Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe trainer.

Gestart door speculeter, juni 02, 2016, 15:56:34

Vorige topic - Volgende topic

Wie moet het worden...

Henk natuurlijk
50 (49.5%)
Fred Grim
12 (11.9%)
Jack de Gier
16 (15.8%)
John de Wolf
3 (3%)
Maurice Steijn
2 (2%)
Sipke Hulshof
3 (3%)
Foeke Booy
1 (1%)
Alfons Groenendijk
4 (4%)
Dwight Lodeweges :devil
5 (5%)
Iemand anders, namelijk ...
5 (5%)

Totaal aantal stemmen: 101

Len Cantello

Citaat van: DayDreamer op juni 13, 2016, 09:18:27
Waag het eens om nu met een nitwit op de proppen te komme
Verwonder je maar nergens over. Stelletje onbenullen is tot alles in staat. Dit is reeds de 11e dag dat we zonder trainer zitten. Zelfs het 8e van FC Bieropdetap zit niet zo lang zonder trainer.....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

sccambuurlwdd

Dat het zo lang duurt hoeft natuurlijk niet per se een slecht teken te zijn. We weten de ins en outs ook niet. Als we inderdaad Fred Grim proberen los te weken bij de KNVB, dan kan dat door de situatie van FC Twente ook weer wat vertraging hebben opgelopen. Het duurt mij ook veel te lang, maar zolang er niemand is aangesteld heeft het weinig nut om het bestuur te bashen.

Len Cantello

#482
Citaat van: sccambuurlwdd op juni 13, 2016, 10:53:36
het bestuur te bashen.
Wie moeten we er dan op aanspreken?

Dit gaat zo langzamer hand helemaal nergens meer over. Als je de zaak op orde hebt, hou je overal rekening mee en heb je je plan B voorhanden. Ook als er een trainer plotseling vertrekt.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Cor

Citaat van: Len Cantello op juni 13, 2016, 10:39:02
Je kan de voetbalwereld moeilijk vergelijken met je eigen situatie, lijkt mij.

Blijkbaar wel

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli


sccambuurlwdd

Citaat van: Len Cantello op juni 13, 2016, 11:05:36
Wie moeten we er dan op aanspreken?

Dit gaat zo langzamer hand helemaal nergens meer over. Als je de zaak op orde hebt, hou je overal rekening mee en heb je je plan B voorhanden. Ook als er een trainer plotseling vertrekt.
Het gaat erom dat we nu (nog) niet kunnen beoordelen of het bestuur met het aantrekken van de nieuwe trainer fouten maakt. Als Grim bijvoorbeeld vandaag wordt aangesteld is iedereen alsnog blij.

sunderland

Citaat van: Galdiano op juni 13, 2016, 10:14:50
Trainer A en B wilden niet, dus op 21ste presenteren ze Pietje Puk of Sipke als noodgreep  :R

Dit kan je toch niet serieus nemen?

22ste beginnen op Ameland, vooraf is er vaak ook nog een familiedag.

Mooi goedkoop reisje gaat dat worden, met 3 man en een paardenkop!  :(
a Ja juh grote flauwekul. Of zou Grim de enige in Nederland zijn zonder telefoon.

sunderland

Vandaag of mrgn komt et rond. Ik denk dat vd slegt de knjb niet tegen het zere been wil schoppen

sunderland

Citaat van: Cor op juni 13, 2016, 10:28:58
Als ik vakantie heb dan hoeven ze me niet lastig te vallen op m'n vakantieadres. Ze wachten maar ff.
pff meenst niks van... Als Cambuur dij belt om te komen bist er

Cor

Citaat van: sunderland op juni 13, 2016, 13:03:11
pff meenst niks van... Als Cambuur dij belt om te komen bist er

Maar dat komt omdat mijn bloed geel/blauw is

mugel

Het is nu wel duidelijk dat niet veel trainers staan te springen om bij ons te komen net na degradatie.
Dus bel Henkie nou maar gewoon met een aanbieding voor een aantal jaar! Die is allang weer terug van zijn vakantie.
Zijn persoonlijkheid brengt ook eerder talenten naar Leeuwarden dan die hampelmannen die er nu over gaan...


vialli

Clubicoon Fred Grim rond met Cambuur, KNVB nog halsstarrig

GERRIT KLOOSTERMAN

LEEUWARDEN Clubicoon Fred Grim is rond met Cambuur over een meerjarige verbintenis als hoofdtrainer.

Maar de KNVB wil (nog) niet meewerken.

Grim is als trainer van Jong Oranje in dienst van de voetbalbond. Hij heeft een doorlopend contract. De KNVB en Cambuur zijn nu aan het steggelen over een afkoopsom, maar de partijen kunnen nog niet tot elkaar komen. Grim moet de opvolger worden van Marcel Keizer.

Hij en Cambuur zijn het eens volgens betrouwbare bronnen.

Het is duidelijk dat Cambuur er alles aan gelegen is Grim binnen te halen. Algemeen directeur Ard de Graaf wil vooralsnog niks zeggen.

,,Ik kan hier niet op reageren. Er speelt nog een aantal dingen'', is het enige dat hij kwijt wil. De oud-doelman van Cambuur (1986-1994) zou een tweejarig contract met de clubleiding zijn overeengekomen. Voor hij met de KNVB in zee ging was Grim, die overigens onbereikbaar is, trainer van Almere City.

De Graaf wil wel kwijt dat het in 2013 onder Dwight Lodeweges ingezette beleid om verzorgd voetbal te spelen, gehandhaafd blijft. Aan die visie wordt niet getornd. Grim slaagde bij Almere City, waarmee hij in 2014 een periodetitel veroverde, redelijk in die opzet.

Andries Ulderink werd ook genoemd als mogelijke trainer, maar hij volgt Jaap Stam naar Engeland.

Het duo gaat aan de slag bij Reading dat uitkomt in het Championship, de een na hoogste clubcompetitie.

Bert Konterman is nooit kandidaat geweest. ,,Ik ben nooit benaderd door Cambuur'', herhaalde de oudmiddenvelder van Cambuur gisteren nog eens.

'Ik ken weinig plaatsen waar het voetbal zo intens beleefd wordt als in Leeuwarden'

Fred Grim heeft altijd een geelblauw hart gehouden. Hij liet zich regelmatig zien op de tribune bij Cambuur en was van de partij als er een bijeenkomst of presentatie was in het stadion en waarvoor hij een uitnodiging had ontvangen. In het jubileumboek 50 jaar Cambuur doet hij nog eens fijntjes uit de doeken hoe groot zijn liefde voor de club is.

,,De voetbalsfeer in Leeuwarden is ongekend. Ik ken weinig plaatsen waar het voetbal zo intens beleefd wordt als in Leeuwarden. Elke keer als ik even het geelblauw zie of over Cambuur praat, komt dat speciale gevoel weer bovendrijven. Ik ben verschrikkelijk vergroeid geraakt met de club, de supporters en de stad'', laat Grim in het ruim anderhalf jaar geleden gepresenteerde boek optekenen.

Amsterdammer Grim maakte in 1992 het kampioenschap van Cambuur mee. In 1994 vertrok hij na acht seizoenen naar Ajax, waar hij reservedoelman werd. Hij moest wel overgehaald worden door vicevoorzitter Jan Riedstra. ,,Ik had net daarvoor een driejarig contract bij Cambuur getekend toen Ajax zich meldde. De twijfel sloeg genadeloos toe. Ik wilde niet weg uit Leeuwarden.

Ik heb Jan Riedstra gebeld en mijn twijfel met hem gedeeld.''

Riedstra en toenmalig trainer Fritz Korbach pushten hem toch te gaan. ,,Dit moet je doen, je bent gek als je het niet doet'', zeiden ze tegen mij. Hij werd tweede doelman achter Edwin van der Sar en was erbij toen Ajax in 1995 de Champions League en later dat jaar de wereldbeker won. Hij keek in de keuken bij toenmalig Ajax-trainer Louis van Gaal en stak het nodige van de oudbondscoach op.

De doelman was binnen de selectie een van de gangmakers. Voetbalhumor was hem niet vreemd. Uit 50 jaar Cambuur : ,,Bij Ben Haverkort stoptenwevlak voor de training een kip in zijn tas. In die donkere tas bleef dat beestje wel stil. Na de training haalde Ben zijn shampoo uit de tas en begon die kip te krijsen en te fladderen. Ik heb een voetballer nooit zo horen gillen als Bennie toen.''

Grim staat in de clubhistorie van Cambuurspelers op de twaalfde plaats met de meeste competitieduels.

Hij speelde voor Cambuur 278 competitieduels en 11 bekerduels.

Fotobijschrift: Fred Grim voelt zich vergroeid met Cambuur. FOTO PRO SHOTS/JOEP LEENEN


okkele

nu maar hopen dat het een trainer word en geen "fredje" zoals we ook al een "henkie" hadden.
tucht !
zweep dr over !
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Oosttribune

Mooie verhalen van Fred!

In de beker tegen het sterrenteam van Van Gaal zat Fred op de bank. Fredje, ja wij zien tranen in je ogen, prachtig moment!! Laten we hopen dat het vandaag rond komt