Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Rob Maas

Gestart door Tanjajeah, juni 17, 2016, 10:50:09

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Exit Maas! Sipke als stroman met diploma voor de bühne, Arne de leiding!

Bolle

Citaat van: John Hiatt op september 30, 2016, 22:59:48
Exit Maas! Sipke als stroman met diploma voor de bühne, Arne de leiding!

Lijkt mij ook de beste oplossing! Zeker om de kosten nog enigszins te drukken...

En laat Henry m AUB naar een plek brengen waarna de navigatie t plots begeeft en ook hij de weg terug nooit meer kan vinden!

moodygrunn

Citaat van: John Hiatt op september 30, 2016, 22:59:48
Exit Maas! Sipke als stroman met diploma voor de bühne, Arne de leiding!

Sipke dr achteraan...wat die man toevoegt staat me nog helder voor ogen... FC Utrecht thuis. 0-2. 5-3-2 op de proppen. 3 blessures en een aantal kaarten verder...zit ook al sinds het vertrek van Sandor. Bruin en Slot maar mooi assistent. Sandor hoofdtrainer? Konterman oid als nieuwe assistent?
In Henk en Sandor we trust

Yellow Army

Citaat van: speculeter op september 30, 2016, 22:56:10
Ja hoor....
In de persconferentie:
We hadden de wedstrijd volledig onder controle.
Verloren door individuele fouten :_schater

Was toch ook zo? Hij vergeet alleen te vertellen dat die "controle" ee was omdat de tegenstander er nog minder van kon en niet omdat wij zulk oogstrelend voetbal speelden.
Area 58

John Hiatt

Citaat van: moodygrunn op september 30, 2016, 23:03:49
Sipke dr achteraan...wat die man toevoegt staat me nog helder voor ogen... FC Utrecht thuis. 0-2. 5-3-2 op de proppen. 3 blessures en een aantal kaarten verder...zit ook al sinds het vertrek van Sandor. Bruin en Slot maar mooi assistent. Sandor hoofdtrainer? Konterman oid als nieuwe assistent?

Sandor hoofdtrainer? Dan trainen ze nog minder!

Bolle

Citaat van: Yellow Army op september 30, 2016, 23:04:33
Was toch ook zo? Hij vergeet alleen te vertellen dat die "controle" ee was omdat de tegenstander er nog minder van kon en niet omdat wij zulk oogstrelend voetbal speelden.

Wedstrijd onder controle? Ik heb t niet gezien... Was drama van beide zijden, maar controle is er nooit geweest...

PePe

Rob Maas is verantwoordelijk, maar de jongens in het veld moeten het doen.
Kan Maas het helpen, dat Andersen die bal niet een rot schop geeft, de tribune in?
En dat er 3 MVV'ers voor de goal staan, en 3 Cambuur spelers er omheen, die niet ingrijpen?
Rob hoort wel voor resultaat te zorgen, dit valt momenteel idd erg tegen.

DayDreamer

Optieften, vieze eigenheimer, met totaal geen respect voor andermans mening.
Ga lekker coach van Achilles worden ofzo, kun je daar lekker complimentjes uitdelen na de wedstrijd.

zeewolde

 _O_
Citaat van: Bolle op september 30, 2016, 22:28:44
Ineens wordt de forumavond wel erg interessant... Of voelt onze trainert spontaan n griepje aankomen? Allemachtig wat een draak juh!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Heeft, denk ik, aardige ideeen over voetbal. Misschien komt het er nog niet helemaal uit.

Maar heeft totaal gefaald om een echt team op het veld te zetten. Er is niemand die op het juiste moment temporiseert of versnelt. Er is niemand die de leiding neemt. Het is gezapig en slaapverwekkend. Er is geen gretigheid. Het allemaal netjes, of zoals iemand anders al zei: hier win je geen oorlog mee. En een team creëren dat wel een oorlog wil en ook wint is de belangrijkste taak van de trainer... En daar hoef je ook geen periode over te doen, zoals bij het inslijpen van een spelsysteem. Dat is hem niet gelukt en zal ook niet meer lukken vrees ik.
Henk, held, bedankt

wiekie1969

Er is een bepaalde matheid, gelatenheid in het elftal. Er zit veel meer in dit elftal dan dat er tot nu toe uitkomt.

Straal gvd nou eens uit dat je een pot wilt winnen. Ik zie het niet bij cambuur. Plichtmatigheid troef.

Oosttribune

Citaat van: wiekie1969 op oktober 01, 2016, 07:35:34
Er is een bepaalde matheid, gelatenheid in het elftal. Er zit veel meer in dit elftal dan dat er tot nu toe uitkomt.

Straal gvd nou eens uit dat je een pot wilt winnen. Ik zie het niet bij cambuur. Plichtmatigheid troef.

Precies, plichtmatigheid!! Het juiste woord Wiekie dat is het probleem

Niemand heeft zin in de eerste divisie, iedereen wil terug naar de eredivisie. Dit straalt de hele club uit inclusief de aanhang. Er is geen motivatie bij de selectie, en we denken overal wel even te winnen het is pure arrogantie en onderschatting. Luister maar eens naar de interviews op omrop abe... we moeten voetballen tegen zulke ploegen.

Maas is eindverantwoordelijk, heeft een meer dan uitstekende selectie maar kan de ploeg niet motiveren. Ga je zo door dan eindig je in de grijze middenmoot, gaan we volgend jaar weer een stapje terug doen en weg is Cambuur. Nu ingrijpen ype

De Gast

Als je wilt ingrijpen zul je dat bij de wortels moeten doen. Maas elimineren los je weinig mee op. Het is blijkbaar niet veel meer dan dit. Leg je er gewoon maar bij neer!

Destroyer

Citaat van: De Gast op oktober 01, 2016, 08:25:45
Als je wilt ingrijpen zul je dat bij de wortels moeten doen. Maas elimineren los je weinig mee op. Het is blijkbaar niet veel meer dan dit. Leg je er gewoon maar bij neer!

Mwhaa, denk dat ze ons maar voor de gek houden en dit als een overbrugging seizoen zien. Ze zullen wel dag en nacht met dat nieuwe stadion bezig zijn.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: John Hiatt op september 30, 2016, 23:08:40
Sandor hoofdtrainer? Dan trainen ze nog minder!

Ik gok erop dat dat hem niet wordt...
** Poolwinner 18/19 - 21/22