Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

Citaat van: Vlampiep op juli 08, 2023, 12:47:16
Mark heeft altijd laten weten dat hij graag weer in zijn geboorte stad wilde spelen.
Echter de  thuiswedstrijd tegen Emmen is hij door een aantal no no nonno's voor alles uitgemaakt. Dit zou best eens een belemmering kunnen zijn om een salarisoffer te doen bij een eventuele terugkeer.

Als je je daardoor laat belemmeren ben je wel heel klein hoor. Als voetballer is dat helaas part of the deal. Je bent een echte als je zegt dat je wilt terugkeren, de club gaat helpen en het dan daadwerkelijk ook doet.

denistel

gaat toch niet gebeuren.

SCC

Beetje realisme mag hier wel: hij zou bij ons, aan de bal, by far de beste zijn nu. In de KKD (ook rechter rijtje Eredivisie) wordt meer verwacht, dat past hem minder. Klassieke 10 bestaat niet meer, dan vaak al een hangende linksbuiten.
In deze fase van zijn carri?re logisch dat hij hoopt op of een grotere club (laatste kans) of op cashen.
Over 2 jaar kan hij altijd nog naar Cambuur.

Daar kunnen wij als supporters wel anders over denken, maar vanuit hem snap ik het.
En dat doet natuurlijk helemaal niets af aan zijn liefde voor Cambuur,  het Cambuurplein en de stad Leeuwarden. Dat zijn andere emoties

Montana

Citaat van: Vlampiep op juli 08, 2023, 12:47:16
Mark heeft altijd laten weten dat hij graag weer in zijn geboorte stad wilde spelen.
Echter de  thuiswedstrijd tegen Emmen is hij door een aantal no no nonno's voor alles uitgemaakt. Dit zou best eens een belemmering kunnen zijn om een salarisoffer te doen bij een eventuele terugkeer.

Gelukkig niet want hij weet wel beter.
Hij komt 100% terug, maar nu nog even niet.

Noordcambuur

Citaat van: SCC op juli 08, 2023, 15:25:20
Beetje realisme mag hier wel: hij zou bij ons, aan de bal, by far de beste zijn nu. In de KKD (ook rechter rijtje Eredivisie) wordt meer verwacht, dat past hem minder. Klassieke 10 bestaat niet meer, dan vaak al een hangende linksbuiten.
In deze fase van zijn carri?re logisch dat hij hoopt op of een grotere club (laatste kans) of op cashen.
Over 2 jaar kan hij altijd nog naar Cambuur.

Daar kunnen wij als supporters wel anders over denken, maar vanuit hem snap ik het.
En dat doet natuurlijk helemaal niets af aan zijn liefde voor Cambuur,  het Cambuurplein en de stad Leeuwarden. Dat zijn andere emoties
mooi SCC Diemers is nog geen 30 en kan hij elders nog meer verdienen moet hij het doen.
Ik denk zelf dat Diemers te goed is voor Cambuur Leeuwarden.
En tatoeage prachtig  :thumbsup

Montana

Citaat van: Noordcambuur op juli 08, 2023, 16:03:03
mooi SCC Diemers is nog geen 30 en kan hij elders nog meer verdienen moet hij het doen.
Ik denk zelf dat Diemers te goed is voor Cambuur Leeuwarden.
En tatoeage prachtig  :thumbsup

Prachtig idd. Zijn zoontje loopt trouwens ?gewoon? in SCC shirt. Ook afgelopens seizoenen.

Ronnie tng

Citaat van: Montana op juli 08, 2023, 16:02:52
Gelukkig niet want hij weet wel beter.

Nou daar was in de media weinig van te merken.

Montana

Citaat van: Ronnie tng op juli 08, 2023, 16:09:20
Nou daar was in de media weinig van te merken.

Logische reactie van hem toch? Vlak na de wedstrijd.

Grijskijkert

Valt me op dat veel van de spelers die weg zijn gegaan nog geen club hebben.. Maulun, Jacobs, Foor, Johnson, Schmidt en van Wermeskerken hebben nog geen club.
IN HENK WE TRUST!!!

SCC

Inderdaad, viel mij ook op.
Dat betekent anderzijds ook dat er bij andere clubs ook veel, ervaren krachten, nog geen contract elders hebben en vooralsnog onder de radar blijven (de transfervrije spelers).
Hopelijk dat we daar wat routine halen.

Of gewoon Sai of Doke erbij.
Centraal zou Maulun mooi zijn, maar op die plek zal nu de Jong wel spelen.

Eewal

Citaat van: Grijskijkert op juli 14, 2023, 11:33:26
Valt me op dat veel van de spelers die weg zijn gegaan nog geen club hebben.. Maulun, Jacobs, Foor, Johnson, Schmidt en van Wermeskerken hebben nog geen club.
ik heb het niet allemaal gevolgd, waar gaat paulissen naartoe?

Grijskijkert

Citaat van: Eewal op juli 14, 2023, 11:45:08
ik heb het niet allemaal gevolgd, waar gaat paulissen naartoe?
Hongkong
IN HENK WE TRUST!!!

Eewal


sunderland

Citaat van: Grijskijkert op juli 14, 2023, 11:33:26
Valt me op dat veel van de spelers die weg zijn gegaan nog geen club hebben.. Maulun, Jacobs, Foor, Johnson, Schmidt en van Wermeskerken hebben nog geen club.
maulun omdat hij bijna een jaar geblesseerd is en Jacobs omdat hij al 2 jaar uit vorm is snap ik helemaal. Die andere niet zo

EdsjeSCC

Dit is de laatste keer dat ik ga zeggen dat gewoon heel veel spelers geduld hebben en lang wachten op hun beste kans