Schepers weg en Schokker erbij houden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

HilversumOnTour

Citaat van: Galdiano op juli 24, 2014, 09:11:23
Heb ik liever Schepers weg en Schokker erbij houden.

Is mij om het even, vrees dat ze beide toch echt te kort komen. Lieten beiden gisteren niks zien. Hoop op vooruitgang tegen PAOK en Volendam!

dit is mien club

Citaat van: Galdiano op juli 24, 2014, 09:11:23
Heb ik liever Schepers weg en Schokker erbij houden.

Schepers valt vies tegen, schokker is te traag
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dit is mien club

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 24, 2014, 09:14:23
Is mij om het even, vrees dat ze beide toch echt te kort komen. Lieten beiden gisteren niks zien. Hoop op vooruitgang tegen PAOK en Volendam!

Jij bent zo heerlijk positief, kom op man, vooruitgang? Deze heren zit aan hun top :| 
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

HilversumOnTour

Altijd positief blijven jongen!  :D

Ik zie hun toch als bankzitters. Meleg moet het gaan doen met Narsingh dit jaar!

Galdiano

Citaat van: dit is mien club op juli 24, 2014, 09:14:58
Schepers valt vies tegen, schokker is te traag

Schepers heeft een rendement van 0,0
Schokker is traag maar kan dit deels compenseren met zijn geweldige techniek.
Ik ben ook van mening dat Henk, Oebele beter kan laten spelen dan Dwight dat deed.

Dwight was maar een prutser.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Marc S

Citaat van: Galdiano op juli 24, 2014, 09:25:22
Schepers heeft een rendement van 0,0
Schokker is traag maar kan dit deels compenseren met zijn geweldige techniek.
Ik ben ook van mening dat Henk, Oebele beter kan laten spelen dan Dwight dat deed.

Dwight was maar een prutser.

Ik heb dan altijd nog liever Feldbale op de bank dan schepers en schokker, schepers kan niet beter, en schokker vind ik ook te traag voor de eredivisie.

Galdiano

Citaat van: Marc S op juli 24, 2014, 09:57:39
Ik heb dan altijd nog liever Feldbale op de bank dan schepers en schokker, schepers kan niet beter, en schokker vind ik ook te traag voor de eredivisie.

Heb ook liever Feldballe, maar die gaat dus weg, helaas.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Marc S

Gerard Bos ‏@GerardBos  9 min.
Kan wel neuwe club Oliver Feldballe melden. Een contact in Noorwegen zegt me dat het gaat om Sarpsberg 08. Was-ie vrg jr op proef #Cambuur.
Leeuwarden, Friesland

Lore

Citaat van: Marc S op juli 25, 2014, 13:17:12
Gerard Bos ‏@GerardBos  9 min.
Kan wel neuwe club Oliver Feldballe melden. Een contact in Noorwegen zegt me dat het gaat om Sarpsberg 08. Was-ie vrg jr op proef #Cambuur.
Leeuwarden, Friesland

Daar gaan wij dus geen dubbeltje voor krijgen.

Kleine club. Vorig jaar 14de? En stadion can 4000 man.