Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Montana

#1
Citaat van: Ronnie tng op juli 08, 2023, 16:09:20
Nou daar was in de media weinig van te merken.

Logische reactie van hem toch? Vlak na de wedstrijd.
#2
Citaat van: Noordcambuur op juli 08, 2023, 16:03:03
mooi SCC Diemers is nog geen 30 en kan hij elders nog meer verdienen moet hij het doen.
Ik denk zelf dat Diemers te goed is voor Cambuur Leeuwarden.
En tatoeage prachtig  :thumbsup

Prachtig idd. Zijn zoontje loopt trouwens ?gewoon? in SCC shirt. Ook afgelopens seizoenen.
#3
Citaat van: Vlampiep op juli 08, 2023, 12:47:16
Mark heeft altijd laten weten dat hij graag weer in zijn geboorte stad wilde spelen.
Echter de  thuiswedstrijd tegen Emmen is hij door een aantal no no nonno's voor alles uitgemaakt. Dit zou best eens een belemmering kunnen zijn om een salarisoffer te doen bij een eventuele terugkeer.

Gelukkig niet want hij weet wel beter.
Hij komt 100% terug, maar nu nog even niet.
#4
Citaat van: Grijskijkert op juli 06, 2023, 10:27:23
Met jou salaris er bij 2 miljoen dus 8P Maar zonder gekheid zo'n 2 miljoen wat zomaar kan oplopen naar 2,5 a 3 miljoen?

Zou zomaar kunnen. Verwachting is dat wij het 5e of 6e spelersbudget van de KKD hebben. 
#5
Citaat van: Grijskijkert op juli 06, 2023, 10:05:05
Heb je de lijst aan medewerkers gezien, dat zijn geen vrijwilligers! De technische staf moet betaald worden. Trainingskampen, eten, buschauffeur en zijn bus, een thuiswedstrijd spelen kost de club omme nabij een ton per wedstrijd. En zo kan ik nog wel even doorgaan

Spelersbudget is trouwens 1,8 miljoen excl. eventuele transferinkomsten.
#6
Citaat van: Bankzitter op juli 04, 2023, 19:55:23
VVV heeft inderdaad hele grote financi?le problemen. Een tekort van anderhalf miljoen euro over vorig seizoen.

Kunnen we Venema nu ook ophalen voor een prikkie?
#7
Citaat van: hobbes op juli 04, 2023, 14:40:51
Keeper Jan de Boer komt op proef

Kan hij mooi op de Koe letten.
#8
Citaat van: DayDreamer op juli 04, 2023, 14:54:44
Ik denk ook niet dat Ultee een heel slechte trainer is, tactisch, analytisch, observerend zal hij vast heel goed in zijn, ik denk dat het ook het grootste probleem van de huidige jongere generatie trainers is, ze willen alles doen uit de computer. Ik denk dat dit alles maar een gedeelte is wat een trainer succesvol maakt, ik denk dat het menselijk aspect net zo zwaar weegt, en ik vind dat Ultee dat niet bezit. Volgens mij is hij heel afstandelijk, wars, en alleen zijn mening telt, denk dat het daarom ook voor geen meter liep met onze Rotterdamse assistent trainer, hij heeft ook geen idee hoe hij moet omgaan met supporters van een volksclub, dat hebben we in diverse interviews wel kunnen zien/horen. Hij geeft spelers veel te veel informatie en opdrachten mee, soms moet je bijvoorbeeld een buitenspeler lekker laten gaan toch, op eigen gevoel acties laten maken, soms heeft een speler meer aan een schouderklopje of een complimentje dan een vel vol opdrachten. Henk is een meester in dat laatste, tactische kwam van v/d Heide. Ik heb weer verlengd, maar om nou te zeggen dat ik zo'n zin in het nieuwe seizoen heb, nou nee, en dat is heel lang geleden.

Mee eens.
#9
Citaat van: poelie-lwd op juli 04, 2023, 13:18:57
Serieus?

Dat gaf ik dus min of meer al aan.
#10
Tja, Ultee, Wat vind ik nou van hem?
Ik denk dat Sjors Ultee absoluut kwaliteiten heeft en een goed stel hersenen bezit.
Na de wedstrijd tegen Twente (medio april) mocht ik bij een 'masterclass' (laten het maar gewoon een inkijkje van een trainingsweek noemen) van hem zijn en ik moet eerlijk zeggen: deze man is niet gek.
Communicatief is hij heel vaardig en hij heeft een groot observerend vermogen. Hij weet bijvoorbeeld echt heel gedetailleerd te vertellen wat er gebeurt in een wedstrijd en wat hij verwacht bij een een tegenstander, maar dan ook ?cht heel snel en tot in detail om dat vervolgens direct weer in de wedstrijd te willen inplementeren. Hij pluist ?lles uit. Analytisch is hij echt heel sterk. (Voor zover ik dat kan beoordelen natuurlijk ;) ) Ook is hij -denk ik- vrij modern. Qua middelen wat hij gebruikt en ook, om maar eens een voorbeeld te geven, de uitleg waarom bijvoorbeeld een Paulissen op een bepaalt moment niet meer speelde. Dit had vooral met arbeidsintesiteit te maken. Daar werd hier wel lacherig over gedaan, maar als Ultee aangeeft (overigens zonder de naam van de betreffende speler te noemen) dat als je als middenvelder bij Cambuur in de ere speelt je directe tegenstander vaak beter is dan jij bent (dat geeft natuurlijk niet). Het begint dan wel met arbeid leveren. Lopen!. Minimaal dezelfde energie willen leveren.
En aangezien alles tegenwoordig wordt gemeten dan kan dat natuurlijk wel helpen om meer inzicht te krijgen. Zo liep Paulissen bijvoorbeeld gemiddeld 10 km per wedstrijd en zijn directe tegenstanders vaak 13 km.. Jacobs liep overigens vaak wel 13 km. En voor welk type speler kies je dan in welke fase of in welke wedstrijd etc.
Zo waren er nog een aantal zaken waarbij hij op mij in ieder geval wel heel duidelijk en doordacht overkwam.
(Nu ik het zo typ klinkt hij eigenlijk als een ideale assistent-trainer).

Daarnaast heb ik me wel afgevraagd hoe hij spelers raakt. Theoretisch is hij ijzersterk, maar praktisch is dat (vanzelfsprekend) voor mij moeilijk in te schatten. (Was ook meer Alflen zijn rol). Wat ik wel weet is dat voetbal niet te moeilijk gemaakt moet worden en dat teveel aan informatie voor spelers doorgaans eerder averechts werkt.
Spelers moet je raken, iets wat ons opperhoofd natuurlijk uitermate goed beheerst.

Zijn uitspraken na de officiele degradatie dat het al 1,5 jaar minder ging vond ik niet heel sterk ondanks dat hij hierin niet ongelijk had. Ik ben namelijk van mening dat wanneer je hardop naar excuses gaat zoeken je al aan het verliezen bent. Het gedeelte 'over het denkvermogen van de supporters' was helemaal niet handig. Gewoon niet slim om te zeggen en helemaal niet bij een volksclub zoals de onze. Zelfs niet als het stiekem w?l een klein beetje klopt ( ;) ), (We weten trouwens allemaal wel dat het al langer minder was en de puzzel echt goed in elkaar moet steken om resultaaten te behalen in de Ere).
Maar valt hem de degradatie te verwijten? Ik denk deels van wel, deels van niet. Ik denk dat het iets genuanceerder ligt en dat er veel meer factoren meegespeeld hebben. Speculeren daarover heeft ook totaal geen zin. Als je puur kijkt naar het resultaat van afgelopen jaar vind ik falen nog een n?t ?ets te groot woord, maar... Tegelijkertijd is het nu wel 5 voor 12. En wat je ook van deze trainer vindt: hij staat nu onder extra druk en ik benijd hem niet. Ik hoop vanzelfsprekend van ganser harte dat hij weet te presteren. En indien dat laatste niet gebeurt dan hebben we de oplossing gewoon in huis. Eigenlijk hebben we in een hele rare, ongemakkelijke situatie tegerlijktijd de uitgestippelde oplossing in handen.. Maar zover is het (nog?) niet.
Laten we a.u.b. eerst met z' n allen gewoon vooruit kijken en maximaal achter het clubke (blijven) staan.

Better days will come. Forza SCC!
#11
Citaat van: poelie-lwd op juli 03, 2023, 12:00:38
In de AOW want die wordt afgekeurd.

Je bedoelt de WIA  :insane
#12
Citaat van: justremco op juli 02, 2023, 13:00:59
Zou echt een schande zijn als dat gebeurd

En waar zou Henk naartoe moeten?
En ik zie hem echt niet zomaar zijn prima contract opgeven.
#13
Citaat van: James op juni 30, 2023, 23:46:14
Het enigste waarom je naar mijn mening beter positief kan zijn is omdat we het hier toch maar mee moeten doen, met Sjors. En daarna houdt het voor mij wel op.

Z?n aanstelling was al onbegrijpelijk want op basis waarvan?! Toen was het ook hopen. En nu is hij een paar maanden trainer geweest en werkelijk waar niks gezien waaruit je ook maar wat hoop kan halen. Ja hij was duidelijk door alles en iedereen de schuld te geven en zij continu dat Cambuur de laatste anderhalf jaar al geen punten pakte. Dat ze teerden op een half goed seizoen. Maar zoals je daar niet op terug kunt vallen kun je er ook niet op terugvallen door dat continu maar te zeggen want dan zoek je niet alleen een verklaring maar ook naar een alibi.

Werkelijk waar, uit welke feiten onder Ultee moet je hoop halen?! Hoop is er wat mij betreft alleen doordat je hoopt dat onze mooie club het goed gaat doen maar daar koop je niks voor.


Eens. Ik ben ook geen fan van Ultee, maar we moeten het er (voorlopig) mee doen.
En come on, we moeten nu echt af van het chagrijn!
En mochten we onverhoopt na 5 wedstrijden 16e staan dan hebben we de oplossing natuurlijk al ;)
#14
Citaat van: Montana op juni 08, 2023, 21:53:19
Zomaar ff wat namen waarvan ik denk dat ze op een lijstje staan:

Clint Leemans, Maarten Peijnenburg, Jordy Bruijn, Mathijs Tielemans, Sven Blummel, Jearl Margaritha, Sven Nieuwpoort en Hicham Acheffay.
:insane

Das 1.
#15
Citaat van: Grijskijkert op juni 29, 2023, 08:06:53
Ik vraag me af welke 21 spelers op het veld staan...

Er staan 16 spelers onder contract, er komt een proefspeler en 4 van de beloften.