Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

Citaat van: michello op mei 05, 2026, 10:58:43
Het gaat niet om een fakkeltje of hardcore. Open je ogen en kijk eens wat meer om je heen wat er gebeurt.
Biertje op een burgemeester gooien die Henk wat wil uitreiken, gestoord!
Makkelijk om het W woord in de mond te nemen. Dat gaat net zo makkelijk als dat K woord wat je continue hoort. De spandoeken van stop het collectief straffen gaan helaas echt niet helpen. De uitvakken zullen door dit volk leger en leger worden. Een grote groep coronapubers zijn compleet doorgeslagen en verpesten het voor iedereen. Helaas niet alleen bij ons.


Tis nooit goed bij sommigen, was bij de huldiging van 2013 ook al. Alleen is het gejank erger geworden. Sommigen willen alleen negatieve kanten belichten op social media.
Heb mijn ogen heus wel open.
Maar bij mij overheerst het positieve.


Poetser

Citaat van: Zuid1991 op mei 05, 2026, 12:52:51
Maar bij mij overheerst het positieve.

Mooi voor je. Bij mij niet.

zeewolde

Citaat van: Poetser op mei 05, 2026, 13:59:20
Mooi voor je. Bij mij niet.

Jammer voor je. Bij mij wel.

zeewolde

Citaat van: Zuid1991 op mei 05, 2026, 14:34:37
Vervelend voor je.
dat het positieve bij mij overheerst? 8P

Inferno-058

#3844
Citaat van: Poetser op mei 05, 2026, 13:59:20
Mooi voor je. Bij mij niet.
Maak er niet zo'n drama van joh

Zuid1991

Citaat van: Poetser op mei 05, 2026, 13:59:20
Mooi voor je. Bij mij niet.

Vervelend voor je.

Poetser

Citaat van: Inferno-058 op mei 05, 2026, 15:45:35
Maak er niet zo'n drama van joh

Dat bepaal ik zelf wel.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Galdiano op mei 05, 2026, 10:13:09
Dat heeft niks met woke te maken   :zucht

Zuid zijn interpretatie van het begrip "woke" is dan ook heel ruim ;) Zoals ook al was te zien na Vitesse-thuis:
Eerder optreden in het uitvak godverdomme!!!!
Mijn avond is verpest door het woke optreden richting uitvak en dat de catering van de oosttribune dicht moet?..Bah!



Maar idd, wat hier al meer gezegd is: het team aanmoedigen lijkt minder belangrijk tegenwoordig. Als er maar geshockeerd kan worden, dmv teksten of gedrag. Triestig.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Zuid1991

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 05, 2026, 18:59:13
Zuid zijn interpretatie van het begrip "woke" is dan ook heel ruim ;) Zoals ook al was te zien na Vitesse-thuis:
Eerder optreden in het uitvak godverdomme!!!!
Mijn avond is verpest door het woke optreden richting uitvak en dat de catering van de oosttribune dicht moet?..Bah!



Maar idd, wat hier al meer gezegd is: het team aanmoedigen lijkt minder belangrijk tegenwoordig. Als er maar geshockeerd kan worden, dmv teksten of gedrag. Triestig.


Je hebt er maar energie in gestoken zie ik.
Volgens mij begrijp je mijn kern niet.
Maakt niks uit, hebben meer last van.
Fijne dag.

Eewal

Citaat van: Zuid1991 op mei 05, 2026, 19:04:17

Je hebt er maar energie in gestoken zie ik.
Volgens mij begrijp je mijn kern niet.
Maakt niks uit, hebben meer last van.
Fijne dag.
misschien moet jij gewoon weer even seizoenskaarten gaan tellen :devil

Zuid1991

Citaat van: Eewal op mei 05, 2026, 19:07:00
misschien moet jij gewoon weer even seizoenskaarten gaan tellen :devil
Misschien had ik deze simpele reaktie wel van jou verwacht.
Jij ook nog een fijne dag.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Zuid1991 op mei 05, 2026, 19:04:17

Je hebt er maar energie in gestoken zie ik.
Volgens mij begrijp je mijn kern niet.
Maakt niks uit, hebben meer last van.
Fijne dag.

Nou nou, wat een woke-reactie...

:proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

debaas058

Wat een top dag!  _O_ (op het biergooien op Buma na)
Maar wat een zeikerds hier over vuurwerk en zwarte jasjes/capuchons.
In 2013 was er iig veel meer vuurwerk dan dat er zondag was, af en toe een fakkel in de lucht hoort er gewoon bij.

Raar dat mensen een zwarte jas dragen zeg!! Hopelijk zijn er snel knalgele jassen van Cambuur te koop, want het kan echt niet dat mensen zwarte jassen dragen. Ook capuchons kan echt niet, zelfs niet als het regent!
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

Cor

Citaat van: Zuid1991 op mei 05, 2026, 19:04:17

Je hebt er maar energie in gestoken zie ik.
Volgens mij begrijp je mijn kern niet.
Maakt niks uit, hebben meer last van.
Fijne dag.

Als er mee er mensen last van hebben zou het dan ook een klein beetje aan jezelf kunnen liggen? Een heel klein beetje maar? Of is dat te woke gedacht?

Zuid1991

Citaat van: debaas058 op mei 05, 2026, 21:11:21
Wat een top dag!  _O_ (op het biergooien op Buma na)
Maar wat een zeikerds hier over vuurwerk en zwarte jasjes/capuchons.
In 2013 was er iig veel meer vuurwerk dan dat er zondag was, af en toe een fakkel in de lucht hoort er gewoon bij.

Raar dat mensen een zwarte jas dragen zeg!! Hopelijk zijn er snel knalgele jassen van Cambuur te koop, want het kan echt niet dat mensen zwarte jassen dragen. Ook capuchons kan echt niet, zelfs niet als het regent!
|:)