Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Hier hetzelfde gevoel als bij Galdiano.

Het zal vooral aan mijn verwachtingspatroon hebben gelegen, maar eigenlijk is hij voor mij een veel kleurlozer speler gebleken dan ik had verwacht.
Aan de bal prima natuurlijk. Weinig balverlies; bal bijna altijd naar de goede kleur. Maar ook vaak weinig risico ofzo. Weinig oeh/ah-momenten. Ik heb er als supporter eigenlijk nooit een band mee gekregen.

Benieuwd wat er voor terug komt. Er moet heel wat gebeuren, maar vooralsnog alle vertrouwen :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Lowieke

Bijzonder jammer. Ik vraag me af hoe slim het is je beste speler te laten gaan. En dan nog een Leeuwarder bovendien. Natuurlijk is niet alles perfect bij hem. Hij speelt dan ook niet voor PSG,  maar voor Cambuur is hij een echte klasbak. Mijn dag is verknald.

oscarsielstra

Cambuur(Lambooij) moet zich schamen hoe er met Mark is omgegaan.
Eigenhandig heeft Mark Cambuur naar de promotie begeleid als aanvoerder.
Was hij altijd top ... nee, maar je staat niets voor niets meedere keren als speler van de week.

Ik vind dat Cambuur de plank misslaat om dit soort jongens niet te behouden voor de club.
Kan na de voetbalcarri?re prima waarde toevoegen in de jeugdopleiding en cultuur bewaking.

Het was al tijden duidelijk dat het niet boterde tussen Lambooij en Mark.

Doodzonde dit.

mark1989

Citaat van: oscarsielstra op mei 07, 2026, 17:11:52
Cambuur(Lambooij) moet zich schamen hoe er met Mark is omgegaan.
Eigenhandig heeft Mark Cambuur naar de promotie begeleid als aanvoerder.
Was hij altijd top ... nee, maar je staat niets voor niets meedere keren als speler van de week.

Ik vind dat Cambuur de plank misslaat om dit soort jongens niet te behouden voor de club.
Kan na de voetbalcarri?re prima waarde toevoegen in de jeugdopleiding en cultuur bewaking.

Het was al tijden duidelijk dat het niet boterde tussen Lambooij en Mark.

Doodzonde dit.

Niet mee eens. Dat het niet botert tussen Lambooij en Diemers zou kunnen. maar dat betekent niet dat Cambuur op basis daarvan deze keuze heeft gemaakt. Ik geloof niet dat Lambooij alleen spelers wil houden die hij zelf aardig vind.

Ik denk dat Cambuur een hele harde zakelijke keuze heeft gemaakt. Namelijk dat Diemers wel behouden kon worden, maar niet tegen elke prijs. En de prijs die Diemers vroeg (combinatie van lengte contract en hoogte salaris) vond cambuur te hoog.
Daarbij opgeteld denk ik ook dat Cambuur in de eredivisie ook prima zonder Diemers kan. Ik denk dat je dan een veel dynamischer middenveld kunt bouwen dat veel sneller omschakeld. En dat zal nodig zijn. En ik vond het middenveld dit seizoen helemaal niet zo heel goed functioneren. Dat lag zeker niet alleen aan Diemers. Ook aan de andere middenvelders en dat we geen goede spits hadden.
Dus beschamend, nee. Hard en zakelijk, ja en misschien wel het beste voor Cambuur.

Lowieke

Of misschien wel helemaal niet goed voor Cambuur.

denistel

Citaat van: mark1989 op mei 07, 2026, 17:39:19
Niet mee eens. Dat het niet botert tussen Lambooij en Diemers zou kunnen. maar dat betekent niet dat Cambuur op basis daarvan deze keuze heeft gemaakt. Ik geloof niet dat Lambooij alleen spelers wil houden die hij zelf aardig vind.

Ik denk dat Cambuur een hele harde zakelijke keuze heeft gemaakt. Namelijk dat Diemers wel behouden kon worden, maar niet tegen elke prijs. En de prijs die Diemers vroeg (combinatie van lengte contract en hoogte salaris) vond cambuur te hoog.
Daarbij opgeteld denk ik ook dat Cambuur in de eredivisie ook prima zonder Diemers kan. Ik denk dat je dan een veel dynamischer middenveld kunt bouwen dat veel sneller omschakeld. En dat zal nodig zijn. En ik vond het middenveld dit seizoen helemaal niet zo heel goed functioneren. Dat lag zeker niet alleen aan Diemers. Ook aan de andere middenvelders en dat we geen goede spits hadden.
Dus beschamend, nee. Hard en zakelijk, ja en misschien wel het beste voor Cambuur.

Mooi geschreven we hebben ook wedstrijden zonder Diemers gespeeld en die wonnen we ook
allemaal volgens mij en het spel was daarin soms sneller en spelers konden zich meer laten zien.
En dat is was we naar toe moeten willen we langer in de ere div blijven,Tevens wil cambuur geld
verdienen aan spelers er staat vandaag een heel stuk in de lc hier over bijv aan M Smit heb je
al 3 x wat verdiend en als zijn club nog promoveerd pak je weer poen,

Vlampiep

Citaat van: Gabster op mei 07, 2026, 17:02:52
Tja dat is Mark zijn eigen Schuld door publiekelijk voor de camera ff te vertellen dat het niet botert tussen hen beidde.
Denk dat mark zijn eigen houding binnen de organizatie het echte probleem was.
Spelers van de buitencategorie zijn over het algemeen een flink ego en daar moet je sls club mee kunnen dealen. Maar we hebben ook een TM met een ego hoger dan de Oldehove en ja dat haakt hier en daar.

oscarsielstra

Citaat van: Vlampiep op mei 07, 2026, 17:53:58
Spelers van de buitencategorie zijn over het algemeen een flink ego en daar moet je sls club mee kunnen dealen. Maar we hebben ook een TM met een ego hoger dan de Oldehove en ja dat haakt hier en daar.

Klopt als een bus. De heer Lambooij is de macht aan het grijpen.
Henk op een zijspoor, Mark dd uitgang wijzen ... zo haal je de sterke personen uit de club.

https://ibb.co/8n9ZFPj9
Ter informatie...  :wall

mark1989

Lambooij is TM zonder financieel mandaat. Alle beslissingen moeten door de directie worden goedgekeurd.
Ik zie wel voor eerst een visie qua transfers en selectie. Iets waar Heerenveen al meer dan 10 jaar mee bezig is, is nu net 2 jaar voor het eerst zichtbaar bij cambuur.

Diemers koos jaren geleden ook niet voor Cambuur vanwege het geld. Toen ging ie naar FC Emmen omdat ie daar meer kon verdienen. Sommige weten dat misschien niet meer. Maar ik nog wel.

denistel

Citaat van: oscarsielstra op mei 07, 2026, 18:01:51
Henk op een zijspoor, Mark dd uitgang wijzen ... zo haal je de sterke personen uit de club.

henk blijft gewoon binnen de club toch en wou zelf ook geen hoofdtrainer meer zijn
en mark kon blijven maar wel onder bepaalde voorwaarden dat recht heeft de club toch.
en Lambooy en de rest die spelers regelen hebben voorlopig goede zaken gedaan en
dat gaat hopelijk zo door,

Vlampiep

Eind van het nieuwe seizoen gaan we zien hoeveel sympathisanten Lambooij nog heeft bij de supporters.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: oscarsielstra op mei 07, 2026, 18:01:51

https://ibb.co/8n9ZFPj9

Nog meer informatie:
https://www.transfermarkt.nl/sc-cambuur-leeuwarden/rekordabgaenge/verein/133/plus/0/galerie/0?saison_id=2025&pos=&detailpos=&w_s=

Laat Lambooij maar "aan de macht" |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

michello

Verkooijen kan naar zo?n beetje alle subtoppers, die betalen wel 3/4 keer zoveel aan zo?n jongen. Kansloos dus, heel erg jammer.

michello

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 07, 2026, 18:31:44
Nog meer informatie:
https://www.transfermarkt.nl/sc-cambuur-leeuwarden/rekordabgaenge/verein/133/plus/0/galerie/0?saison_id=2025&pos=&detailpos=&w_s=

Laat Lambooij maar "aan de macht" |:)

Milan Smit staat er nog niet eens bij, dat is eigenlijk de record verkoop over een maand of twee.

Delamere

Citaat van: Vlampiep op mei 07, 2026, 17:53:58
Dat haakt vooral omdat de hoogte van Diemers? ego die van de Averotoren ver overstijgt. Maar Diemers z?n voortdurende mediaoffensief heeft z?n werk gedaan zie ik.