Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - veroen

#1
Citaat van: Bankzitter op september 21, 2018, 10:05:56
Schindler of Maulun is wel keuze met behoorlijke impact. Hoop toch dat er met Maulun voor meer voetbal wordt gekozen al is het risico op puntverlies dan mischien wat groter. Op lange termijn heb je meer aan Maulun denk ik.

Schindler bewaart de rust en het overzicht op het middenveld.
Loopt gaten dicht die anderen laten vallen.
Zou zeker voor hem kiezen indien hij fit is
#2
Wedstrijden / Re: Cambuur-Ajax 09-04-2016
april 09, 2016, 15:57:14
Nog 2 kaarten voor Noord te koop voor vanaond normale prijs.
#3
Schandalig dat spelers met zo een instelling zo een wedstrijd in gaan. Als je een keer verliest kan gebeuren maar als je je dan maar je kloten uit je broek loopt. Dat hebben de jongedames niet gedaan en ook niet eens in hun hoofd gehaald.

De jong is het spoor ook bijster, je beste voetballer op bank met Byrne. Spelers hebben geen vertrouwen op het middenveld word alleen maar teruggedraaid terwijl er zeeën van ruimte lagen als ze ook maar een keer open draaiden... Vervolgens breng je steblecki die er helemaal niks van kan en eigenlijk weg mag??!?!?
Houtkoop kan er ook helemaal niks van, hardlopen meer niet....
Barto heeft bij lange na het niveau niet, werkt misschien hard maar wint geen duel en momenten dat ir voor de goal moet staan staat ie er niet....

Als je dan vervolgens de goals nog eens bekijkt kan je helemaal wel janken....
Eerste goal waarbij Peersman denkt dat ie alleen op de wereld is, tweede goal waarbij 1 in kan koppen die tussen 4 man in staat!!!! 3e goal waarbij barto als ie ook maar tien centimeter omhoog springt de bal  op zijn kop krijgt......

Samenvatting alles was kut! En vd vegt rot op!
#4
Genee heeft het net over 2spelers waar we mee bezig zouden zijn.... Peters en wie nog meer dan?

Laat jongens als schaken lekker gaan man daar schieten we niks mee op.
Makrini alleen laten gaan als er veel geld op tafel komt anders kan jejezelf beter veilig spelen met mootje !!
#5
Citaat van: lunnie op december 16, 2014, 20:51:08
De app ook niet ?

Is android app helaas. Maar heb laptop er al bij hehe
#6
Citaat van: lunnie op december 16, 2014, 20:48:47
www.janlul.com jeroentje :)

Doet het niet op de ipad  :O
#7
Iemand stream??.
#8
iemand nog een link die het goed doet?
janlul klapt er steeds uit bij mij
#9
Wedstrijden / Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
september 20, 2014, 14:31:38
Goed en scherp getraind vanochtend. Mooi om te zien dat ze zoveel verschillende aanvallen trainen en iedereen in dat spel betrokken word.
Aanvallers allemaal lekker scherp en er ontgaat onze staf niks!

Morgen wel een zware wedstrijd maar ga wel uit van minimaal een punt tegen een ploeg zonder vertrouwen en een coach die niet geschikt is voor dit vak

|:)
#10
Nijholt mooi vastleggen.heeft inzicht goed schot en kan ook nog steekbal geven.
#11
Citaat van: speculeter op juni 27, 2014, 15:40:35
volgens voetbalsite voor 7 miljoen naar tottenham.

Transferboulevard zeker?  :_schater
#12
Citaat van: Eewal op mei 01, 2014, 20:19:37
Is het de charme van een club als Cambuur dat onze stadionspeaker al 15 jaar lang wekelijks hetzelfde A4tje voor leest of is het amateurisme ten top? Ik moet eerlijk toegeven dat ik me wel eens irriteer aan iedere keer precies dezelfde woorden, maar dat ik ook wel weer kan lachen om de verkeerd uitgesproken namen.. Doorselecteren of handhaven? ;)

ach heeft toch ook wel wat, iedere 2 wk weer lachen geblazen :P
#13
Citaat van: Timmie op april 29, 2014, 13:48:54
Ok, prima! Ik ga mijn bronnen niet prijsgeven, maar zitten niet dicht op het vuur, maar in het vuur!

dan is het dus mooi afgebrande rommel, NEXT!!!
#14
Wat levert deze man een mooi werk hier in Leeuwarden.
Wederom een verrassing uit de hoge hoed getoverd, benieuwd wat er nog meer volgt.

Keep on going GvdB!!!! |:)
#15
iemand een goed werkende stream??