Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Oetseuuh

#1
Messi, beoogd nieuwe nummer 10, tekent een contract voor 2 jaar bij PSG. Ken van het lijstje.  :koffie :proost
#3
Citaat van: hobbes op januari 30, 2019, 15:27:16
Gerard Bos
@GerardBos
Attentie!
Binnen nu en een paar minuten nog meer nieuws van het transfront en #Cambuur.... stay tuned

Mattieu fut zeker?  :_schater
#4
Selectie en Technische staf / Re: Oud Spelers
januari 30, 2018, 14:30:29
Peersman is ook gepresenteerd als aanwinst van Hapoel. Rode shirt kleurt mooi bij zijn rode kaarten  :rodekaart

#5
Selectie en Technische staf / Re: Nieuwe trainer
januari 09, 2018, 16:04:50
Citaat van: richard op januari 09, 2018, 15:24:02
Jij al bestuurslid KVC zou het moeten weten?

Fien ik oek Montana!  |:)
#6
Selectie en Technische staf / Re: Bryan Smeets
november 20, 2017, 14:14:04
Cambuur-speler Bryan Smeets moet twee duels brommen

Bryan Smeets mist de komende twee wedstrijden van Cambuur. De middenvelder kreeg een schorsing van drie duels, waarvan één voorwaardelijk, voor zijn rode kaart tegen Fortuna Sittard.

Cambuur ging direct akkoord met het voorstel. Smeets werd vrijdag in het met 1-0 gewonnen thuisduel in de 32ste minuut van het veld gestuurd. Hij maakte tijdens een opstootje een beweging met zijn hoofd richting Wessel Dammers. Pol van Boekel had genoeg gezien en trok de rode kaart.

Smeets mist de competitiewedstrijden tegen FC Den Bosch en Eindhoven
#7
Welkom ouwe!  |:)

Laat het maar zien!
#8
Welkom ouwe!  |:)
#9
Citaat van: HD op juli 04, 2017, 14:24:42
Zit een risico aan, maar als deze jongen fit is, maakt ie menig JL verdediger helemaal gek.   :thumbsup

En dat is in mijn ogen ook het enige risico: Fitheid

Is niet voor niets door geen enkele club opgepikt. Waar deze man wel niet allemaal geblesseerd aan is geweest... Lekker laten gaan.
#10
Selectie en Technische staf / Re: Rob Maas
oktober 01, 2016, 13:21:57
Hest maandag wat uut te leggen, ouwe.
#11
 |:)
#12
Citaat van: Voorstopper op augustus 31, 2016, 13:47:39
Is Haller niet in onderhandeling met een club?? Dan zou Utrecht een optie voor Muhren zijn...

Die hebben Zivkovic al gehaald. Of was dat voor de breedte?
#13
Citaat van: Gasgeve op augustus 31, 2016, 11:35:55
Wil hier niet heen. Gaat alleen JL spelen bij Volendam en anders naar het buitenland.

En als we nou even creatief doen met tekengeld?  :insane Dan ook niet? Je bespaart nu immers de transfersom.  |:)
#14
Citaat van: Gasgeve op juni 23, 2016, 16:28:44
Hopelijk brengt dit de eventuele transfer van Receveur in een stroomversnelling.

Dat gaat hem niet worden volgens mij:
http://www.1limburg.nl/vvv-haalt-middenvelder-tim-receveur
#15
Citaat van: sunderland op juni 14, 2016, 12:06:34
Grim komt. Knjb is gewoon vervelend bezig zoals gewoonlijk

Ga ik ook van uit. Kwestie van tijd denk ik.