Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

Oosttribune

Citaat van: sunderland op januari 09, 2018, 15:21:37
Dwight

Dat zal helaas niet meer gebeuren maar los van dat DKV verhaal een meer dan uitstekende trainer.

Oetseuuh

Citaat van: richard op januari 09, 2018, 15:24:02
Jij al bestuurslid KVC zou het moeten weten?

Fien ik oek Montana!  |:)

okkele

Citaat van: richard op januari 09, 2018, 14:57:29
Hyballa niet aan de orde, heb geduld ik denk dat het goed komt en dat iedereen blij is met de nieuwe trainer. Ervaring, kennis en netwerk.
langeler heeft idd een flink netwerk.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

moodygrunn

Citaat van: richard op januari 09, 2018, 15:24:02
Jij al bestuurslid KVC zou het moeten weten?

Dennis van Wijk?
In Henk en Sandor we trust

PePe

Sandor en Henk
Dick Lukkien
Marcel Keizer
John Stegeman
Rob Alflen

Oosttribune

Hyballa niet aan de orde, heb geduld ik denk dat het goed komt en dat iedereen blij is met de nieuwe trainer. Ervaring, kennis en netwerk.

Albert Stuivenberg

Lore

Citaat van: richard op januari 09, 2018, 15:19:36
Iedereen kent Cambuur?

:_schater :_schater :_schater  :proost

Klopt, ik stond in de tijd dat wij ergens onder aan de JL speelde in een kroeg in Londen over Cambuur te praten. Iemand hoorde dat en vertelde vol enthousiasme over de spelers van Cambuur. Toen ik hem vroeg hoe hij SCC kende zei hij dat hij bij een voetbalspel altijd het zwakste team uit koos!  :proost

richard

Citaat van: Lore op januari 09, 2018, 16:55:22
:_schater :_schater :_schater  :proost

Klopt, ik stond in de tijd dat wij ergens onder aan de JL speelde in een kroeg in Londen over Cambuur te praten. Iemand hoorde dat en vertelde vol enthousiasme over de spelers van Cambuur. Toen ik hem vroeg hoe hij SCC kende zei hij dat hij bij een voetbalspel altijd het zwakste team uit koos!  :proost

????

Gasgeve

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

mario

sk13

Holwerd voor Cambuur

Bron? :devil

Nee maar fijn om even zoiets te lezen! Hopelijk wordt snel eea duidelijk. Dan kan de focus vol op nieuwe spelers voor nu en in de zomer. |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

mugel

Andries Jonker
Mario Been
Ton du Chatinier

Huzumer

Du Chatinier naar verluid een goeie en heeft net als Foeke een Utrecht-verleden, zou kunnen ...