Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Poetser

Ach, hebben we ook niet iedere week de grote Diemers show.

Stiens

Onbegrijpelijk eigenlijk dat ze een jongen van de club zo laten gaan. Jammer, hopelijk snijdt Lambooij zichzelf hier niet mee in de vingers.

Stiens

Benieuwd wie 'm nu gaat oppikken trouwens. Interessante transfervrije speler voor veel clubs vermoed ik.

sunderland

Citaat van: Stiens op mei 07, 2026, 12:37:13
Benieuwd wie 'm nu gaat oppikken trouwens. Interessante transfervrije speler voor veel clubs vermoed ik.
ado

Marc S

Ongelovelijk zonde dit..

Scc4-ever

Wat zonde dit zeg.

Inferno-058

Ik snap de club ook wel eigenlijk. Diemers is al 32 natuurlijk

Scc4-ever

Citaat van: Inferno-058 op mei 07, 2026, 12:51:31
Ik snap de club ook wel eigenlijk. Diemers is al 32 natuurlijk
ja okeey. Maar je hebt ook wel wat ervaring nodig in de selectie.  Helemaal in de eredivisie. 

rody rules

dat is een prima leeftijd toch? welke andere speler legt er zo even een vrije trap in waardoor je weer in een moeizame partij in de wedstrijd komt? wie zorgt er nu dat het spel wordt verdeeld, of even met een slimme valpartij rust wordt gecreeerd. ik weet het niet

Poetser

Citaat van: rody rules op mei 07, 2026, 12:53:05
dat is een prima leeftijd toch? welke andere speler legt er zo even een vrije trap in waardoor je weer in een moeizame partij in de wedstrijd komt? wie zorgt er nu dat het spel wordt verdeeld, of even met een slimme valpartij rust wordt gecreeerd. ik weet het niet

Hij is altijd wel erg aanwezig h?. Ik snap de club wel dat ze bang zijn dat het teveel om Mark gaat draaien. Kan natuurlijk goed voetballen, maar vertraagd ook vaak het spel.

sunderland

Citaat van: Inferno-058 op mei 07, 2026, 12:51:31
Ik snap de club ook wel eigenlijk. Diemers is al 32 natuurlijk
wat een kul. Dat krijg je nu weer. Denk je dat we het redden met jonkjes.

Zuid1991

Dit zat er al tijden aan te komen toch?
Of had iemand anders verwacht.
Sterker , denk Lambooy al lang aan het schakelen is naar een andere speler.

Bens

Dit heeft Mark Lambooij niet goed gedaan.

sunderland

Citaat van: Marc S op mei 07, 2026, 12:40:35
Ongelovelijk zonde dit..
hij gaf vorige week al aan dat hij niet een marionet is en klaar dan maar klaar is. Wij verder , hij verder.

Bernardo

Ik vind het echt onbegrijpelijk.