Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Rob Maas

Gestart door Tanjajeah, juni 17, 2016, 10:50:09

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: DayDreamer op september 30, 2016, 23:28:21
Optieften, vieze eigenheimer, met totaal geen respect voor andermans mening.
Ga lekker coach van Achilles worden ofzo, kun je daar lekker complimentjes uitdelen na de wedstrijd.

Achilles? Man, laat hem in de derde klasse beginnen te presteren.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Vlampiep

Citaat van: Oosttribune op oktober 01, 2016, 08:10:12
Precies, plichtmatigheid!! Het juiste woord Wiekie dat is het probleem

Niemand heeft zin in de eerste divisie, iedereen wil terug naar de eredivisie. Dit straalt de hele club uit inclusief de aanhang. Er is geen motivatie bij de selectie, en we denken overal wel even te winnen het is pure arrogantie en onderschatting. Luister maar eens naar de interviews op omrop abe... we moeten voetballen tegen zulke ploegen.

Maas is eindverantwoordelijk, heeft een meer dan uitstekende selectie maar kan de ploeg niet motiveren. Ga je zo door dan eindig je in de grijze middenmoot, gaan we volgend jaar weer een stapje terug doen en weg is Cambuur. Nu ingrijpen ype
Als Ype het heeft gesnapt dan ontslaat hij Vd Vegt op grond van zijn falen als TD.
Daarna zet hij Maas op non actief en stelt Arne Slot aan als interim.
Als het mogelijk is laat hij Vd Belt eerder in dienst treden om samen met hem te informeren of Henk de Jong bereid is de club te reanimeren.

Destroyer

Citaat van: Vlampiep op oktober 01, 2016, 08:31:24
Als Ype het heeft gesnapt dan ontslaat hij Vd Vegt op grond van zijn falen als TD.
Daarna zet hij Maas op non actief en stelt Arne Slot aan als interim.
Als het mogelijk is laat hij Vd Belt eerder in dienst treden om samen met hem te informeren of Henk de Jong bereid is de club te reanimeren.

Even zonder de Jong proberen lijkt me ook voldoende.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

AL

Al weg?
Samen met vd Vegt vertrekken per direct.
Ik blijf voortaan wel thuis zolang deze 2 het hier voor het zeggen hebben.

Vlampiep

Citaat van: Destroyer op oktober 01, 2016, 08:31:51
Even zonder de Jong proberen lijkt me ook voldoende.
Hij is de persoon die deze selectie het  zelfvertrouwen weer terug kan geven en er een eenheid van kan maken, zodat de sterke punten van onze spelers weer tot uiting gaan komen.

wiekie1969

Citaat van: John Hiatt op september 30, 2016, 23:08:40
Sandor hoofdtrainer? Dan trainen ze nog minder!

Maar wel met plezier en daar gaat het om!!!!!!!!!!!!!

DayDreamer

Citaat van: Oosttribune op oktober 01, 2016, 08:10:12
Precies, plichtmatigheid!! Het juiste woord Wiekie dat is het probleem

Niemand heeft zin in de eerste divisie, iedereen wil terug naar de eredivisie. Dit straalt de hele club uit inclusief de aanhang.

DayDreamer

Ik vind zijn interviews zo verschrikkelijk om te zien/horen, ik wordt daar echt moedeloos van, kun je nagaan wat spelers hebben.

Bolle

Citaat van: DayDreamer op oktober 01, 2016, 10:16:26
Ik vind zijn interviews zo verschrikkelijk om te zien/horen, ik wordt daar echt moedeloos van, kun je nagaan wat spelers hebben.

Eens. Wat een vreselijk eigengereid mannetje... Jasses!

papier

Citaat van: Bolle op oktober 01, 2016, 10:58:20
Eens. Wat een vreselijk eigengereid mannetje... Jasses!

Dat is jouw waarheid

papier

Citaat van: DayDreamer op oktober 01, 2016, 10:16:26
Ik vind zijn interviews zo verschrikkelijk om te zien/horen, ik wordt daar echt moedeloos van, kun je nagaan wat spelers hebben.

Je schrijft maar

Bolle

Citaat van: papier op oktober 01, 2016, 11:16:56
Dat is jouw waarheid

Inhoudelijke post zeg!

Dat is idd mijn waarheid ja. Gebaseerd op een gesprek in het stadion en alles wat ik op de radio en tv voorbij hoor en zie komen.

Jij bent een andere mening toebedeeld begrijp ik?

papier

Citaat van: Bolle op oktober 01, 2016, 11:26:01
Inhoudelijke post zeg!

Dat is idd mijn waarheid ja. Gebaseerd op een gesprek in het stadion en alles wat ik op de radio en tv voorbij hoor en zie komen.

Jij bent een andere mening toebedeeld begrijp ik?

Nee, is een zinnetje van die maffe Maas in een interview toen hij nog in dienst was bij Vites. Vreemde vogel wel is het dus ben het met je eens hoor. Zie hier het interview: http://www.vi.nl/nieuws/maas-over-kritiek-ik-lees-helemaal-niets.htm

CiteerJe kunt het ook omdraaien: als op meerdere plaatsen een bepaald geluid naar voren  komt, dan kan er ook een kern van waarheid in zitten.
'Dat is jullie waarheid. Dat is wat je wilt zien in plaats van dé waarheid. Jouw waarheid hoeft ook niet de waarheid te zijn. Ik zeg: ik heb mijn verhaal, ik werk met die jongens.'

Bolle

#673
Citaat van: papier op oktober 01, 2016, 11:33:19
Nee, is een zinnetje van die maffe Maas in een interview toen hij nog in dienst was bij Vites. Vreemde vogel wel is het dus ben het met je eens hoor. Zie hier het interview: http://www.vi.nl/nieuws/maas-over-kritiek-ik-lees-helemaal-niets.htm

Ok! ?

Zelfs hier weet die eigenheimer z'n negatieve gevoel over te brengen...?

Ps. Als ie dat nog eens zegt, douw ik m hoogstpersoonlijk z'n topic uitgeprint onder ogen. Kan ie daar 'de 6 uren van Maas' aan spenderen...

Oetseuuh

Hest maandag wat uut te leggen, ouwe.