De markt is sowieso nog erg stil, rustig afwachten. Ze zijn druk bezig met de nodige versterkingen, vanaf volgende week komt er wel meer naar buiten.
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Andy King op juni 07, 2026, 13:29:49
Valt wel mee toch? Er waren 5 leden van de rvc. Kooi heeft vast wel een nieuwe financi?le man op het oog. Vd Belt als opvolger van Hollander. Nog 3 te gaan. Beetje onafhankelijk zou fijn zijn. Niet allemaal aan het handje van Kooi.
Nieuwe directeur. Dat moet toch lukken?! Nico-Jan Hoogma? Of is dat station al gepasseerd? Of Rinse Bleeker van Emmen?
Citaat van: Derkx R.H. op juni 07, 2026, 12:52:00
Als het aan hem had gelegen dan hadden we ergens onderin de KKD gespeeld met Bert aan de macht...
Citaat van: Eewal op juni 06, 2026, 17:39:47
Waar blijft de nieuwe directeur?
Citaat van: Derkx R.H. op juni 05, 2026, 22:44:17
Wel waarde gecre?erd op het veld... Het hele punt is het stichtingsbestuur en RvC en het slecht functioneren en onkunde van deze organen of in het kort de bezem moet er door..
Citaat van: Poetser op juni 05, 2026, 21:01:56
Wat ik mij afvraag is waarom de 'objectieve' seizoenkaarthouder van heerenveen Sander de Vries altijd van zulke stukken over Cambuur schrijft.
Is gelul heeft gewoon een seizoenkaart van Cambuur. Alleen voor zijn werk schrijft hij voor DKV. Met zo nu en dan een verhaal over Cambuur
Citaat van: michello op juni 05, 2026, 19:21:14
Dan wordt dit dus een machtsgreep van Kooi, dat kan niet anders. Hij heeft al voorgesorteerd met een pion in het stichtingsbestuur.