Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe trainer.

Gestart door speculeter, juni 02, 2016, 15:56:34

Vorige topic - Volgende topic

Wie moet het worden...

Henk natuurlijk
50 (49.5%)
Fred Grim
12 (11.9%)
Jack de Gier
16 (15.8%)
John de Wolf
3 (3%)
Maurice Steijn
2 (2%)
Sipke Hulshof
3 (3%)
Foeke Booy
1 (1%)
Alfons Groenendijk
4 (4%)
Dwight Lodeweges :devil
5 (5%)
Iemand anders, namelijk ...
5 (5%)

Totaal aantal stemmen: 101

Collingwood

Zou De Gier net los te weken zijn bij Almere? Natuurlijk geen idee of die zelf geïnteresseerd is.
Kalmte alleen kan u redden.

sccambuurlwdd

Ik had echt verwacht dat het uiteindelijk Grim zou worden. Benieuwd met wie ze nu op de proppen komen. Hulshoff zou toch wel een enorm zwaktebod zijn..

justremco

Citaat van: sccambuurlwdd op juni 14, 2016, 11:38:26
Ik had echt verwacht dat het uiteindelijk Grim zou worden. Benieuwd met wie ze nu op de proppen komen. Hulshoff zou toch wel een enorm zwaktebod zijn..

Lees op twitter de naam Wim Jonk  :?

Collingwood

Nou dat is in ieder geval geen slappe persoonlijkheid...
Kalmte alleen kan u redden.

sccambuurlwdd

Citaat van: justremco op juni 14, 2016, 11:39:37
Lees op twitter de naam Wim Jonk  :?

Dat is in ieder geval geen jaknikker

Trainer

Oplossing voor de KNVB is simpel!
FRED GRIM naar Cambuur
HENK de JONG naar KNVB (heeft bewezen jonge spelers beter te maken en speelt altijd aanvallend in een 4-3-3 systeem)

Dus 1 en 1 is 3!

zeewolde

Citaat van: justremco op juni 14, 2016, 11:39:37
Lees op twitter de naam Wim Jonk  :?
op twitter staat veel onzin, bij wie op twitter?

Collingwood

Citaat van: zeewolde op juni 14, 2016, 11:49:39
op twitter staat veel onzin, bij wie op twitter?

Heb het ook gevonden, iemand die bij OF werkt heeft het 'in de wandelgangen' gehoord.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Grim komt. Knjb is gewoon vervelend bezig zoals gewoonlijk

Oetseuuh

Citaat van: sunderland op juni 14, 2016, 12:06:34
Grim komt. Knjb is gewoon vervelend bezig zoals gewoonlijk

Ga ik ook van uit. Kwestie van tijd denk ik.

wiekie1969

Volgens radio Abe kan cambuur naar Grim "fluitsje".

sccambuurlwdd

Grim komt echt niet meer. De KNVB plaatst vandaag juist een statement dat ze hem niet laten gaan..

wiekie1969

Nee, dat wut em niet helaas. Jammer, op naar de volgende.

El Ma-kri-niii

Dat het zo lang geduurd heeft maakt duidelijk dat de principes van de KNVB te koop zijn. Helaas voor ons te duur. Als ze Grim echt wilden behouden, hadden ze dit een week geleden ook kunnen zeggen. Toch zijn ze de onderhandelingen in gegaan. Zegt genoeg.

DayDreamer

Citaat van: El Ma-kri-niii op juni 14, 2016, 12:30:38
Dat het zo lang geduurd heeft maakt duidelijk dat de principes van de KNVB te koop zijn. Helaas voor ons te duur. Als ze Grim echt wilden behouden, hadden ze dit een week geleden ook kunnen zeggen. Toch zijn ze de onderhandelingen in gegaan. Zegt genoeg.

Precies, zoveel tijd er in stoppen en dan nu zeggen we willen hem niet laten gaan, wisten ze ook wel eerder neem ik aan.
Vind dit echt jammer, Grim was echt mijn droom kandidaat.