Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

cambuurmania


Tanjajeah

 "Of het haalbaar is, is de vraag. De kans dat we nog een spits aantrekken, is moeilijk in te schatten." Aldus Foeke Booy.


Tja, als Foeke dát zegt dan kunnen wij de conclusie wel trekken. Die spits komt niet.

Bankzitter

Ik heb grote twijfels of alle problemen zijn opgelost met een andere spits. Vaak ook de duurste oplossing.

Jandehulk

Duur of niet,we missen een killer daar!!..dus meer dan welkom

speculeter

Elke transferwindow hetzelfde
Op laatste dag zeggen dat er  ms nog wat komt.
Vergeet het maar :zucht

cambuurmania

Wat een brevet van onvermogen,proberen al twee jaar een goede spits te halen.
Ze krijgen niks voor mekaar treurig.

speculeter

Ben bang dat als er een nieuwe spits komt het boere of Oisterwijk word.

sunderland

Citaat van: speculeter op januari 30, 2019, 19:16:50
Ben bang dat als er een nieuwe spits komt het boere of Oisterwijk word.
bang?? Die Boere is zeer welkom, zit op dood spoor daar. Oisterwijk is helemaal niks. Thomassen van graafschap ook prima

zeewolde

Die Boere zou zeer welkom zijn.

En Thomassen zegt me helemaal niks. Op basis van zijn statistieken minder dan Barto en daar was dit forum niet altijd erg positief over.....

sunderland

Citaat van: zeewolde op januari 30, 2019, 19:23:32
Die Boere zou zeer welkom zijn.

En Thomassen zegt me helemaal niks. Op basis van zijn statistieken minder dan Barto en daar was dit forum niet altijd erg positief over.....
goede voetballer echt

Galdiano

Oosterwijk kan helemaal niks, die moet je niet willen.
Thomassen gaat naar Australië.

Boere zou ik zeer graag willen zien.

Maar verwacht dat dit te hoog gegrepen zal zijn.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

michello

Sam Hendriks heeft Almere afgezegd in ieder geval...

zeewolde

En yoch zie ik liever een versterking op de olek van vd Beemt dan een nieuwe spits.

Of toch Sai daar neerzetten als van Deelen weer eens fit is.....

speculeter

Citaat van: michello op januari 30, 2019, 19:33:11
Sam Hendriks heeft Almere afgezegd in ieder geval...
Daar zou ik dus wel blij van worden!

Delfzijl/Cambuur