Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

Citaat van: Cor op mei 05, 2026, 21:16:03
Als er mee er mensen last van hebben zou het dan ook een klein beetje aan jezelf kunnen liggen? Een heel klein beetje maar? Of is dat te woke gedacht?
Volgens mij zijn er op social media juist ook veel mensen die er net zo over denken als ik.

Cor

Citaat van: Zuid1991 op mei 05, 2026, 21:27:26
Volgens mij zijn er op social media juist ook veel mensen die er net zo over denken als ik.

Dan moet het kloppen wat je zegt. Sociale media rules, daar vinden we gelukkig geen schapen maar vooral veel hoogbegaafde personen. Ik mag er niet op, ben te woke.

Zuid1991

Citaat van: Cor op mei 05, 2026, 21:45:10
Dan moet het kloppen wat je zegt. Sociale media rules, daar vinden we gelukkig geen schapen maar vooral veel hoogbegaafde personen. Ik mag er niet op, ben te woke.
Foei Cor! Maakst een overtreding, dit forum is oek social media! ;)

papier

Het gedrag van enkele stakkers zorgt in veel gevallen al voor collectief straffen. Denk aan het stilleggen van wedstrijden. Elders op dit form werd al gepost dat men maar eens moet beginnen met collectief gedragen. Anders maar eens wat lege vakken, het idiote gedrag blijft terugkomen en daarmee straffen die gasten impliciet de rest van de supporters die zich wel fatsoenlijk gedragen. Dus van een collectieve straf is hoe dan ook al sprake.


Zuid1991

#3860
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 08, 2026, 17:46:44
https://lc.nl/friesland/leeuwarden/beveiliging-bij-huldiging-sc-cambuur-overrompeld-door-groep-hooligans.-overgeleverd-aan-een-horde-49070679.html

Is dit werkelijk gebeurt of is het (weer) opgeklopte sensatie van de Leeuwarder Courant?
Denk het laatste?.Dan is dit dus precies wat ik bedoel?

Inferno-058

Citaat van: Zuid1991 op mei 08, 2026, 17:57:00
Is dit werkelijk gebeurt of is het (weer) opgeklopte sensatie van de Leeuwarder Courant?
Denk het laatste?.Dan is dit dus precies wat ik bedoel?
Tuurlijk, flutkrant

zeewolde

Citaat van: Zuid1991 op mei 08, 2026, 17:57:00
Is dit werkelijk gebeurt of is het (weer) opgeklopte sensatie van de Leeuwarder Courant?
Denk het laatste?.Dan is dit dus precies wat ik bedoel?

Opgeklopt maar wel gebeurd. Redelijke groep die rechts  van de doorgang over de hekken ging.

Stewards gingen aan de kant. Ik heb niet gezien of er 1 geslagen is. Volgens mij niet want ze stonden allemaal vrij rustig na te praten toe wij naar binnen gingen.

Cor

Iedereen kon zien wat er stond. Hetzelfde tuig dat niet te beroerd is om een vader op z'n muil te slaan als ze niet snel genoeg naar de Vitesse supporters kunnen. Tijd om het beest bij de naam te noemen, doorgesnoven tuig dat meent met geweld de dienst uit te kunnen maken. En we durven er niets van te zeggen.

Sonnema

In de early days had je enkele oudere harde kern mensen die de dienst uitmaakt en daar werd naar geluisterd. En deed je iets wat niet kon dan kwamen ze je dat vertellen of werd je verwijdert. Maar de rookpotten en fakkels waren er toen ook al, het hoort er wat bij. Nu is dat allemaal veranderd en is het wat het is, opvallen voor de meisjes in het vak. Iets wat vroeger simpel weg ook niet gebeurde, dat er meiden in het vak stonden.  Er zijn nu 3 supporters groepen en ja wie heeft wie in de hand.

mark1989

Citaat van: Cor op mei 08, 2026, 19:38:08
Iedereen kon zien wat er stond. Hetzelfde tuig dat niet te beroerd is om een vader op z'n muil te slaan als ze niet snel genoeg naar de Vitesse supporters kunnen. Tijd om het beest bij de naam te noemen, doorgesnoven tuig dat meent met geweld de dienst uit te kunnen maken. En we durven er niets van te zeggen.

Helemaal eens. Club en supporters moeten dat veel vaker benoemen.

Stanley

#3866
Henk de Jong, moet eens ophouden met het tuig als lieve jongens te betitelen.
Het zijn op macht beluste losers,niks meer, niks minder.

Zuid1991

#3867
Maar serieus mensen, ik hoor verschillende verhalen via dit kanaal en social media.
Wat is nu de waarheid? En dat is nu precies hoe we leven anno 2026. Ik wil echt niks bagataliseren maar ik hef sterke twijfels over wat de waarheid is en de opgeklopte media.
En ik blijf erbij , in de jaren 90 kwamen dit soort berichten niet eens in de krant.
De sensatie viert hoogtij. Ik noem
het woke, je kunt mij de gek aansteken, maar het is wel mijn mening.
Plus, waarom in vredesnaam een paar dagen later nog zo?n bericht in de krant.

Geelblauwstiens

Jouw mening.. waarom noem je dit woke? Benieuwd.

Eewal

Citaat van: Zuid1991 op mei 09, 2026, 01:21:19
Maar serieus mensen, ik hoor verschillende verhalen via dit kanaal en social media.
Wat is nu de waarheid? En dat is nu precies hoe we leven anno 2026. Ik wil echt niks bagataliseren maar ik hef sterke twijfels over wat de waarheid is en de opgeklopte media.
En ik blijf erbij , in de jaren 90 kwamen dit soort berichten niet eens in de krant.
De sensatie viert hoogtij. Ik noem
het woke, je kunt mij de gek aansteken, maar het is wel mijn mening.
Plus, waarom in vredesnaam een paar dagen later nog zo?n bericht in de krant.
hoe zou je het noemen als je een vuurpijl in je oog krijgt of een fakkel op je hoofd of uit het niks een klap in je gezicht van je mede 'supporters'. Afgelopen seizoen paar keer na de wedstrijd even naar noord gegaan, 1 keer met een flinke matpartij en de andere keer was het niet veel beter. Gezellig man, even met je maten naar Cambuur. Heeft niks met woke te maken, maar met normen en waarden binnen de club.