Citaat van: Ronnie tng op juli 08, 2023, 16:09:20
Nou daar was in de media weinig van te merken.
Logische reactie van hem toch? Vlak na de wedstrijd.
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Ronnie tng op juli 08, 2023, 16:09:20
Nou daar was in de media weinig van te merken.
Citaat van: Noordcambuur op juli 08, 2023, 16:03:03
mooi SCC Diemers is nog geen 30 en kan hij elders nog meer verdienen moet hij het doen.
Ik denk zelf dat Diemers te goed is voor Cambuur Leeuwarden.
En tatoeage prachtig
Citaat van: Vlampiep op juli 08, 2023, 12:47:16
Mark heeft altijd laten weten dat hij graag weer in zijn geboorte stad wilde spelen.
Echter de thuiswedstrijd tegen Emmen is hij door een aantal no no nonno's voor alles uitgemaakt. Dit zou best eens een belemmering kunnen zijn om een salarisoffer te doen bij een eventuele terugkeer.
Citaat van: Grijskijkert op juli 06, 2023, 10:27:23
Met jou salaris er bij 2 miljoen dusMaar zonder gekheid zo'n 2 miljoen wat zomaar kan oplopen naar 2,5 a 3 miljoen?
Citaat van: Grijskijkert op juli 06, 2023, 10:05:05
Heb je de lijst aan medewerkers gezien, dat zijn geen vrijwilligers! De technische staf moet betaald worden. Trainingskampen, eten, buschauffeur en zijn bus, een thuiswedstrijd spelen kost de club omme nabij een ton per wedstrijd. En zo kan ik nog wel even doorgaan
Citaat van: Bankzitter op juli 04, 2023, 19:55:23
VVV heeft inderdaad hele grote financi?le problemen. Een tekort van anderhalf miljoen euro over vorig seizoen.
Citaat van: hobbes op juli 04, 2023, 14:40:51
Keeper Jan de Boer komt op proef
Citaat van: DayDreamer op juli 04, 2023, 14:54:44
Ik denk ook niet dat Ultee een heel slechte trainer is, tactisch, analytisch, observerend zal hij vast heel goed in zijn, ik denk dat het ook het grootste probleem van de huidige jongere generatie trainers is, ze willen alles doen uit de computer. Ik denk dat dit alles maar een gedeelte is wat een trainer succesvol maakt, ik denk dat het menselijk aspect net zo zwaar weegt, en ik vind dat Ultee dat niet bezit. Volgens mij is hij heel afstandelijk, wars, en alleen zijn mening telt, denk dat het daarom ook voor geen meter liep met onze Rotterdamse assistent trainer, hij heeft ook geen idee hoe hij moet omgaan met supporters van een volksclub, dat hebben we in diverse interviews wel kunnen zien/horen. Hij geeft spelers veel te veel informatie en opdrachten mee, soms moet je bijvoorbeeld een buitenspeler lekker laten gaan toch, op eigen gevoel acties laten maken, soms heeft een speler meer aan een schouderklopje of een complimentje dan een vel vol opdrachten. Henk is een meester in dat laatste, tactische kwam van v/d Heide. Ik heb weer verlengd, maar om nou te zeggen dat ik zo'n zin in het nieuwe seizoen heb, nou nee, en dat is heel lang geleden.
Citaat van: poelie-lwd op juli 04, 2023, 13:18:57
Serieus?
) Ook is hij -denk ik- vrij modern. Qua middelen wat hij gebruikt en ook, om maar eens een voorbeeld te geven, de uitleg waarom bijvoorbeeld een Paulissen op een bepaalt moment niet meer speelde. Dit had vooral met arbeidsintesiteit te maken. Daar werd hier wel lacherig over gedaan, maar als Ultee aangeeft (overigens zonder de naam van de betreffende speler te noemen) dat als je als middenvelder bij Cambuur in de ere speelt je directe tegenstander vaak beter is dan jij bent (dat geeft natuurlijk niet). Het begint dan wel met arbeid leveren. Lopen!. Minimaal dezelfde energie willen leveren.
), (We weten trouwens allemaal wel dat het al langer minder was en de puzzel echt goed in elkaar moet steken om resultaaten te behalen in de Ere). Citaat van: poelie-lwd op juli 03, 2023, 12:00:38
In de AOW want die wordt afgekeurd.
Citaat van: justremco op juli 02, 2023, 13:00:59
Zou echt een schande zijn als dat gebeurd
Citaat van: James op juni 30, 2023, 23:46:14
Het enigste waarom je naar mijn mening beter positief kan zijn is omdat we het hier toch maar mee moeten doen, met Sjors. En daarna houdt het voor mij wel op.
Z?n aanstelling was al onbegrijpelijk want op basis waarvan?! Toen was het ook hopen. En nu is hij een paar maanden trainer geweest en werkelijk waar niks gezien waaruit je ook maar wat hoop kan halen. Ja hij was duidelijk door alles en iedereen de schuld te geven en zij continu dat Cambuur de laatste anderhalf jaar al geen punten pakte. Dat ze teerden op een half goed seizoen. Maar zoals je daar niet op terug kunt vallen kun je er ook niet op terugvallen door dat continu maar te zeggen want dan zoek je niet alleen een verklaring maar ook naar een alibi.
Werkelijk waar, uit welke feiten onder Ultee moet je hoop halen?! Hoop is er wat mij betreft alleen doordat je hoopt dat onze mooie club het goed gaat doen maar daar koop je niks voor.
Citaat van: Montana op juni 08, 2023, 21:53:19
Zomaar ff wat namen waarvan ik denk dat ze op een lijstje staan:
Clint Leemans, Maarten Peijnenburg, Jordy Bruijn, Mathijs Tielemans, Sven Blummel, Jearl Margaritha, Sven Nieuwpoort en Hicham Acheffay.

Citaat van: Grijskijkert op juni 29, 2023, 08:06:53
Ik vraag me af welke 21 spelers op het veld staan...