Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

DENSWIL _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Huur die maar een jaartje!!!!

Grijskijkert

Citaat van: wiekie1969 op juli 13, 2014, 09:20:52
DENSWIL _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Huur die maar een jaartje!!!!
Lekker realistisch Wiekie..
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Droom lekker verder id....
De boer van ajax gaf aan tevreden te zijn met zijn huidige
vleugelspelers...daar zat Lukoki niet bij.
Traint nu denk ik met jong ajax mee.
Wat mij betreft hier weer van harte welkom.

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op juli 13, 2014, 09:35:24
Droom lekker verder id....
De boer van ajax gaf aan tevreden te zijn met zijn huidige
vleugelspelers...daar zat Lukoki niet bij.
Traint nu denk ik met jong ajax mee.
Wat mij betreft hier weer van harte welkom.
Die zal wel naar een vaag land vertrekken waaar hij veel geld zal gaan verdienen..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Wat denken we, Nijholt wel of geen contract?
IN HENK WE TRUST!!!

dit is mien club

Nijholt prima voetballer, maar of dat is wat wij zoeken?
Ik zeg nee, met als reden dat hij mee voetballend niet stabiel is.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

speculeter

Ik hoor veel positieve berichten over hem.
ik denk dat hij wel een contract krijgt.
gerucht is een contract voor een jaar
met een optie voor nog een jaar

Grijskijkert

Citaat van: dit is mien club op juli 13, 2014, 09:55:42
Nijholt prima voetballer, maar of dat is wat wij zoeken?
Ik zeg nee, met als reden dat hij mee voetballend niet stabiel is.
Ook niet voor de breedte? Misschien dat zijn niveau nog omhoog gaat tijdens het seizoen, hij heeft de laatste tijd niet veel gevoetbalt..
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Krijgt een eenjarige aanbieding met optie ga ik vanuit
Iedereen heeft recht op mijn mening.

veroen

Nijholt mooi vastleggen.heeft inzicht goed schot en kan ook nog steekbal geven.

sunderland

Citaat van: veroen op juli 13, 2014, 11:06:20
Nijholt mooi vastleggen.heeft inzicht goed schot en kan ook nog steekbal geven.
zou hem ook houden .Als hij weer het nivo haalt van Utreg dan is het een goede voor ons .Nu is/was hij op proef ,dan wil je je ook te veel bewijzen .Als hij wat meer vrij kan spelen word hij beter denk ik

sunderland

Citaat van: Tanjajeah op juli 12, 2014, 21:17:04
Dat is precies waar ik niet op hoop. Vorig jaar hadden we Leeuwin met echt eredivisie-ervaring en in mindere mate Lukoki. Nu hebben we daarvoor in de plaats Reijnen en Narsingh. Lijkt me prima. 10 keer liever talenten die wat willen bewijzen (zie Lukoki, Manu, Ritzmaier) dan spelers die op basis van hun naam en ervaring aangetrokken worden. Zie naar Heracles. Die halen spelers als Ramon Zomer, Bas Sibum, Bram Castro. Erg blij dat Cambuur daar niet aan begint. En als we het dan toch over ervaring hebben; vergeet niet dat een belangrijk deel van onze selectie inmiddels een jaar eredivisie-ervaring heeft.
je kunt ook overdrijven .Dat wil ik ook niet .Ik vind dat we van de 5 spelers die nog komen ook 2 moeten hebben die weten wat er gevraagd word in de erediv .Er was ook wel een reden he waaromwe niet 1 uitwedst hebben gewonnen

Bernardo

@HenkAlbers1970: Trainer De Jong laat weten een positief advies over testspeler Gianluca Nijholt te hebben afgegeven. #Cambuur #transfers #eredivisie

Collingwood

#12673
Die zal wel een contract krijgen dan! Moeten er daarna nog meer middenvelders komen? Of is die linie rond met de komst van Meleg en Nijholt? Dat lijkt me niet, toch?
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Vd streek, meleg, bakker, schokker, el makrini, nijholt,  ook dijkstra en schootstra kunnen op het middenveld.Denk dat er dan nog 1 moet vertrekken voor er nog meer middenvelders komen.