Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

IsmailvanEssen

#240
Citaat van: kickandrush op april 01, 2015, 09:44:53
Ligt dat niet aan de verbinding daar in sofia?  :_schater

Hahaha! +1!

Gelukkig hebben we wel snel internet hier en kan ik gewoon alles live streamen zonder enig probleem!
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

denistel

Citaat van: IsmailvanEssen op april 01, 2015, 09:21:57
Ik vind hem ook wat traag lijken in zijn acties de laatste tijd.

heeft het volgens mij nog nooit van zijn snelheid moeten hebben toch

PePe

Ogbeche moet in het midden blijven. (hoeft ie niet zoveel te lopen)

okkele

iedereen is weer nodig toe aan een wedstrijd geloof ik,kan het weer ergens over gaan.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

speculeter

Wat betreft het nieuwe seizoen.
Het duurt nog even maar heeft iemand al iets gehoord over de prijzen van de seizoenskaarten voor het nieuwe seizoen?
Ik lees dat er nogal wat clubs besluiten de prijzen te verhogen.
Hoop niet dat dat bij ons gebeurt.

CJ058

Citaat van: speculeter op april 02, 2015, 11:40:35
Wat betreft het nieuwe seizoen.
Het duurt nog even maar heeft iemand al iets gehoord over de prijzen van de seizoenskaarten voor het nieuwe seizoen?
Ik lees dat er nogal wat clubs besluiten de prijzen te verhogen.
Hoop niet dat dat bij ons gebeurt.
Ze zijn bij promotie al verhoogd toch? Lijkt me sterk dat we nu opnieuw met een verhoging te maken krijgen.

geelenblauwscc


okkele

Citaat van: speculeter op april 02, 2015, 11:40:35

Ik lees dat er nogal wat clubs besluiten de prijzen te verhogen.


bij de kutamsterdammers in sommige gevallen zelfs 50% !
a-sociaal,net als hun aanhang.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Tukker

#248
Citaat van: okkele op april 02, 2015, 12:14:56
bij de kutamsterdammers in sommige gevallen zelfs 50% !
a-sociaal,net als hun aanhang.
Bij Ajax gaan de prijzen van sommige seizoenskaarten zelfs meer omhoog dan die van mij Cambuur kost  :y  :thumbsup
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Delamere

Een verhoging van 5 a 10 procent zou ik na twee prachtige seizoen, zeker qua thuiswedstrijden, best redelijk en eigenlijk ook wel logisch vinden.

speculeter

Citaat van: Delamere op april 02, 2015, 18:18:43
Een verhoging van 5 a 10 procent zou ik na twee prachtige seizoen, zeker qua thuiswedstrijden, best redelijk en eigenlijk ook wel logisch vinden.
dan ben je een van de weinigen. ... l0l

Lore

Citaat van: speculeter op april 02, 2015, 20:04:35
dan ben je een van de weinigen. ... l0l

Ik verwacht eigenlijk ook een prijsstijging en ik kan mij daar dan ook wel in vinden. Maximaal 10 procent!

jeff

Ik verwacht ook een prijsstijging. Cambuur hoopt volgende week bekend te maken wanneer we kunnen verlengen. Dus dan weten we ook of we een verhoging krijgen.

Dokkumer

Citaat van: speculeter op april 02, 2015, 20:04:35
dan ben je een van de weinigen. ... l0l
Tja, ook ik kan een kleine prijsverhoging wel accepteren. Percentages zoals bij Ajax zijn uiteraard ontoelaatbaar.

666

Citaat van: Dokkumer op april 02, 2015, 20:26:25
Tja, ook ik kan een kleine prijsverhoging wel accepteren. Percentages zoals bij Ajax zijn uiteraard ontoelaatbaar.

Ik kan dat ook accepteren, als de bierprijs in het hertje en de Cambuurbar maar niet stijgen  8).
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander