Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2016/2017

Gestart door El Ma-kri-niii, maart 17, 2016, 15:17:25

Vorige topic - Volgende topic

justremco


denistel

Citaat van: poelie-lwd op juni 22, 2016, 08:24:28
Met N'Toko erbij hebben we 5 rechtspoten en maar 1 met een linkerbeen indien hij die niet laat liggen op het nachtkastje.

Hoe dan ook, nog minimaal 2 linkspoten erbij. Ik ga voor vd Laan en Matthei.

bosz en steenvoorden kunnen zo wel rechts als links centraal spelen voor beide geen probleem.
bosz kan ook nog verdedigende middenvelder.

Cor

Citaat van: denistel op juni 22, 2016, 11:54:08
bosz en steenvoorden kunnen zo wel rechts als links centraal spelen voor beide geen probleem.
bosz kan ook nog verdedigende middenvelder.

Wust al wat gelukkiger Otto?

wiekie1969

We hewwe nu al een beter elftal dan vorig seizoen. Komt oek nog wel wat bij.

Gas geven vanaf de 1e oefenwedstrijd!!!!!!!!

Collingwood

Update na aantrekken N'Toko

Selectie Cambuur 2016/2017:





Keepers   
Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
Pieter Bos??
Verdediging   
Marvin Peersman2016/2017 optie voor nog een jaar
Djavan Anderson 2016/2017 optie voor nog een jaar
Jordy van Deelen 2016/2017 optie voor nog een jaar
Matthew Steenvoorden 2017/2018 optie voor nog een jaar
Gino Bosz 2017/2018 optie voor nog een jaar
Chiró N'Toko 2017/2018
Middenveld  
Erik Bakker2016/2017
Sjoerd Overgoor2018/2019
Sander van de Streek2017/2018
Dominik Mašek2016/2017 optie voor nog een jaar 
Jamiro Monteiro2016/2017 optie voor nog een jaar 
Noureddine Boutzamar2017/2018 optie voor nog een jaar
Aanvallers  
Xander Houtkoop  2017/2018 
Raymond Gyasi  2017/2018  optie voor nog een jaar
Jergé Hoefdraad  2016/2017 
Martijn Barto  2016/2017  optie voor nog een jaar
Trainersstaf  
Rob Maas 2016/2017optie voor nog een jaarhoofdtrainer
Arne Slot2016/2017assistent-trainer/trainer beloften
Jan Bruin2016/2017assistent-trainer
Sipke Hulshoff2016/2017assistent-trainer
René Ponk2016/2017keeperstrainer
Kalmte alleen kan u redden.

Geelblauwstiens

Nog een spits en we zijn wel compleet toch?

Collingwood

Citaat van: Geelblauwstiens op juni 22, 2016, 12:57:49
Nog een spits en we zijn wel compleet toch?

Spits staat wat mij betreft wel (hoog) boven aan de verlanglijst. Maar ook nog graag een rechtsbuiten met scorend vermogen (Peters, Korte) en een serieuze concurrent voor Peersman. En dan wellicht nog een extra (linksbenige) centrale verdediger (Van der Laan).
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

25 "gelijkwaardige" spelers in de selectie is ook niet haalbaar. We  staan nu op volwaardige 19 selectiespelers. Liever nu fors investeren in rechtsbuiten (huur City?) en een spits (Peters?).  Blackson en Ou Baad mogen best een kans krijgen om te bewijzen dat ze goede back-ups. Multifunctionele middenvelder erbij voor als er nog eentje vertrekt. Nog eentje uit jong en je zit op 25.

justremco

Ik verwacht voorin zeker nog 2 "doelpuntenmakers" en achterin nog minimaal 1 of 2 linksbenige verdedigers. De rest kan je idd opvullen met beloften

Collingwood

Volgens Gerard Bos is Cambuur momenteel bezig met twee aanvallers. Dit zullen de spits en rechtsbuiten zijn. Mocht het lukken om deze twee redelijk snel binnen te hengelen, dan zijn we toch behoorlijk vroeg vrij goed op weg met onze selectie (ervan uitgaande dat bijvoorbeeld Van de Streek en Bakker niet meer vertrekken).

Overigens zie ik Peters niet echt als spits in een 433 systeem. Meer iemand die 'vrij' vanaf links of rechts speelt.
Kalmte alleen kan u redden.

Destroyer

Hoe zit het eigenlijk met vd Laan, is die nog in beeld?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Galdiano

Citaat van: Destroyer op juni 23, 2016, 06:21:50
Hoe zit het eigenlijk met vd Laan, is die nog in beeld?

Cambuur zou hem wel willen behouden, Martijn wil zelf ook (zeer) graag.
Alles hangt van Groningen af.

Ik denk gevalletje langste adem  ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

poelie-lwd

Citaat van: Collingwood op juni 22, 2016, 23:44:32
Volgens Gerard Bos is Cambuur momenteel bezig met twee aanvallers. Dit zullen de spits en rechtsbuiten zijn. Mocht het lukken om deze twee redelijk snel binnen te hengelen, dan zijn we toch behoorlijk vroeg vrij goed op weg met onze selectie (ervan uitgaande dat bijvoorbeeld Van de Streek en Bakker niet meer vertrekken).

Overigens zie ik Peters niet echt als spits in een 433 systeem. Meer iemand die 'vrij' vanaf links of rechts speelt.

Wat je zegt, Peters is geen centrumspits maar ook niet echt een flankspeler. Persoonlijk denk ik dan ook niet dat SCC met hem bezig is, juist daarom.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Collingwood

#493
Citaat van: poelie-lwd op juni 23, 2016, 07:42:50
Wat je zegt, Peters is geen centrumspits maar ook niet echt een flankspeler. Persoonlijk denk ik dan ook niet dat SCC met hem bezig is, juist daarom.

Ik zou zelf inderdaad persoonlijk eerder voor Korte gaan. Heeft net als Peters scorend vermogen, maar is daarnaast meer een echte buitenspeler.

Overigens, gaat het met Peters ook niet een heel gedoe worden nu mogelijk nog een tijdje onzeker blijft of De Graafschap nu wel of niet degradeert?
Kalmte alleen kan u redden.

ruubmac

Citaat van: Collingwood op juni 23, 2016, 09:08:53
Ik zou zelf inderdaad persoonlijk eerder voor Korte gaan. Heeft net als Peters scorend vermogen, maar is daarnaast meer een echte buitenspeler.

Overigens, gaat het met Peters ook niet een heel gedoe worden nu mogelijk nog een tijdje onzeker blijft of De Graafschap nu wel of niet degradeert?

Volgens mij is het al zeker dat de Graafschap degradeert hoor.
Vooraf is "duidelijk" gezegd dat als FCT het hoger beroep wint, dat Graafschap dan degradeert.