Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sjors Ultee

Gestart door Huizen, november 11, 2022, 10:29:40

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Stanley op juli 01, 2023, 23:12:38
Voor de Ultee haters even een advies: jullie zijn allemaal in een diepe depressie geraakt, waar je moeilijk op eigen kracht uit kan komen. De GGZ heeft vast oplossingen voor het Ultee syndroom, met goede medicijnen.
zie hier hou ik van :thumbsup

poelie-lwd

Citaat van: Noordcambuur op juli 01, 2023, 23:34:52
zie hier hou ik van :thumbsup

Uiteraard. Begrijpelijke taal voor eencelligen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

De Gast

Wel goed om te horen dat Ultee kan reflecteren. Geeft eigenlijk aan dat hij het anders had moeten aanpakken.

Nou ja laten we daar dan hoop uit putten.

wiekie1969

Citaat van: De Gast op juli 02, 2023, 08:18:50
Wel goed om te horen dat Ultee kan reflecteren. Geeft eigenlijk aan dat hij het anders had moeten aanpakken.

Nou ja laten we daar dan hoop uit putten.

Ja, lullen kan hij als de beste. Dat is nu wel bekend.

wiekie1969


wiekie1969

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 01, 2023, 21:08:42
Is een dikke zeurzakkerij dit forum zolangzamerhand. iedere keer weer mensen die het een beetje leuk en positief te houden maar nog veel vaker de afbranders de platwalsers zemelkonten. Ik wordt er de laatste tijd in ieder geval niet vrolijk meer van.... Gelukkig is het bijna zomervakantie en dan begint de competitie weer!
Best wel zin aan, deze komkommertijd vind ik niks.

Wel eens van realisme gehoord?

wiekie1969

Citaat van: Stanley op juli 01, 2023, 23:12:38
Voor de Ultee haters even een advies: jullie zijn allemaal in een diepe depressie geraakt, waar je moeilijk op eigen kracht uit kan komen. De GGZ heeft vast oplossingen voor het Ultee syndroom, met goede medicijnen.

We zullen zien wat Ultee een niveautje lager er van gaat bakken. Ik heb nul hoop. En dat baseer ik op het afgelopen half jaar en vanwege zijn geouwehoer in de media. Veel geschreeuw, weinig wol. Oftewel, luchtfietsen.

Bankzitter

#1792
Realisme is dat we wel vaker een kuttrainer gehad hebben en de club altijd sterker is dan 1 passant. Doorzeuren heeft geen zin, dit lost zich vanzelf wel op.

Ultee doet de voorbereiding en eerste periode. En daarna zien we wel wat de resultaten zijn en hoe fit Henk is. Dan kan het zijn:
-Ultee blijft
-Henk en Ultee doen het samen
- Henk trainer, Ultee ontslag
- hele nieuwe trainer, Ultee ontslag

Echt onmogelijk om nu al te voorspellen wat het gaat worden.
Het scenario Ultee per direct ontslaan bestaat niet, totaal onrealistisch.


sunderland

Citaat van: Stanley op juli 01, 2023, 23:12:38
Voor de Ultee haters even een advies: jullie zijn allemaal in een diepe depressie geraakt, waar je moeilijk op eigen kracht uit kan komen. De GGZ heeft vast oplossingen voor het Ultee syndroom, met goede medicijnen.
het beste medicijn is dat die opnokt.

janou

Citaat van: Bankzitter op juli 02, 2023, 10:03:14
Realisme is dat we wel vaker een kuttrainer gehad hebben en de club altijd sterker is dan 1 passant. Doorzeuren heeft geen zin, dit lost zich vanzelf wel op.


Ultee doet de voorbereiding en eerste periode. En daarna zien we wel wat de resultaten zijn en hoe fit Henk is. Dan kan het zijn:
-Ultee blijft
-Henk en Ultee doen het samen
- Henk trainer, Ultee ontslag
- hele nieuwe trainer, Ultee ontslag

Echt onmogelijk om nu al te voorspellen wat het gaat worden.
Het scenario Ultee per direct ontslaan bestaat niet, totaal onrealistisch.

Dit. Echt voor mij zijn alle opties behalve de laatste goed voor de club. Mocht Ultee het goed doen is iedereen tevreden want de club is het belangrijkst. Mocht Ultee het slecht doen, krijgen we onze Henkie terug, wat voor de dynamiek op de club (en op dit forum :koffie) ook goed zou zijn.

Slechtste scenario zou zijn dat Henk weggaat en Ultee het niet op de rit krijgt.

Moet zeggen dat ik zijn stukje reflectie m.b.t vasthouden aan eigen spelsysteem en het ontwikkelen van het spel i.p.v. focussen op promotie of degradatie wel mooi vond om te horen. Geeft wel aan dat hij dat zichzelf (terecht) verwijt. Denk dat Henk hem met zulke dingen goed kan helpen en datHenk dit ook tegen hem heeft gezegd. Maar ook dat hij dit anders wilt doen.


sunderland

Citaat van: janou op juli 02, 2023, 10:38:55
Dit. Echt voor mij zijn alle opties behalve de laatste goed voor de club. Mocht Ultee het goed doen is iedereen tevreden want de club is het belangrijkst. Mocht Ultee het slecht doen, krijgen we onze Henkie terug, wat voor de dynamiek op de club (en op dit forum :koffie) ook goed zou zijn.

Slechtste scenario zou zijn dat Henk weggaat en Ultee het niet op de rit krijgt.

Moet zeggen dat ik zijn stukje reflectie m.b.t vasthouden aan eigen spelsysteem en het ontwikkelen van het spel i.p.v. focussen op promotie of degradatie wel mooi vond om te horen. Geeft wel aan dat hij dat zichzelf (terecht) verwijt. Denk dat Henk hem met zulke dingen goed kan helpen en datHenk dit ook tegen hem heeft gezegd. Maar ook dat hij dit anders wilt doen.
dat stukje reflectie had ie veel eerder moeten doen. Ik geloof hem niet meer met zijn prietpraat

Dokkumer

Citaat van: Stanley op juli 01, 2023, 23:12:38
Voor de Ultee haters even een advies: jullie zijn allemaal in een diepe depressie geraakt, waar je moeilijk op eigen kracht uit kan komen. De GGZ heeft vast oplossingen voor het Ultee syndroom, met goede medicijnen.
Helaas. Het enige wat rest is eenzame opsluiting zonder contact met de buitenwereld.
Dus, tot ooit :devil
De echte, dat lees je :devil

okkele

Citaat van: janou op juli 02, 2023, 10:38:55
. Mocht Ultee het slecht doen, krijgen we onze Henkie terug,

ik denk dat de jong rond die tijd allang een baan heeft die bij hem past.
niet beslist bij onze club.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

justremco

Citaat van: okkele op juli 02, 2023, 11:58:42
ik denk dat de jong rond die tijd allang een baan heeft die bij hem past.
niet beslist bij onze club.

Zou echt een schande zijn als dat gebeurd