Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op mei 07, 2026, 20:48:55
Kunnen hier beter ophouden met zoveel onzin te verkondigen.
Diemers is weg en we moeten door?

Sterkte  ;)

:proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Destroyer

Vorig jaar hadden we nooit van Baouf, Ferrah en Sj?strand gehoord. Het jaar daarvoor niet van Pauwels.

Het is wat het is, ik laat me verrassen. Lambooij mag nooit alleen op het vertrek van Diemers afgerekend worden als daar een beleid voor gemaakt is.

Volgend jaar wordt sowieso een lastig jaar, maar kan niets anders zeggen dat Lambooij al veel credits bij mij heeft opgebouwd.

Het is wat het is.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

YellowBlue

Citaat van: Camens op mei 07, 2026, 19:39:23
Aiaiai wat een miskleun!
Het blijkt maar weer dat dit management niets met Leeuwarden of de supporters op heeft.
Als het meer geen NAC scenario wordt...
Wat een onzin bericht zeg

mark1989

Citaat van: Andy King op mei 07, 2026, 19:04:38
Maar stel... Diemers gaat naar een andere eredivisieclub. Welke club zou dat dan zijn? Even serieus.

Ik heb geen bronnen, maar ik denk dat het dan een van deze clubs is: Volendam, Telstar, Excelsior, Fortuna, PEC of eventueel sparta.
Bij NAC zou ook kunnen, maar dan is de kans aanwezig dat ie volgend jaar weer KKD speelt.

Ik denk niet dat teams in de eredivisie veel beter worden met Diemers. Ook al vind ik het technisch wel een hele goede speler. Je moet wel een bepaald middenveld om hem heen bouwen.
Dan denk ik dat hij nog meest zou passen in het spel van PEC.

Specuveter

Mischien wel weer terug naar Cyprus?

wiekie1969

Eigen egotje van passant Lambooij is  kennelijk belangrijker dan de clubheld van Cambuur. Het is maar net waar je voor kiest. Doodschamen mutte ze zich bij de club hoe ze Diemers behandeld hebben. Hele vieze smaak in de freet.

wiekie1969

Bin zeer benieuwd met wat voor "versterkingen" de club gaat komen. Unuvar wordt genoemd. Eigendom van Twente, gehuurd door Heracles. Die Lambooij mut aan het werk.

wiekie1969

Citaat van: EdsjeSCC op mei 07, 2026, 13:41:45
Ik heb al eerder gezegd dat ik denk dat hij juist in de eredivisie heel belangrijk kan zijn, bal bij zich houden, vrijwel altijd naar de goeie kleur of een vrije trapje binnen slepen en zodoende lucht kan verschaffen aan het elftal als er veel verdedigd moet worden.

Dat hele idee dat Plat buitenaards voetbal gaat spelen is ook eerst zien dan geloven. Zoals altijd hangt dat nogal van de kwaliteit van de selectie af. Nu heeft Lambooij dat tot nu toe heel goed gedaan dus moeten we hem daarbij misschien het voordeel van de twijfel geven in deze kwestie. Het is geen gemakkelijke en best een impopulaire beslissing, hiermee zet hij ook wel meteen druk op de eerste speelrondes vind ik. 4 wedstrijden 2 punten -> hadden we Diemers maar gehouden. Plus hij moet nu op zoek naar 9 nieuwe basisspelers. Succes en heek erg benieuwd wat er allemaal gaat komen


Wordt een dikke flop die Plat, dat is een inkoppertje. Heeft altijd de hete adem en druk van Henk in de nek. In november is ie weer pleite.

wiekie1969

Citaat van: Andy King op mei 07, 2026, 19:04:38
Maar stel... Diemers gaat naar een andere eredivisieclub. Welke club zou dat dan zijn? Even serieus.

DKV.

wiekie1969

Citaat van: oscarsielstra op mei 07, 2026, 18:01:51
Klopt als een bus. De heer Lambooij is de macht aan het grijpen.
Henk op een zijspoor, Mark dd uitgang wijzen ... zo haal je de sterke personen uit de club.

https://ibb.co/8n9ZFPj9
Ter informatie...  :wall


Hest helemaal geliek. Engnek ist. Gladjakker pur sang.

wiekie1969

#1165
Citaat van: mark1989 op mei 07, 2026, 17:39:19
Niet mee eens. Dat het niet botert tussen Lambooij en Diemers zou kunnen. maar dat betekent niet dat Cambuur op basis daarvan deze keuze heeft gemaakt. Ik geloof niet dat Lambooij alleen spelers wil houden die hij zelf aardig vind.

Ik denk dat Cambuur een hele harde zakelijke keuze heeft gemaakt. Namelijk dat Diemers wel behouden kon worden, maar niet tegen elke prijs. En de prijs die Diemers vroeg (combinatie van lengte contract en hoogte salaris) vond cambuur te hoog.
Daarbij opgeteld denk ik ook dat Cambuur in de eredivisie ook prima zonder Diemers kan. Ik denk dat je dan een veel dynamischer middenveld kunt bouwen dat veel sneller omschakeld. En dat zal nodig zijn. En ik vond het middenveld dit seizoen helemaal niet zo heel goed functioneren. Dat lag zeker niet alleen aan Diemers. Ook aan de andere middenvelders en dat we geen goede spits hadden.
Dus beschamend, nee. Hard en zakelijk, ja en misschien wel het beste voor Cambuur.

Het gaat hier niet om het voetballende gedeelte maar om het eigen ego. Die Lambooij is een passant. Degene die hem voor de voeten loopt trapt ie de deur uit. Cambuur is een opstapje voor hem.  Hef die vent nog nooit zien lachen, dat binne de ergsten. Stiekemerds. Wakker wudde.

Gabster

Citaat van: wiekie1969 op mei 08, 2026, 04:33:14
Het gaat hier niet om het voetballende gedeelte maar om het eigen ego. Die Lambooij is een passant. Degene die hem voor de voeten loopt trapt ie de deur uit. Cambuur is een opstapje voor hem.  Hef die vent nog nooit zien lachen, dat binne de ergsten. Stiekemerds. Wakker wudde.

Dacht toch echt dat spelers passanten zijn.
Die Hetze Tegen lambooij gaat wel wat ver.
Dat Mark zijn zin niet Krijgt tja, niet de eerste speler die zijn ?populariteit? probeert uit te buiten.
In Henk we trust!

Bankzitter

Transfersommen voor Smit, Nartey, Pauwels, Nieling , Sj?strand en zelfs voor vOsch en vKaam.
Plus promotie.

Voeg Lambooij aan de directie toe om hem langer hier te houden (nu TM en geen technisch directeur)




Sonnema

Het is net hier of is Diemers tot god verheven. Het is gewoon klaar voor hem, we moeten door. Prima voetballer, alleen zien Lambooij en Plat het anders en misschien ook wel de assistenten. Niet te lang bij treuren, bedankt voor de afgelopen 2 jaar. Succes bij een nieuwe club.

Eewal

Dat mensen hier Lambooij affakkelen is echt te triest voor woorden.