Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

PSV - CAMBUUR beker 22 September

Gestart door pvanbuijtene, september 11, 2015, 12:05:16

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: PePe op september 22, 2015, 23:29:42
Higler had Mac ook geen kaart moeten geven, wat een stumper zeg.

Dat was inderdaad bizar!

PePe


Lore

Citaat van: PePe op september 23, 2015, 00:11:10
Houd het nu echt nooit op?

Tsjah, tegen Vitesse hadden wij twee keer extra rood kunnen hebben en een penalty extra tegen. Tegen Twente hadden wij een penalty tegen en een rode kaart moeten hebben. Het is niet alleen tegen ons.

Ik heb mij ook een jaar lang kapot gelachen om Roda JC die na elke wedstrijd riepen dat ze genaaid waren. Wij moeten gewoon spelen zoals de tweede helft tegen PSV en dan krijgen wij de punten vanzelf!

Cambuur058

Is de samenvatting ergens terug te kijken?

Nightmarelwd

Citaat van: John Hiatt op september 22, 2015, 23:24:06
Higler  :rodekaart! Waarom nu weer niet? Knvb maakt t voetbal kapot.

Blom is de enige die voor deze situaties een rode kaart geeft.
In het weekend dat vd Streek rood kreeg zag ik bij andere wedstrijden geen rood, wel geel of helemaal geen geel.

MI-Sider for Life

pvanbuijtene

Citaat van: Nightmarelwd op september 23, 2015, 09:36:14
Blom is de enige die voor deze situaties een rode kaart geeft.
In het weekend dat vd Streek rood kreeg zag ik bij andere wedstrijden geen rood, wel geel of helemaal geen geel.

Moet dan wel zeggen dat onder ander gudelj geen directe scoringskans ontnam en streek volgens blom wel.. hun vonden het ook nog eens opzettelijk.. maar schaars zijn situatie vind ik het zelfde dan als streek , Schaars blokkeert met een uit stekende hand een schot op goal..
Ook wel grappig dat je verslaggever, analisten en media nergens over hoort.

Gasgeve

Hoe vond 'de Gast' Ogbeche overigens?

Nightmarelwd

Citaat van: pvanbuijtene op september 23, 2015, 09:44:27
Moet dan wel zeggen dat onder ander gudelj geen directe scoringskans ontnam en streek volgens blom wel.. hun vonden het ook nog eens opzettelijk.. maar schaars zijn situatie vind ik het zelfde dan als streek , Schaars blokkeert met een uit stekende hand een schot op goal..
Ook wel grappig dat je verslaggever, analisten en media nergens over hoort.

Was een schot op doel, waarbij Gudelj in de baan van het schot stond en de bal van richting veranderde.

MI-Sider for Life

Dokkumer


CJ058

Ergens de goals terug te zien? Sinds dit seizoen kun je niet meer met je gratis fox account samenvattingen kijken op de website, iemand de goals ergens opgeslagen o.i.d.?

De Gast

Citaat van: Gasgeve op september 23, 2015, 09:54:48
Hoe vond 'de Gast' Ogbeche overigens?

Mooie goal. Zo hoort het. Voor de rest denk ik nog steeds dat dit niet de spits is die wij nodig hebben ondanks dat er aan inzet geen gebrek is. Maar ik zal de eerste zijn om mijn ongelijk hier toe te geven hoor.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

CJ058


wiekie1969

#163
3 goals weggegeven gisteravond, anders win je deze bekerwedstrijd.

Byrne beste man op het veld. Sjezus, wat een voetballer. Laat die man in godsnaam fit blijven.

Zag gisteravond helaas teveel zwakke schakels  bij cambuur. Rosheuvel, Heerings, Houtkoop. Jupiler League niveau.

Pereira is klasse beter dan Anderson. Vd Streek sukkelt met zichzelf, kan veel beter.

Valt mij elke week op dat de meeste spelers lang niet fit ogen. Het is bijna oktober, moet een eind wegkomen allemaal. Onvoorstelbaar.  :zucht

Zaterdag Utrecht, puntjes stelen dacht ik. We moeten gvd eens een keer op voorsprong komen in de wedstrijd.




Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: wiekie1969 op september 23, 2015, 12:30:21
Valt mij elke week op dat de meeste spelers lang niet fit ogen. Het is bijna oktober, moet een eind wegkomen allemaal. Onvoorstelbaar.  :zucht

Peersman leek tegen Twente soms ook helemaal kapot, gebogen uitpuffen met de handjes op de knieƫn na een sprintje
Henk, held, bedankt