Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Gabster

Citaat van: Vlampiep op mei 07, 2026, 18:15:34
Eind van het nieuwe seizoen gaan we zien hoeveel sympathisanten Lambooij nog heeft bij de supporters.

Och na een promotie jaar waarin het elftal vaak wint, dan Steunen de meeste supporters een coach / TM / bestuur.

Seizoen 2026-2027 wordt natuurlijk moeilijker, meer verlies partijen? dus meer onvrede.

Het gaat om de Lange termijn en met die inzicht heb ik er vertrouwen in.
In Henk we trust!

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: michello op mei 07, 2026, 18:35:04

Milan Smit staat er nog niet eens bij, dat is eigenlijk de record verkoop over een maand of twee.

En die zal dan wel meteen weer overtroffen worden....? :D
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

papier

Prima. Bedankt voor bewezen diensten en door.

NRG

Citaat van: papier op mei 07, 2026, 18:47:43
Prima. Bedankt voor bewezen diensten en door.


Tja? Zo kan je er ook naar kijken natuurlijk. We gaan zien hoe het uitpakt.

Andy King

Maar stel... Diemers gaat naar een andere eredivisieclub. Welke club zou dat dan zijn? Even serieus.

Stanley

Citaat van: mark1989 op mei 07, 2026, 18:06:04
Lambooij is TM zonder financieel mandaat. Alle beslissingen moeten door de directie worden goedgekeurd.
Ik zie wel voor eerst een visie qua transfers en selectie. Iets waar Heerenveen al meer dan 10 jaar mee bezig is, is nu net 2 jaar voor het eerst zichtbaar bij cambuur.

Diemers koos jaren geleden ook niet voor Cambuur vanwege het geld. Toen ging ie naar FC Emmen omdat ie daar meer kon verdienen. Sommige weten dat misschien niet meer. Maar ik nog wel.
Helemaal mee eens: wat Diemers betreft weet ik nog dat toen ook 
alles om Diemers draaide, en degradeerden roemloos in de play offs met toch een hele goede selectie. Bovendien wat is er mis met het ego van Lambooij. Hij doet gewoon zijn werk en stelt zich over het algemeen heel bescheiden op in mijn beleving.

NRG

Citaat van: Andy King op mei 07, 2026, 19:04:38
Maar stel... Diemers gaat naar een andere eredivisieclub. Welke club zou dat dan zijn? Even serieus.


ADO?

Camens

Aiaiai wat een miskleun!
Het blijkt maar weer dat dit management niets met Leeuwarden of de supporters op heeft.
Als het meer geen NAC scenario wordt...

De Gast

Wat is het NAC scenario dan  :?

Paar jaar geleden had Diemers het al moeilijk bij Emmen. Die gaat geen hoge ogen meer gooien op eredivisie niveau.
Hij had gewoon moeten tekenen. Ik krijg toch eerder het gevoel dat Mark de club laat zitten ipv andersom.

Gabster

Citaat van: Camens op mei 07, 2026, 19:39:23
Aiaiai wat een miskleun!
Het blijkt maar weer dat dit management niets met Leeuwarden of de supporters op heeft.
Als het meer geen NAC scenario wordt...

Hey Mark, s6 bij ADO!

Verder Komi het allemaal goed.
In Henk we trust!

Inferno-058

Citaat van: sunderland op mei 07, 2026, 12:57:15
wat een kul. Dat krijg je nu weer. Denk je dat we het redden met jonkjes.
Hij is geen Cristiano Ronaldo. Hij is misschien nog 1 seizoen op niveau, daarna kan het zomaar minder en minder worden. Ik snap (nogmaals) dat de club daarin niet wil investeren! Goedkoop is hij ook niet bovendien. Volgens mij hebben we met Hoedemakers wel gezien dat je heel ver komt jongere spelers overigens!

Inferno-058

Citaat van: Delamere op mei 07, 2026, 18:38:59
Dat haakt vooral omdat de hoogte van Diemers? ego die van de Averotoren ver overstijgt. Maar Diemers z?n voortdurende mediaoffensief heeft z?n werk gedaan zie ik.
Ik ben ook wel wat klaar met dat echte Leeuwarder blabla. Als Cambuur z'n club was had hij wel voor ??n seizoen getekend nog bij zijn club. Hij krijgt sowieso dik betaald!

sunderland

Citaat van: mark1989 op mei 07, 2026, 18:06:04
Lambooij is TM zonder financieel mandaat. Alle beslissingen moeten door de directie worden goedgekeurd.
Ik zie wel voor eerst een visie qua transfers en selectie. Iets waar Heerenveen al meer dan 10 jaar mee bezig is, is nu net 2 jaar voor het eerst zichtbaar bij cambuur.

Diemers koos jaren geleden ook niet voor Cambuur vanwege het geld. Toen ging ie naar FC Emmen omdat ie daar meer kon verdienen. Sommige weten dat misschien niet meer. Maar ik nog wel.
maar ik nog wel?. Je weet niet eens hoe het toen ging. Diemers wachtte toen 3 weken op Cambuur en Foeke. Ze hadden max een week. Staat ie bij Emmen op het parkeerterrein en belde Foeke omdat hij daar lucht van had gekregen. Diemers man van zijn woord had zijn jawoord aan Emmen gegeven. En Lambooij bepaalt dit echt wel, als Lambooij hem echt had willen houden had dat gebeurd

sunderland

Citaat van: De Gast op mei 07, 2026, 20:02:38
Wat is het NAC scenario dan  :?

Paar jaar geleden had Diemers het al moeilijk bij Emmen. Die gaat geen hoge ogen meer gooien op eredivisie niveau.
Hij had gewoon moeten tekenen. Ik krijg toch eerder het gevoel dat Mark de club laat zitten ipv andersom.
tjonge jonge wat een bullshit lees ik hier.
Had wel verwacht dat dit zo gebeuren.

sunderland

Kunnen hier beter ophouden met zoveel onzin te verkondigen.
Diemers is weg en we moeten door?