Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Michiel Hemmen

Gestart door Chipke, januari 31, 2013, 23:23:42

Vorige topic - Volgende topic

Marc S


IsmailvanEssen

Bedankt voor je werk Hemmen en ik gun je het allerbeste toe!

Hij verdient een waardig afscheid!  |:)
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Yellow Army

Citaat van: IsmailvanEssen op maart 26, 2015, 15:14:22
Bedankt voor je werk Hemmen en ik gun je het allerbeste toe!

Hij verdient een waardig afscheid!  |:)

Voordat hij de deur achter zich dichtsmijt
Area 58

speculeter

Was nog bezig met vorige rijm...nou ben ik het helemaal kwijt.

zeewolde

Het is jammer dat hij gaat, tot onze grote spijt.

jeff

Daarom verdient hij een mooi afscheid

speculeter

Hemmen gaat en peters komt...Daar worden we mee verblijd.

poelie-lwd

Citaat van: speculeter op maart 26, 2015, 21:34:28
Hemmen gaat en peters komt...Daar worden we mee verblijd.

Het is weer komkommertijd.....
Iedereen heeft recht op mijn mening.

666

Citaat van: poelie-lwd op maart 26, 2015, 21:39:45
Het is weer komkommertijd.....

Het is een feit dat een DKV-er meer scheit dan een geit..!
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

IsmailvanEssen

Het beste cadeau voor hemmen is een cambuur tapijt
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

CJ058

Citaat van: Galdiano op maart 26, 2015, 14:28:37
:rodekaart

Dat rijmt niet!
bannen uit te spreken als bennen, het rijmt dus wél  :rodekaart. ontopic: Hemmen heeft aan meningen van ons enkel schijt.

drg

Dus dit doen we in het interland-weekend zo blijkt?  :_schater

Marc S

Citaat van: drg op maart 27, 2015, 13:11:44
Dus dit doen we in het interland-weekend zo blijkt?  :_schater

Word het geen tijd dat iemand hier een eind aan breid 

jeff

Is dat niet een vorm van onbeleefdheid?

Voorstopper

Citaat van: jeff op maart 27, 2015, 13:46:41
Is dat niet een vorm van onbeleefdheid?

Daaran hedt ie tog skijt