Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Michiel Hemmen

Gestart door Chipke, januari 31, 2013, 23:23:42

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Citaat van: zeewolde op maart 31, 2015, 19:57:40
gefeliciteerd!
Je eerste zinnige post op dit forum! :devil

en dan vergeet je ook nog wat.

Waarvan akte


Gaat Hemmen nu weg omdat hij er weinig meer van bakte?


Gasgeve

Hopelijk is Hemmen snel weg dan kan dit topic ook op slot. Daarnaast speelt hij nooit, want hij heeft altijd pijn.

pvanbuijtene

Citaat van: Gasgeve op maart 31, 2015, 23:19:54
Hopelijk is Hemmen snel weg dan kan dit topic ook op slot. Daarnaast speelt hij nooit, want hij heeft altijd pijn.
en dat is voor hem zeker niet fijn

Treb

Wat een niveau..  ;(

CJ058

Citaat van: Treb op april 01, 2015, 07:55:08
Wat een niveau..  ;(
Je moet toch iets tijdens werktijd achter je bureau...

pvanbuijtene

Citaat van: CJ058 op april 01, 2015, 12:16:34
Je moet toch iets tijdens werktijd achter je bureau...

dan is dit topic lezen een mooi cadeau

Dokkumer

Citaat van: pvanbuijtene op april 01, 2015, 12:39:13
dan is dit topic lezen een mooi cadeau
Ik vind het momenteel vanwege het offtopic gaan maar zozo..
Is het niet beter om een gepast rijm te maken als afscheidscadeau?

DK

Citaat van: Dokkumer op april 01, 2015, 12:51:39
Ik vind het momenteel vanwege het offtopic gaan maar zozo..
Is het niet beter om een gepast rijm te maken als afscheidscadeau?

hou nou eens op met dat gerijm juh, klojo!

Dokkumer

Citaat van: DK op april 01, 2015, 13:06:39
hou nou eens op met dat gerijm juh, klojo!
Hou dien bek ju heaumeau anders krijst met de plumeau :devil

666

Citaat van: Dokkumer op april 01, 2015, 16:36:27
Hou dien bek ju heaumeau anders krijst met de plumeau :devil

Miskien kunnen jullie je verschil uitvechten in de dojo..  :D
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

CJ058

Citaat van: 666 op april 01, 2015, 16:41:39
Miskien kunnen jullie je verschil uitvechten in de dojo..  :D
En dit dan vastleggen op een foto?

Dokkumer

Citaat van: CJ058 op april 01, 2015, 16:56:41
En dit dan vastleggen op een foto?
Dan heb je een groothoeklens nodig voor die dodo

Treb

Vinden jullie dit écht grappig?  :|

DK

Citaat van: Dokkumer op april 01, 2015, 16:36:27
Hou dien bek ju heaumeau anders krijst met de plumeau :devil

:_schater :_schater :_schater