Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Financiën

Gestart door Dokkumer, januari 24, 2013, 13:47:22

Vorige topic - Volgende topic

Korezev

zonder Kooi was er geen club meer om te kopen

Sonnema

Inderdaad en die grijpt nu in om de boel nog voor elkaar te krijgen. Is inmiddels ook in contact met Ype Smit om te zien wat die 2 samen voor plan kunnen maken. Vd Brink waarschuwde dus de club en de mensen er al om, alleen die kreeg in 2025 toen dat statement om de oren van enkele uit naam van de supporters verenigingen dat hij maar moest aftreden.

Derkx R.H.

Citaat van: Sonnema op juni 07, 2026, 11:27:55
Inderdaad en die grijpt nu in om de boel nog voor elkaar te krijgen. Is inmiddels ook in contact met Ype Smit om te zien wat die 2 samen voor plan kunnen maken. Vd Brink waarschuwde dus de club en de mensen er al om, alleen die kreeg in 2025 toen dat statement om de oren van enkele uit naam van de supporters verenigingen dat hij maar moest aftreden.
Als het aan hem had gelegen dan hadden we ergens onderin de KKD gespeeld met Bert aan de macht...

Cor

Als vd Brink er niet was geweest hadden we 2 miljoen minder te besteden gehad. Deze man is als 1 van de eersten met nieuw geld in de club gestapt en verdiend wel wat meer respect.

Andy King

#1549
Citaat van: Noordcambuur op juni 07, 2026, 09:48:16
De club wordt zo wel stuurloos?..

En zoek nu maar mensen die wel bereid zijn en de kunde hebben en bereid te zijn om deze club uit het moeras te halen.

Er staan zoveel vacatures open bij Cambuur??.

Valt wel mee toch? Er waren 5 leden van de rvc. Kooi heeft vast wel een nieuwe financi?le man op het oog. Vd Belt als opvolger van Hollander. Nog 3 te gaan. Beetje onafhankelijk zou fijn zijn. Niet allemaal aan het handje van Kooi.

Nieuwe directeur. Dat moet toch lukken?! Nico-Jan Hoogma? Of is dat station al gepasseerd? Of Rinse Bleeker van Emmen?

Sonnema

Citaat van: Derkx R.H. op juni 07, 2026, 12:52:00
Als het aan hem had gelegen dan hadden we ergens onderin de KKD gespeeld met Bert aan de macht...

Bedoel meer te zeggen van dat zijn kritiek terecht was, alleen zijn oplossingen niet.

Sonnema

Citaat van: Andy King op juni 07, 2026, 13:29:49
Valt wel mee toch? Er waren 5 leden van de rvc. Kooi heeft vast wel een nieuwe financi?le man op het oog. Vd Belt als opvolger van Hollander. Nog 3 te gaan. Beetje onafhankelijk zou fijn zijn. Niet allemaal aan het handje van Kooi.

Nieuwe directeur. Dat moet toch lukken?! Nico-Jan Hoogma? Of is dat station al gepasseerd? Of Rinse Bleeker van Emmen?

Vd Belt komt niet in de RVC
Betreft Rinse Bleeker blijft bij Emmen die wil de stadion plannen van Emmen voor elkaar krijgen. En wil liever geen Algemeen directeur meer zijn.

Derkx R.H.

Citaat van: Sonnema op juni 07, 2026, 13:49:25
Vd Belt komt niet in de RVC
Betreft Rinse Bleeker blijft bij Emmen die wil de stadion plannen van Emmen voor elkaar krijgen. En wil liever geen Algemeen directeur meer zijn.
Niet? OF meld anders ook wat ik zei, hij moet/gaat Hollander vervangen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Derkx R.H. op juni 07, 2026, 14:11:36
Niet? OF meld anders ook wat ik zei, hij moet/gaat Hollander vervangen.

Weet jij waarom Hoogma niet door is gegaan?

Jij leek er namelijk indertijd ook vrijwel zeker van dat hij het ging worden.

Citaat van: Derkx R.H. op februari 04, 2026, 07:18:45
Nico Jan Hoogma kandidaat nummer 1 om Ard de Graaf op te volgen.....
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Derkx R.H.

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 07, 2026, 15:18:17
Weet jij waarom Hoogma niet door is gegaan?

Jij leek er namelijk indertijd ook vrijwel zeker van dat hij het ging worden.
Niet geschikt volgens RvC/had geen zin een sollicitatiebrief naar het welbekende bureau te schrijven.

Was trouwens niet de enige, OF en LC waren ook er positief..

YellowBlue

Citaat van: Naastismis op juni 07, 2026, 07:55:20
Leuk en aardig dat Kooi Cambuur financieel ondersteunt, maar hij krijgt nu wel veel te veel macht nu, RVC is opgestapt mede dankzij Kooi, hij heeft een stormram in het stichtingsbestuur gezet(du Hair). Dit gaat helemaal fout.
en toen bleek het toch nog steeds een DKV supporter te zijn en laat die de boel klappen..

Bankzitter

Waarschijnlijk hebben alle partijen de problemen wel erkend maar is er een meningsverschil over de oplossing. Bezuinigen (vd Brink), rekening bij Kooi en andere geldschieters neerleggen (RVC) of schulden herfinancieren.

Het is ook afwachten of Kooi de juiste (beste? oplossing heeft. Zijn eerdere plan is ook door de gemeente afgeschoten. Wel spijtig dat alle partijen onderling niet eens worden over een goede aanpak,

Vlampiep

Het Vitesse scenario lijkt onomkomelijk.

James

#1558
Citaat van: Vlampiep op juni 08, 2026, 08:34:11
Het Vitesse scenario lijkt onomkomelijk.

Fijn dan blijven we betaal voetbal spelen. Begrijp dit soort opmerkingen niet zo goed.

Wat is onontkomelijk? Welk onheil staat ons te wachten?

Stevske

Er was iemand nodig van DKV  :rodekaart maar hier nog een stuk over de financi?n van VI achter de betaalmuur:

https://x.com/liesjezorgt/status/2063744745067643393?s=46&t=HPtpxWuNMGx_XOv0IExuaw