Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Byliiescc

@gerardbos:

Ontwikkelingen bij #Cambuur rond vooral mogelijk vertrekkende spelers. Zometeen een update via http://lc.nl  over Mathieu, Schils en El Baad.

En club is in gesprek met nog een potentiƫle nieuweling.

#transferperikelen

moodygrunn

Citaat van: Byliiescc op januari 30, 2019, 13:52:48
@gerardbos:

Ontwikkelingen bij #Cambuur rond vooral mogelijk vertrekkende spelers. Zometeen een update via http://lc.nl  over Mathieu, Schils en El Baad.

En club is in gesprek met nog een potentiƫle nieuweling.

#transferperikelen

https://www.lc.nl/sport/Interesse-in-Cambuur-trio-Mathieu-El-Baad-en-Schils-24127914.html

"In de jacht op nieuwe spelers is Cambuur nog met een kandidaat in gesprek. Booy hoopt op overeenstemming, maar de clubportemonnee is naar eigen zeggen nagenoeg leeg."

Ik vraag me af wie van onze spelers zulke grootverdieners zijn...
In Henk en Sandor we trust

E_V19

Citaat van: moodygrunn op januari 30, 2019, 13:55:47
https://www.lc.nl/sport/Interesse-in-Cambuur-trio-Mathieu-El-Baad-en-Schils-24127914.html

"In de jacht op nieuwe spelers is Cambuur nog met een kandidaat in gesprek. Booy hoopt op overeenstemming, maar de clubportemonnee is naar eigen zeggen nagenoeg leeg."

Ik vraag me af wie van onze spelers zulke grootverdieners zijn...

Zal wel de hoofdprijs zijn betaald voor Jones

Grijskijkert

Citaat van: zeewolde op januari 30, 2019, 13:02:54
was twente al in beeld toen hij bij cambuur werd aangeboden?
Zo'n zaakwaarnemer gooit er een e-mailbom uit naar alle clubs in zijn bestand en klaar..
IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde

Fred Friday ook naar Twente, gokje wagen bij Boere?

justremco

Citaat van: zeewolde op januari 30, 2019, 13:02:54
was twente al in beeld toen hij bij cambuur werd aangeboden?

Waarschijnlijk niet, want hij was officieel nog niet "op de markt". We hadden een soort van eerste optie..

hobbes

Gerard Bos
@GerardBos
Attentie!
Binnen nu en een paar minuten nog meer nieuws van het transfront en #Cambuur.... stay tuned

Oetseuuh

Citaat van: hobbes op januari 30, 2019, 15:27:16
Gerard Bos
@GerardBos
Attentie!
Binnen nu en een paar minuten nog meer nieuws van het transfront en #Cambuur.... stay tuned

Mattieu fut zeker?  :_schater

DeBruyne

Schils weg als het uitgaand transfernieuws is denk ik

cambuurmania

Schils naar Deinze Belgie

zeewolde

Zal Cambuur dan wel geld kosten, want zijn volgens mij amateurs.

cambuurmania

#29141
3e nivo Belgie,eerste klasse amateurs.
Zegt wel genoeg waar onze spelers terechtkomen.

hobbes


De Leeuwarders zijn zelf ook nog op zoek. Er worden momenteel gesprekken gevoerd met een spits. "Maar of het haalbaar is, is de vraag", aldus technisch manager Foeke Booy. #Cambuur

zeewolde

Citaat van: hobbes op januari 30, 2019, 16:00:47
De Leeuwarders zijn zelf ook nog op zoek. Er worden momenteel gesprekken gevoerd met een spits. "Maar of het haalbaar is, is de vraag", aldus technisch manager Foeke Booy. #Cambuur
als hij het zo stelt, niet dus

justremco

Citaat van: hobbes op januari 30, 2019, 16:00:47
De Leeuwarders zijn zelf ook nog op zoek. Er worden momenteel gesprekken gevoerd met een spits. "Maar of het haalbaar is, is de vraag", aldus technisch manager Foeke Booy. #Cambuur

Dat klinkt nou ook weer niet heel erg hoopvol