Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - CJ058

#1
Wedstrijden / Re: PSV - CAMBUUR beker 22 September
september 23, 2015, 12:07:15
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 23, 2015, 11:49:03

'Waar is Kevin Blom als je em nodig hebt?!'. Heerlijk.  :zweep :_schater
#2
Wedstrijden / Re: PSV - CAMBUUR beker 22 September
september 23, 2015, 11:05:38
Ergens de goals terug te zien? Sinds dit seizoen kun je niet meer met je gratis fox account samenvattingen kijken op de website, iemand de goals ergens opgeslagen o.i.d.?
#3
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
september 04, 2015, 11:46:28
Citaat van: Collingwood op september 04, 2015, 11:40:46
Ik erger me een beetje aan iedereen die honderd procent overtuigd is van zijn eigen gelijk.

Volgens de ene groep maakt Henk zichzelf belachelijk als hij Ogbeche laat staan. Volgens een andere groep maakt hij zichzelf belachelijk als hij Barto erin zet. Volgens de ene groep is Narsingh onze beste aanvaller, volgens de andere is hij na Barto en Bakker Henk zijn nieuwe vriendje. Kortom, Henk kan het dus nooit goed doen.

Natuurlijk heeft iedereen zijn eigen mening (ik ook). Maar misschien kunnen we dat iets minder stellig verkondigen? Blijkbaar valt er voor iedere keuze (Barto of Ogbeche, Narsingh of geen Narsingh) wel wat te zeggen. En het belangrijkste lijkt me nog wel hoe de keuzes uit gaan pakken.
Wat is jouw mening dan? :) Ik begrijp gewoon niet dat je je spits slachtoffert, terwijl iedereen kan zien dat de spits (Ogbeche of Barto, ieder z'n voorkeur) geen enkele fatsoenlijke bal krijgt tijdens een wedstrijd. Slachtoffer dan een Narsingh/Rosheuvel ipv je spits.
#4
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
september 04, 2015, 11:31:13
Narsingh is heilig bij Henk de Jong, geen flauw idee waarom, fungeert eerder als een halve back, zo vaak kapt die jongen terug. Gelukkig even interlandvoetbal, en dat mag wat zeggen....
#5
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
september 04, 2015, 11:25:24
Barto eerste spits? Ogbeche naar de bank? De verdediging wekelijks omgooien.. Henk; wat zijn we aan het doen....?

Iedere supporter die roept dat Ogbeche dramatisch speelt, mag wel eens kijken naar de figuren die hij om zich heen heeft. Bijna iedere vuurpijl van achteruit verlegd hij naar de buitens. Dat deze de bal vervolgens niet normaal voor de pot krijgen, wordt B daar nu het slachtoffer van....? Ongelofelijk.

Henk, paniek  is 1, waardeloze wissels (zoals wel vaker is gebleken) is 2..
#6
Pool / Re: Pool PEC Zwolle - SC Cambuur 08-08-2015
augustus 11, 2015, 21:38:00
2-2 (1-0)

Ogbeche
Houtkoop

3x  :gelekaart
#7
Overig Voetbal / Re: coach van het jaar 2014/2015
augustus 09, 2015, 18:45:35
Aanvraag alsnog gedaan  :thumbsup
#8
Overig Voetbal / Re: beker voetbal
april 09, 2015, 11:12:09
Wat ik irritant vind aan de beker is dat wij niet in de halve finale stonden. Wat een ontiegelijke grafclubs in de finale, maargoed.. Zondag Groningen maar aanpakken.
#9
Lokale driehoek zal wel een buscombi opleggen verwacht ik. Halve stad staat daar op de kop met voorbereidingen voor Willie en Maxima die de dag erna handjes komen schudden.
#10
Iemand de corners van Dijkstra opgevallen? Vuurpijlen waar niemand z'n kop ook maar tegenaan kan zetten. Lijkt me toch dat een Bakker, Rosheuvel of Narsingh dit ook nog wel kunnen, maargoed..

En dat gelul over J.L.; ik sla de tijden met topper Ties Heldens en Ferdinand Katipana graag even over, zogenaamd 'nergens voor spelen', we maken elke club hier in Leeuwarden knettergek met pressievoetbal, landelijke lof, wat wil je nog meer, ongekende tijden.
#11
Citaat van: hobbes op april 07, 2015, 09:43:37
Pech met de afronding bij die kans, ging voor safe met de binnenkant. Als je hem vol op de pantoffel neemt loop je weer het risico dat ie over of naast vliegt. Maar was zondag wel dreigend en heeft een leuke actie. Hoe meer hij voetbalt, des te beter hij wordt.
Die kans had moeten hangen natuurlijk, zeker waar. Voor de rest, tsja tegen een muur van verdedigers, plus weinig beweging van Streek en ook Bakker, creƫer dan maar eens een fatsoenlijke kans. Vond hem goed spelen!
#12
Lees nog niks over Rosheuvel hier, niet alles gaat goed, maar vond hem heel aardig spelen zondag! Veel pit er in, zoekt z'n man op, man naast ons die eens een wedstrijd van Cambuur wilde meepakken zei ook al: 2 buitenspelers met een actie is wat waard hoor, niet veel clubs hebben die nog.

Vooral zo doorgaan Mikhail, niks mis mee!  |:)
#13
1-1 (1-0)

Rosheuvel

3x  :gelekaart
#14
Citaat van: speculeter op april 02, 2015, 11:40:35
Wat betreft het nieuwe seizoen.
Het duurt nog even maar heeft iemand al iets gehoord over de prijzen van de seizoenskaarten voor het nieuwe seizoen?
Ik lees dat er nogal wat clubs besluiten de prijzen te verhogen.
Hoop niet dat dat bij ons gebeurt.
Ze zijn bij promotie al verhoogd toch? Lijkt me sterk dat we nu opnieuw met een verhoging te maken krijgen.
#15
Citaat van: 666 op april 01, 2015, 16:41:39
Miskien kunnen jullie je verschil uitvechten in de dojo..  :D
En dit dan vastleggen op een foto?