Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Er moet ook nog wat weg hè en de verdediging hebben we ook niet veel spelers.
Wat moeten we met 3 spitsen :?

speculeter

Roberta en Rossi voldoen niet.
Dus mag er best een spits bij

Galdiano

Boere gaat mogelijk. Naar Sivasspor un Turkije.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op januari 30, 2019, 20:00:10
Er moet ook nog wat weg hè en de verdediging hebben we ook niet veel spelers.
Wat moeten we met 3 spitsen :?

Rossi is een houten klaas en kun je het beste als stormram gebruiken.
Rossi mist veel te veel kansen helaas.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Jandehulk


Jandehulk

Robertha is niet een killer..

hobbes

Aanvaller Sam Hendriks komt definitief NIET naar Almere City FC

V-man

die Gonez is als het ware binnen komen wandelen. Man o man: "Maar afwachten of het lukt". WIJ ZIJN DE MOOISTE CLUB VAN NEDERLAND! Heb het idee dat die onderhandelingen maar wat kill en afstandelijk gevoerd worden (maar ok dit zijn aannames...)
Robertha krijgt genoeg kansen maar maandag tegen de Eagels liet hij het weer niet zien (hij kan wel voetballen hoor maar afmaken). Rossi krijgt de laatste tijd geen of amper gelegenheid. Ik wil een beul, killer en afmaker voorin (ok een man mag zijn dromen hebben)

rudie

Een naam die hier vorig seizoen veel voorbijkwam, maar ik nu nooit meer lees is Enzo Stroo, spits van Volendam. Komt daar nu niet meer aan de bak (nog geen 400 minuten dit seizoen), aflopend contract en sinds kort extra concurrentie van Van der Moot. Mocht hier nog even invallen, maar na winterstop niet meer bij de selectie. Misschien de mystery spits waar ze mee bezig zouden zijn (zal wel afkoopsom moeten komen vermoed ik)

Galdiano

Rossi mogelijk vandaag nog weg.
staat in belangstelling van binnen en buitenlandse clubs.

Hangt wel af van komst nieuwe spits. (mogelijk Hendriks)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter

Dat zou allemaal mooi nieuws zijn.
Vandaag el baad Mathieu en Rossi weg.
En Sam Hendriks naar ons toe.
Zijn naam werd hier ook al regelmatig genoemd,toch wel veel kenners hier op het forum  :y

zeewolde

Citaat van: speculeter op januari 31, 2019, 08:52:01
Dat zou allemaal mooi nieuws zijn.
Vandaag el baad Mathieu en Rossi weg.
En Sam Hendriks naar ons toe.
Zijn naam werd hier ook al regelmatig genoemd,toch wel veel kenners hier op het forum  :y
die drie weg, Hendriks halen en een verdedigende middenvelder 8)

speculeter

Met alleen spits al blij.
Maar het moet allemaal nog.
Het is Foeke hè

zeewolde

Citaat van: speculeter op januari 31, 2019, 08:58:17
Met alleen spits al blij.
Maar het moet allemaal nog.
Het is Foeke hè
ook mooi, maar het grootste probleem vind ik toch de verdedigende middenvelder

Galdiano

Breij mag ook verhuurd worden bij Groningen, zou voorin de keuze wel wat ruimer maken.
Ook maar even halen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets