Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 23, 2015, 11:49:03'Waar is Kevin Blom als je em nodig hebt?!'. Heerlijk.
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 23, 2015, 11:49:03'Waar is Kevin Blom als je em nodig hebt?!'. Heerlijk.
Citaat van: Collingwood op september 04, 2015, 11:40:46Wat is jouw mening dan?
Ik erger me een beetje aan iedereen die honderd procent overtuigd is van zijn eigen gelijk.
Volgens de ene groep maakt Henk zichzelf belachelijk als hij Ogbeche laat staan. Volgens een andere groep maakt hij zichzelf belachelijk als hij Barto erin zet. Volgens de ene groep is Narsingh onze beste aanvaller, volgens de andere is hij na Barto en Bakker Henk zijn nieuwe vriendje. Kortom, Henk kan het dus nooit goed doen.
Natuurlijk heeft iedereen zijn eigen mening (ik ook). Maar misschien kunnen we dat iets minder stellig verkondigen? Blijkbaar valt er voor iedere keuze (Barto of Ogbeche, Narsingh of geen Narsingh) wel wat te zeggen. En het belangrijkste lijkt me nog wel hoe de keuzes uit gaan pakken.
Ik begrijp gewoon niet dat je je spits slachtoffert, terwijl iedereen kan zien dat de spits (Ogbeche of Barto, ieder z'n voorkeur) geen enkele fatsoenlijke bal krijgt tijdens een wedstrijd. Slachtoffer dan een Narsingh/Rosheuvel ipv je spits.
Citaat van: hobbes op april 07, 2015, 09:43:37Die kans had moeten hangen natuurlijk, zeker waar. Voor de rest, tsja tegen een muur van verdedigers, plus weinig beweging van Streek en ook Bakker, creƫer dan maar eens een fatsoenlijke kans. Vond hem goed spelen!
Pech met de afronding bij die kans, ging voor safe met de binnenkant. Als je hem vol op de pantoffel neemt loop je weer het risico dat ie over of naast vliegt. Maar was zondag wel dreigend en heeft een leuke actie. Hoe meer hij voetbalt, des te beter hij wordt.
Citaat van: speculeter op april 02, 2015, 11:40:35Ze zijn bij promotie al verhoogd toch? Lijkt me sterk dat we nu opnieuw met een verhoging te maken krijgen.
Wat betreft het nieuwe seizoen.
Het duurt nog even maar heeft iemand al iets gehoord over de prijzen van de seizoenskaarten voor het nieuwe seizoen?
Ik lees dat er nogal wat clubs besluiten de prijzen te verhogen.
Hoop niet dat dat bij ons gebeurt.
Citaat van: 666 op april 01, 2015, 16:41:39En dit dan vastleggen op een foto?
Miskien kunnen jullie je verschil uitvechten in de dojo..