Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2016/2017

Gestart door El Ma-kri-niii, maart 17, 2016, 15:17:25

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: ruubmac op juni 23, 2016, 10:46:18
Volgens mij is het al zeker dat de Graafschap degradeert hoor.
Vooraf is "duidelijk" gezegd dat als FCT het hoger beroep wint, dat Graafschap dan degradeert.

De Graafschap was na de wedstrijden met GAE gedegradeerd. De procedure met Twente was nog niet afgerond, mocht dit leiden tot afnemen van de licentie en starten met een JL licentie dan was de Graafschap de eerste geweest die voor de plaats van Twente in aanmerking kwam. Maar tot die tijd waren ze gewoon gedegradeerd. Hadden ze van GAE gewonnen dan hadden wij in de onzekerheid gezeten.

denistel

Citaat van: Destroyer op juni 23, 2016, 06:21:50
Hoe zit het eigenlijk met vd Laan, is die nog in beeld?

schijnt nog steeds geblesseerd te zijn

poelie-lwd

Citaat van: Collingwood op juni 23, 2016, 09:08:53
Ik zou zelf inderdaad persoonlijk eerder voor Korte gaan. Heeft net als Peters scorend vermogen, maar is daarnaast meer een echte buitenspeler.

Overigens, gaat het met Peters ook niet een heel gedoe worden nu mogelijk nog een tijdje onzeker blijft of De Graafschap nu wel of niet degradeert?

Ik heb geen idee. Zou mij echt verbazen als ze bij Peters uitkomen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Gasgeve

Update na vertrek overgoor

Selectie Cambuur 2016/2017:
Keepers        
Leonard Nienhuis   2016/2017   
Harm Zeinstra   2016/2017   
Pieter Bos   ??   
Verdediging        
Marvin Peersman   2016/2017   optie voor nog een jaar
Djavan Anderson   2016/2017   optie voor nog een jaar
Jordy van Deelen   2016/2017   optie voor nog een jaar
Matthew Steenvoorden   2017/2018   optie voor nog een jaar
Gino Bosz   2017/2018   optie voor nog een jaar
Chiró N'Toko   2017/2018
Middenveld       
Erik Bakker   2016/2017   
Sander van de Streek   2017/2018   
Dominik Mašek   2016/2017   optie voor nog een jaar
Jamiro Monteiro   2016/2017   optie voor nog een jaar
Noureddine Boutzamar   2017/2018   optie voor nog een jaar
Aanvallers       
Xander Houtkoop    2017/2018    
Raymond Gyasi    2017/2018    optie voor nog een jaar
Jergé Hoefdraad    2016/2017    
Martijn Barto    2016/2017    optie voor nog een jaar
Trainersstaf       
Rob Maas   2016/2017   optie voor nog een jaar   hoofdtrainer
Arne Slot   2016/2017   assistent-trainer/trainer beloften
Jan Bruin   2016/2017   assistent-trainer
Sipke Hulshoff   2016/2017   assistent-trainer
René Ponk   2016/2017   keeperstrainer

Collingwood

Aangezien Overgoor volgens Van de Vegt had aangegeven te willen vertrekken is de interesse voor Overtoom en Receveur ineens een stuk beter te begrijpen. Er zal nu dus ook nog wel een middenvelder bij moeten komen.
Kalmte alleen kan u redden.

Mand

overgoor gaat naar het hongaarse Szombathelyi haladas dat uitkomt op hoogste niveau in hongarije

Gasgeve

Citaat van: Collingwood op juni 23, 2016, 15:53:26
Aangezien Overgoor volgens Van de Vegt had aangegeven te willen vertrekken is de interesse voor Overtoom en Receveur ineens een stuk beter te begrijpen. Er zal nu dus ook nog wel een middenvelder bij moeten komen.
Hopelijk brengt dit de eventuele transfer van Receveur in een stroomversnelling.

Oetseuuh

Citaat van: Gasgeve op juni 23, 2016, 16:28:44
Hopelijk brengt dit de eventuele transfer van Receveur in een stroomversnelling.

Dat gaat hem niet worden volgens mij:
http://www.1limburg.nl/vvv-haalt-middenvelder-tim-receveur

PePe

Citaat van: Mand op juni 23, 2016, 15:57:26
overgoor gaat naar het hongaarse Szombathelyi haladas dat uitkomt op hoogste niveau in hongarije

Waar ook Sjoerd Ars naar toe is gegaan!!

1992SCC

Vind het best een goeie selectie....... Bakker moet verlengen!!! Anders loopt die straks gratis, des noods met een clausule als het echt niet anders kan!! 1 van onze sterkhouders, top mentaliteit, je kan echt op hem bouwen!

Eewal

Houtkoop komend seizoen 20 assists en 10 goals!

DayDreamer


Collingwood

Laatste seizoen bij GAE in de Juup 14 goals en 6 assists. Geen slechte cijfers.
Kalmte alleen kan u redden.

OuweSkeve

Als ik het zo allemaal hoor en lees moet er dus alleen nog maar een nieuwe keeper komen en een eerste spits. Op papier een elftal wat zeker mee moet kunnen draaien in de top 5. Het is natuurlijk ook wat de TS er van maakt. Ik heb er zin in. Nieuwe ronde, nieuwe kansen  |:) |:)


denistel

Citaat van: OuweSkeve op juni 25, 2016, 18:36:36
Als ik het zo allemaal hoor en lees moet er dus alleen nog maar een nieuwe keeper komen en een eerste spits. Op papier een elftal wat zeker mee moet kunnen draaien in de top 5. Het is natuurlijk ook wat de TS er van maakt. Ik heb er zin in. Nieuwe ronde, nieuwe kansen  |:) |:)

we hevve toch 3 keepers,,,er mut nog een middenvelder bij een rechts en
linksbuiten een spits en een linker verdediger.